Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Njuškalo lani rastao 30 posto i prihodovao 7,3 milijuna eura

U prošloj godini Njuškalo je povećao broj zaposlenika za 50 posto, a vrata razigranih ureda su otvorena za sve one sa stručnim znanjima koja u pozadini imaju razumijevanje tehnoloških trendova .
16. svibnja 2018. u 17:23 1 komentara 1770 prikaza
Njuškalo
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/9

Njuškalo je vodeća digitalna oglasna platforma s više od 1,4 milijuna korisnika te više od 250 tisuća novih predmeta u prodaji mjesečno. Mrežnu stranicu posjećuje više od 50 posto internetske populacije u Hrvatskoj, a Njuškalo aplikacija je do sada preuzeta 780 tisuća puta. U 2017. povećali su prihode za gotovo 30 posto, odnosno završili su  prošlu godinu s oko 7,3 milijuna eura prihoda i 1,2 milijuna eura profita (EBT).  No, ne planiraju stati te su u  strategiji do 2020. zacrtali cilj od  100 milijuna kuna prihoda i profitnu marginu od oko 20 posto, uz stalno snažno ulaganje u tehnološki razvoj. 

Njuškalo Nagrada Njuškalovo foto-prepoznavanje predmeta ponovno proglašeno najinovativnijim proizvodom na svijetu

-  Njuškalo je jedan od najsnažnijih brendova na hrvatskom tržištu prema Brand Equity istraživanju, s profilom snage brenda daleko iznad Ipsosove norme. Kako bi zadržali tu poziciju i nastavili rasti s poslovnim rezultatima, i dalje ćemo biti usmjereni na tehnološki razvoj kao podlogu za unapređenje naših usluga. Naime, koliko god bila složena tehnologija, naš je cilj omogućiti jednostavnu i učinkovitu prodaju ili kupovinu preko Njuškala. Primjer je funkcionalnost foto-prepoznavanja predmeta koju smo implementirali ove godine u Njuškalo aplikaciju i tako korisnicima omogućili, između ostalog, 70 posto bržu predaju oglasa – pojasnila je Sandra Soptija Šiljak i podsjetila da je to i prva takva mogućnost na svijetu u classified segmentu, za koju je zaslužan upravo Njuškalov interni tim stručnjaka iz odjela Product developmenta, članovi Styria Data Science tima te tvrtki Trikoder i Undabot.

Njuškalo u svojoj strategiji razvoja pokušava pronaći nove proizvode koje bi ponudili kupcima koji se služe njihovom platformom, tako u planu imaju i mikrofinanciranje odnosno jednostavnije kupovanje. Tu, za sada, govore o segmentu malih proizvoda, te dodaju u razgovorima s Addiko bankom upravo na temu. Jednako tako planiraju i se u budućnosti baviti i podacima odnosno njihovom analizom kao i neprestano promišljati nove i inovativne projekte zasnovane na modernim tehnologijama.

Njuškalo ima 85 stalno zaposlenih i još dvadesetak vanjskih suradnika, a samo lani povećali su broj za 50 posto

- Ulaganje u zaposlenike nije jednokratna odluka ili kratkotrajni trend, a to se vidi iz našeg poslovnog puta u proteklih više od deset godina – rekla je Sanda Soptija Šiljak, glavna izvršna direktorica Njuškala i istaknula cjeloživotno obrazovanje zaposlenika kao jedan od primjera u kojem leži snaga za razvoj tvrtke. Primjerice, u 2017. su financirali edukaciju za deset posto svojih zaposlenika na Poslovnoj školi Bled, a organiziraju i interne edukacije, pa i s Njuškalovim stručnjacima koji, svaki iz svog područja, drže prezentacije za sve zainteresirane. Iz Njuškala su poručili da planiraju nastaviti povećavati broj zaposlenika do 2020. , s posebnim naglaskom na stručna znanja koja u pozadini imaju razumijevanje tehnoloških trendova te da su njihovi razigrani uredi otvoreni za sve one koji iz prve ruke žele provjeriti slažu li se s korporativnim vrijednostima Njuškala.

Ilustracija BDP Rast u eurozoni usporio na 0,4 posto holding Godišnje izvješće Zagrebački Holding lani poslovao s 1,7 milijuna kuna dobiti, ima preko 11 tisuća zaposlenih SAP Uspješan početak godine SAP predstavio financijske rezultate za prvi kvartal 2018.
Sigurnost na hrvatskim cestama
OSIGURANJE
Sigurnost na hrvatskim cestama

A1 izdvaja za Vas