Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

SAP predstavio financijske rezultate za prvi kvartal 2018.

Ne samo da smo proširili broj rješenja kod postojećih korisnika, nego nastavljamo omogućavati novim korisnicima da započnu i ubrzaju digitalnu transformaciju svog poslovanja, kaže Popović.
02. svibnja 2018. u 10:21 2 komentara 247 prikaza
SAP
Foto: Reuters/PIXSELL

Kompanija SAP predstavila je financijske rezultate za prvo tromjesečje 2018.godine. U tom razdoblju, nove predbilježbe za rješenja u oblaku 1 porasle su za 14% (25% prema nepromjenjivom tečaju) i iznose 245 milijuna eura. Prihod od pretplata na rješenja u oblaku i održavanja povećao se za 18% u odnosu na prošlu godinu i popeo se na 1,07 milijardi eura (prema MSFI 2 ), odnosno za 31% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju). Prihod od softvera smanjio se za 10% u odnosu na prošlu godinu i iznosi 625 milijuna eura (prema MSFI), odnosno za 2% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju). Broj novih prispjelih narudžbi za licence za rješenja u oblaku i softver 3 povećao za 10% prema nepromjenjivom tečaju u odnosu na prošlu godinu.

Đuro Đaković Pozitivno poslovanje Đuro Đaković u prvom tromjesečju ostvario dobit od 3,8 milijuna kuna

Prihod od rješenja u oblaku i softvera povećao se za 1% u odnosu na prošlu godinu te iznosi 4,35 milijardi eura (prema MSFI), odnosno za 9% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju). Ukupni je prihod ostao nepromijenjen u odnosu na prošlu godinu te iznosi 5,26 milijarda eura (prema MSFI), odnosno porastao je za 9% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju).

SAP-ova rješenja za upravljanje korisničkim iskustvom sljedeće generacije pogodna su za tvrtke koje surađuju ili s krajnjim potrošačima ili s drugim poduzećima u velikom broju djelatnosti.Kad je riječ o rezultatima u Hrvatskoj, Sonja Popović, direktorica SAP d.o.o. izjavila je:

- U Hrvatskoj je prodaja rješenja u oblaku ostvarila dvoznamenkasti rast u prvom kvartalu 2018. godine. Ne samo da smo proširili broj rješenja kod postojećih korisnika, nego nastavljamo omogućavati novim korisnicima da započnu i ubrzaju digitalnu transformaciju svog poslovanja. Mnoge tvrtke započinju svoju digitalizaciju ponovno osmišljavajući svoj marketing i traže integrirani end-to-end pristup koji im SAP može omogućiti. Također, povećani su zahtjevi za poslovnim rješenjima koja kompanijama pomažu da budu usklađene s GDPR-om.

Petrokemija DUGOVI IZ PROŠLOSTI Petrokemija: gubitak U 2017. povećan za 95,8 milijuna kuna FINA bez konzuma Fina objavila: Lidl s najvećim prihodom u trgovini na malo Tvornica šećera Liro USPJEŠNO POSLOVANJE Tvornica šećera Viro ostvarila neto dobit od gotovo 19 milijuna kuna


 

ccc
Pogledajte kako smo našu pobjednicu uz CCC Shoes and Bags brend pretvorili u trendi mamu

A1 izdvaja za Vas

  • berija:

    Red je napisati: "Ovo je plaćeni oglas". Kad smo kod toga, jeste li platili porez ili je ovo skriveno oglašavanje?

  • stefj:

    Eh lako njima kad te banke uvjetuju za kredit uvođenjem SAP-a kao rješenja. To se zove reket...