Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 174
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?

Trgovci optimističniji, rastu prodaja i broj zaposlenih

soping
Arhiva VL
15.12.2009.
u 17:30

Pozitivni trendovi u prometu u trgovini na malo osjetit će se već u studenom i nastaviti u prosincu zbog tradicionalne prosinačke kupovine, tvrdi Ivan Damir Anić iz Ekonomskog instituta.

Trgovina je prva u kontaktu s potrošačima te osjeti svaku promjenu u njihovim navikama i odmah reagira na njihova očekivanja. Stoga je optimizam potrošača nužno javno popularizirati, budući da je potrošnja važna spona u zatvaranju, ali i pokretanju novog gospodarskog ciklusa, kazala je Ljerka Puljić, predsjednica Udruženja trgovine HGK i starija izvršna potpredsjednica Agrokora, na predstavljanju istraživanja "Aktualna kretanja u trgovini: Očekivanja potrošača i poslovni optimizam".

Dr. sc. Ivan Damir Anić iz Ekonomskog instituta smatra da je u trgovini na malo u ovoj godini najlošije razdoblje prošlo. Očekuju se pozitivni trendovi koji će se osjetiti u prometu u trgovini na malo već u studenom te nastaviti u prosincu zbog tradicionalne prosinačke kupovine.

Pozitivni vjetrovi sa zapada koji pokazuju rast prometa u trgovini na malo u posljednja tri mjeseca prema najavama osjetit će i trgovci na domaćem tržištu. Uvažavajući aktualnu gospodarsku situaciju u trgovini na malo, prema indeksima prometa po trgovačkim strukama uočeno je da su različito pogođene pojedine trgovačke struke te da nisu svi jednako pogođeni krizom, kaže Anić. Dosadašnji podaci pokazuju da trgovci mješovitom robom posljednjih mjeseci bilježe blag rast u prometu.

Podaci Državnog zavoda za statistiku pokazuju da djelatnost trgovine na malo (G 47) pokazuje i rast zaposlenosti te rast broja prodavaonica, odnosno da se veliki trgovački lanci i dalje razvijaju te otvaraju nova prodajna mjesta i zapošljavaju novu radnu snagu.

- Nedvojbeno je kako je aktualna gospodarska situacija na tržištu dovela do određenih promjena u navikama potrošača te da se kupci ponašaju racionalnije, ali je poželjno pozitivnijim javnim komuniciranjem potaći njihov optimizam. Promotivne aktivnosti jedan su od važnih alata za pozitivno poslovanje u vrijeme recesije - istaknuo je Anić.

Komentara 2

OB
-obrisani-
09:33 16.12.2009.

OK, ali kak bu u sijecnju kad ta cijela bozicno-novogodisnja euforija-histerija prodje i dodje trijeznjenje?! Pitam se pitam...

OB
-obrisani-
18:08 15.12.2009.

što ćemo kupovat ? kinesko smeće,lažne talijanske i mađarske pršute?..didže miđe,exkluzivne krpice od 1000 + kn na džendu dok nam krulji u želuci,za nas obične nema Božića onakakkavav smo nekad imalai,sad Božić slave mafijaši,kriminallci,prtvorbeni tajkuni i 200 odabrani..a ostali moraju pokunjeno u svom toru čekati slijedeće šišanje ..meeeeeeee

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije