Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

IGH će izraditi projekt sanacije

U odjelu trenutačno radi trideset stručnjaka, a uz projekt Krčkog mosta trenutačno su angažirani na desetak većih ugovora sanacije infrastrukturnih prometnih i energetskih te javnih građevina
10. listopada 2018. u 08:20 1 komentara 323 prikaza
Krčki most
Foto: Goran Kovačić/PIXSELL

Institut IGH potpisao je s tvrtkom Autocesta Rijeka – Zagreb (ARZ) ugovor o uslugama provedbe istražnih radova i izrade projekta sanacije konstrukcije Krčkog mosta.

Institut IGH Transakcija dana Vlasnik IGH prenio svoje dionice na kompaniju iz Hong Konga

Nakon provedenog otvorenog postupka javne nabave Institut IGH odabran je kao najpovoljniji ponuđač za izvršenje usluga specijalističkog pregleda i provedbu istražnih radova te izradu izvedbenog projekta sanacije betonske i asfaltne kolničke konstrukcije ploče iznad malog i velikog luka Krčkog mosta.

Vrijednost ugovora je 335.110 kuna, a rok za izvršenje usluge 120 dana od uvođenja u posao. U Insitutu IGH navode da su istražni radovi stanja građevina i projekti sanacija neke od ključnih specijalnosti Odjela za projektiranje konstrukcija njihova Zavoda za projektiranje.

Autocesta USKORO ODLUKA Snimanje registracija, GPS naplata ili ENC kilometraža, koji će način naplate cestarina pobijediti?

U odjelu trenutačno radi trideset stručnjaka, a uz projekt Krčkog mosta trenutačno su angažirani na desetak većih ugovora sanacije infrastrukturnih prometnih i energetskih te javnih građevina. ARZ inače godišnje u održavanje Krčkog mosta ulaže oko 20 milijuna kuna. Krčki most otvoren je za promet 1980

Uber
Usluga prijevoza
Ispovijesti sa stražnjih sjedala: Aplikacija koja nam je spasila glavu
  • Avatar Django
    Django:

    Do sanacije (bilo koje građevine) mora doći ako se objekt redovno ne održava, a to je slučaj sa manje, više svim građevinama u Hrvatskoj, bilo da se radi o mostovima, visokim kućama ili cestama. Most Golden gate u San Francisku ... prikaži još!u se premazuje permanentno, kad se dođe do kraja mosta odmah se kreće opet od početka. To je puno jeftinija varijanta nego čekati da propadne pa onda sanirati. Kod nas, ako i postoji fond za održavanje, sredstva iz njega ispare na tajanstveni način.