Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Sedam Podravkinih proizvoda dobilo Superior Taste Award

Posebno smo sretni jer su ove godine nagradu za izvrsnost, kvalitetu i okus dobili i najnoviji Podravkini proizvodi - rekla je članica uprave Podravke zadužena za marketing istraživanje i razvoj Jadranka Ivanković.
07. lipnja 2014. u 19:04 2 komentara 214 prikaza
Podravka
Foto: Podravka
Pogledajte galeriju 1/2

Svi prijavljeni Podravkini proizvodi dobili su ovogodišnje priznanje za vrhunsku kvalitetu i okus Međunarodnog instituta za degustaciju i kvalitetu proizvoda. Čak je sedam proizvoda na preksinoćnjoj svečanoj ceremoniji u Bruxellesu dobilo Superior Taste Award 2014.

Uz Podravka čaj Limun Limeta i Šljiva, Vegetu Marinada s češnjakom te Podravka Goveđi gulaš, nagrađeni su i najnoviji Podravkini proizvodi - Podravka temeljci. Priznanje izvrsnosti i kvalitete stiglo je za sva tri okusa temeljca; Kokošji, Goveđi i Povrtni.

- Nagrade su dodatna potvrda prepoznatljivosti Podravkinih brendova na inozemnom tržištu. Posebno smo sretni jer su ove godine nagradu za izvrsnost, kvalitetu i okus dobili i najnoviji Podravkini proizvodi - rekla je članica uprave Podravke zadužena za marketing istraživanje i razvoj Jadranka Ivanković.

>>Turistička zajednica tuži Podravku za 13.500 kn

>>Podravka poslala više od 7 tona svojih proizvoda poplavljenim područjima

Najcool predavanje o financijskoj pismenosti u Splitu
Najcool predavanje o financijskoj pismenosti u Splitu:
Kako uložiti 32.000 kn s 18 godina, zašto propustiti maturalac i koja je količina motora potrebna za skladan brak
  • Avatar kiselica
    kiselica:

    Nekaj tu ne stima. Nagrade koje su dobili Podravkini proizvodi, su dobiveni za kvalitetu, a to je djelo ljudi koji rade u bivsem institutu (istrazivanju i razvoj), a koje nitko u clanku nije niti spomenuo. Marketing istrazivanje i razvoj bi ... prikaži još! terbao biti spona medju proizvodnjom, promocijom i (ne)suportom prodaji. Medjutim funkcija marketinga i prodaje se ne może pohvaliti dobrim rezultatima svoga rada u funkcji dugog vremenskog razdoblja (npr. 10 godina).

  • Avatar adko49
    adko49:

    Mozes da se poseres u te nagrade ako ti ne prodajes proizvod.