Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 24
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Gulfood u Dubaiju

Stanićev brend Juicy osvaja Bliski istok i Sjevernu Afriku

Juicy
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
1/2
05.03.2018.
u 09:56

Kako bi određeni proizvod na novom tržištu postao brend, vrlo je važno brendirati i zemlju iz koje on dolazi, kaže direktor Svjetlan Stanić

Osnaživanje pozicije brenda Juicy na tržištu MENA regije Stanić Beveragesu nakon drugog nastupa na Gulfood festivalu u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, koji je jedan od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova u svijetu, donijelo je dalje širenje na arapskom tržištu – na Bahrein, Jemen i Egipat, priopćili su iz kompanije.

Brend Juicy, kojega je obiteljska tvrtka braće Stanić prije četiri godine kupila od Ivice Todorića za 45 mil. eura, prisutan je u UAE od 2015., a dvije godine nakon ulaska na to tržište prodaja je skočila 3,5 puta. Ukupan izvoz Stanić Beveragesa u zemlje MENA regije, konkretno u UAE, Saudijsku Arabiju, Oman i Katar lani je porastao devet puta u odnosu na godinu ranije. Sokovi Juicy u ponudi su najpoznatijih restorana i klubova u Dubaiju, među kojima se posebno izdvajaju Cipriani, Blue Marlin Ibiza, The Act, Roberto’s i Dubai Creek Golf & Yacht Club, odnedavno i u svjetskom lancu restorana Novikov, Ritz Carltonu i Five Resorts and hotels... Zahvaljujući širokoj distribuciji brenda, Juicy brusnica je jedan od najprodavanijih sokova u HoReCa kanalu UAE, ističu u Staniću. Početkom ožujka Juicy će biti dostupan i u vodećem maloprodajnom lancu Carefoure u Dubaiju, dok je na policama drugog najvećeg tamošnjeg trgovca – Union Koopa prisutan već nekoliko godina.

– Izvoz je vrlo važna stavka u prodajnoj strategiji Stanić Beveragesa. Dvije godine intenzivno radimo na osnaživanju pozicije branda Juicy u MENA regiji te s ponosom mogu reći kako smo zaslužni i za općenito jačanje imidža hrvatskih tvrtki u vidu vrhunske kvalitete proizvoda i visokog stupnja poslovne profesionalnosti. Kako bi određeni proizvod na novom tržištu postao brand, vrlo je važno brendirati i zemlju iz koje on dolazi, stoga je podrška državnih institucija i gospodarskih udruženja vrlo važna za uspješan plasman hrvatskih tvrtki na Bliskom istoku – kazao je Svjetlan Stanić, direktor i vlasnik kompanije.

MENA regiju čini 380 milijuna ljudi. Stoga je nastup hrvatske robne marke Juicy na Gulfoodu, koji je okupio više od 5000 proizvođača iz cijelog svijeta i 100.000 posjetitelja, vrlo važan za nove poslovne prilike, kao i za učvršćivanje postojećih odnosa i dublje upoznavanje tržišta.

Što će se promijeniti uvođenjem eura i hoće li sve poskupjeti:

Juicy
1/10

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije