Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 26
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
new europe market

Hoće li i Svjetsko nogometno prvenstvo završiti na Pay TV-u?

new europe market (1)
Foto: new europe market
1/7
10.05.2013.
u 14:10

– Stalno se proziva nas agencije da želimo što više novca, ali zaboravlja se da su plaće sportaša otišle u nebo, a netko mora financirati sve to, pa i Ronaldovu frizuru, rekao je Saša Kojić iz agencije za prodaju prava prijenosa.

Hoće li nakon nogometne Lige prvaka i Prve HNL, prijenosi najvećih sportskih natjecanja poput Svjetskog nogometnog prvenstva i Olimpijskih igara također završiti na TV kanalima s naplatom?

Sudeći po panelu "Migracija sporta na Pay TV" na konferenciji New Europe Market, gledatelje u Hrvatskoj baš bi to moglo snaći u skoroj budućnosti. 

– Sredinom 90-ih, gledatelji u Hrvatskoj bili su naučeni da na javnoj televiziji vide sve najbolje od sporta. Ta su vremena prošla, teško je ljudima prihvatiti da nemaju više nešto što su imali, no nastavit će se selidba prijenosa vrhunskog sporta na zatvorene kanale koji se plaćaju. Ali treba naći načina da se zaštite događaji od posebnog značenja – zaključio je moderator rasprave Ivica Blažičko.

Ipak ima potražnje za domaćim nogometom

– Zanimljivo je da su mnogi pričali negativno o hrvatskoj ligi, ali naše brojke daju drugu sliku, gledatelje zanima domaća liga – rekao je Nikola Francetić iz Hrvatskog telekoma, koji nam je otkrio da je Hajduk najgledaniji klub u prijenosima hrvatske lige, a Ivan Lovreček iz RTL-a najavio je da će vratiti nogomet na RTL kroz nedjeljnu emisiju sa sažecima golova iz svih domaćih utakmica već ovoga ljeta. 

– Stalno se proziva nas agencije da želimo što više novca, ali zaboravlja se da su plaće sportaša otišle u nebo, a netko mora financirati sve to, pa i Ronaldovu frizuru, rekao je Saša Kojić iz agencije MP &Silva, koja prodaje prava sportskih prijenosa. 

Gerilski marketing nije mrtav, nego cvjeta

Na panelu "Je li gerila marketing mrtav?", sudionici su složno zaključili da gerilsko oglašavanje nikako nije zamrlo, nego dobiva nove mogućnosti u ovo doba procvata društvenih mreža na internetu.

– Društvene mreže samo šire platno za gerila-marketing, poručio je Alec Brownstein, vrhunski kreativni dizajner iz Amerike, koji se proslavio, a i dobio prvi važnij posao u industriji zahvaljujući svojoj gerilskoj kampanji na Googleu od samo 6 dolara. 

Na NEM-u je Browstein prezentirao svoj nedavni uspjeh s projektom TweetForger, aplikacijom kojom možete prividno slati tvitove kao bilo koja druga poznata osoba, što je izazvalo viralnu reakciju na internetu i puno smijeha, ali i poslalo poruku.

– Bilo je jako zabavno našaliti se na taj način sa slavnima, uz puno ograda da to nisu stvarni tvitovi. Nismo išli monetizirati taj projekt, nego smo htjeli vidjeti što će se dogoditi kada ljudima daš mogućnost da se izraze. Ali, zanimljivo je vidjeti što možeš napraviti s postojećim platformama kada počneš o njima razmišljati drukčije. Moguće je potaknuti ljude da se zapitaju: Čekaj malo, je li to stvarno Justin Bieber sam tvitao da je kreten? Dobro je zamisliti se malo o nekim stvarima koje uzimamo zdravo za gotovo, poput društvenih mreža – promišljao je Brownstein.

Hrana je poput ljubavi, nikad neće izaći iz mode, kao ni kulinarski TV kanali

Zanimljivo je bilo i na raspravi o specijaliziranim kulinarskim TV kanalima na kojoj se ustvrdilo da je to niša koja će se samo nastaviti razvijati, nikako ne i gasiti.

– Hrana je pitanje kulture, kao i briga za sebe i sigurno nije samo trend, nego stil života, ocijenila je Sara D'Amico iz Fox Internationala, koji je pokrenuo novi hit-kanal 24Kitchen, a s njom su se složili i ostali sudionici panela "Kokoš ili jaje".

– Hrana je poput ljubavi, nikada neće izaći iz mode, poetski je zaključio Peter Radnai (Scripps Networks).

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije