Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 106
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Luksuzna destinacija

Zadar dobiva prvi jadranski Hyatt

hyatt
Foto: DOGUS GRUPA
1/3
22.09.2016.
u 20:00

Turski investitori tvrde da će podignuti Zadar na razinu luksuzne destinacije, a cijeli kompleks na gradskoj rivi bit će dovršen 2019. godine

U bivšoj zgradi Maraske u središtu Zadra otvorit će se prvi hotel lanca Hyatt u Hrvatskoj. Iza projekta ukupne vrijednosti 100 milijuna eura koji uključuje hotel, izgradnju hotelskih depandansi, potpuno novih zgrada s luksuznim apartmanima te komercijalni centar s yacht klubom i restoranima stoji Dogus Croatia, tvrtka kći turske Dogus grupe.

“Ne smijemo biti prosječni”

Iz turske kompanije već su najavljivali da će svojim projektom repozicionirati Zadar u luksuznu destinaciju, a na prezentaciji održanoj u četvrtak najavili su da će cijeli kompleks na zadarskoj rivi biti dovršen do 2019. godine.

– Hrvatska ima velike mogućnosti za razvoj luksuznog turizma, na koji smo snažno usmjereni. Zajedno s Hyattom, nadamo se da ćemo osnažiti potencijal ove regije i privući turiste iz Hrvatske i svijeta – naglasio je Naci Baserdem, predsjednik Dogus Turizam grupe. Projekt preuređenja zgrade Maraske u hotel obuhvaća i gradnju depandansi hotela koji će ukupno imati 130 soba, a interijer je povjeren britanskoj tvrtki DeSallesFlint, koja se vodi idejom “moderne nostalgije” što, kako su objasnili dizajneri, uključuje mediteranski stil uređenja. Uz hotel, Dogus grupa izgradit će i dvije zgrade sa 115 luksuznih rezidencija namijenjenih prodaji. Forum je komercijalni dio projekta u kojem će biti otvorena tri restorana, Yacht Club, dječji klub, četiri trgovine i supermarket. Bit će otvoren za građane i dizajniran kao odraz na tradicionalnu arhitekturu Zadra što se odlikuje i u uporabi kamena kao primarnog materijala.

– Mi smo dovoljno mali da ne smijemo biti prosječni. Rezultati sezone u Hrvatskoj su rekordni s ostvarenih 83 milijuna noćenja – istaknuo je ministar turizma Anton Kliman.

Dogus u Hrvatskoj ima dva hotela, jedan D-Resort Šibenik te Villu Dubrovnik, a politika je turističkog segmenta kompanije luksuzni turizam.

– Uvjereni smo da će brend poput Hyatta pomoći ukupnom razvoju turističke ponude Hrvatske, kao i njezinu pozicioniranju u segmentu luksuznog turizma. Ulaganja Dogus grupe u Hrvatsku ovim se projektom penju na 350 milijuna eura, a samo u ovom kompleksu otvorit ćemo 170 novih radnih mjesta – poručio je regionalni direktor Burak Baykan.

Sinonim za luksuz

U sedam godina, koliko posluje u Hrvatskoj, Dogus grupa uložila je 250 milijuna eura i zaposlila oko 350 hrvatskih građana. U Hrvatskoj Dogus grupa posjeduje tri marine – D-Marin Mandalinu u Šibeniku, D-Marin Dalmaciju u Sukošanu i D-Marin Borik u Zadru te 10,87 posto udjela u ACI-ju. Brend Hyatt Regency sinonim je za luksuz u svijetu. Zadarski hotel bit će prvi objekt pod tim brendom na cijelom Jadranu.

>> Gradonačelnik Burić: Drago nam je da je Šibenik zanimljiv investitorima poput Brada Pitta

Komentara 1

ST
Stipan
08:59 25.09.2016.

A gdje će graditi džamiju ?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije