Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

SAP predstavio financijske rezultate za prvi kvartal 2018.

Ne samo da smo proširili broj rješenja kod postojećih korisnika, nego nastavljamo omogućavati novim korisnicima da započnu i ubrzaju digitalnu transformaciju svog poslovanja, kaže Popović.
02. svibnja 2018. u 10:21 2 komentara 231 prikaza
SAP
Foto: Reuters/PIXSELL

Kompanija SAP predstavila je financijske rezultate za prvo tromjesečje 2018.godine. U tom razdoblju, nove predbilježbe za rješenja u oblaku 1 porasle su za 14% (25% prema nepromjenjivom tečaju) i iznose 245 milijuna eura. Prihod od pretplata na rješenja u oblaku i održavanja povećao se za 18% u odnosu na prošlu godinu i popeo se na 1,07 milijardi eura (prema MSFI 2 ), odnosno za 31% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju). Prihod od softvera smanjio se za 10% u odnosu na prošlu godinu i iznosi 625 milijuna eura (prema MSFI), odnosno za 2% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju). Broj novih prispjelih narudžbi za licence za rješenja u oblaku i softver 3 povećao za 10% prema nepromjenjivom tečaju u odnosu na prošlu godinu.

Đuro Đaković Pozitivno poslovanje Đuro Đaković u prvom tromjesečju ostvario dobit od 3,8 milijuna kuna

Prihod od rješenja u oblaku i softvera povećao se za 1% u odnosu na prošlu godinu te iznosi 4,35 milijardi eura (prema MSFI), odnosno za 9% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju). Ukupni je prihod ostao nepromijenjen u odnosu na prošlu godinu te iznosi 5,26 milijarda eura (prema MSFI), odnosno porastao je za 9% (prema ne-MSFI i nepromjenjivom tečaju).

SAP-ova rješenja za upravljanje korisničkim iskustvom sljedeće generacije pogodna su za tvrtke koje surađuju ili s krajnjim potrošačima ili s drugim poduzećima u velikom broju djelatnosti.Kad je riječ o rezultatima u Hrvatskoj, Sonja Popović, direktorica SAP d.o.o. izjavila je:

- U Hrvatskoj je prodaja rješenja u oblaku ostvarila dvoznamenkasti rast u prvom kvartalu 2018. godine. Ne samo da smo proširili broj rješenja kod postojećih korisnika, nego nastavljamo omogućavati novim korisnicima da započnu i ubrzaju digitalnu transformaciju svog poslovanja. Mnoge tvrtke započinju svoju digitalizaciju ponovno osmišljavajući svoj marketing i traže integrirani end-to-end pristup koji im SAP može omogućiti. Također, povećani su zahtjevi za poslovnim rješenjima koja kompanijama pomažu da budu usklađene s GDPR-om.

Petrokemija DUGOVI IZ PROŠLOSTI Petrokemija: gubitak U 2017. povećan za 95,8 milijuna kuna FINA bez konzuma Fina objavila: Lidl s najvećim prihodom u trgovini na malo Tvornica šećera Liro USPJEŠNO POSLOVANJE Tvornica šećera Viro ostvarila neto dobit od gotovo 19 milijuna kuna


 

VIP izdvaja za Vas

  • berija:

    Red je napisati: "Ovo je plaćeni oglas". Kad smo kod toga, jeste li platili porez ili je ovo skriveno oglašavanje?

  • stefj:

    Eh lako njima kad te banke uvjetuju za kredit uvođenjem SAP-a kao rješenja. To se zove reket...