Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 24
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Effie Awards 2010.:

Ante i Darinka Tomatu povećali broj korisnika više od 100%

'hadzihafizbegovic_PXL_unu_0'
''
27.10.2010.
u 18:00

Reklamna kampanja "Ante i Darinka" osvojila je Grand Prix i zlatnu nagradu Effieja, a među korisnicima Tomata kultni status. Grupa obožavatelja Darinke i Ante na Facebooku broji više od 120 tisuća članova.

Ante, Darinka i Sused nadmašili su i najoptimističnija očekivanja Vipneta i Grey Worldwidea Zagreb. Tomatova relaunch kampanja s glumcima Emirom Hadžihafizbegovićem i Goranom Bogdanom osvojila je, naime, Grand Prix – najprestižniju nagradu na središnjem marketinškom natjecanju Effie Awards 2010., a kampanji je dodijeljen i Zlatni Effie u kategoriji Telekomunikacijske usluge, čime je nastavljen uspješan niz osvajanja nagrada u Hrvatskoj, ali i šire. Prvo za vrhunsku kreativnost, a potom i za učinkovitost iste kampanje.

Trule rajčice?

Tomatova televizijska reklama, podsjetimo, početkom godine osvojila je i brončanu nagradu na natjecanju Epica, vodećem natjecanju u marketinškom oglašavanju u Europi, na području Bliskog istoka i Afrike, dok je Hadžihafizbegović prije tri tjedna proglašen najboljim glumcem na nezavisnom festivalu kreativnih komunikacija Sudnji dan 2010.

– Prijašnje kampanje u kojima su rajčice padale s neba nisu previše urodile plodom pa smo se odlučili promijeniti koncept. Shvatili smo da trebamo bolju emotivnu povezanost s brendom i oduševila nas je ideja marketinške agencije Grey Zagreb u kojoj Ante dolazi u novi grad, ali istovremeno zadržava sve navike iz svoje stare sredine. Planirano povećanje broja novih korisnika Tomata tako je premašeno više od 100 posto – izjavio je na dodjeli Effie nagrada Dorjan Zadković, voditelj marketinga za Tomato.

Iva Hlavka, direktorica agencije Grey Worldwide Zagreb, kaže kako je kampanja potaknula i iznenađujuće kreativan word-of-mouth: od ponavljanja i slobodnog variranja fraza likova iz spota ("Eto vidiš...", "Kaj veliš..." i slično), preko Facebook fan grupa koje su rasle iz dana u dan, do broja pregleda spotova na YouTubeu. Ne samo da se broj korisnika udvostriučio nego i sama primijećenost kampanje i njeno sviđanje ruše rekorde. Ante i Sused su postali legende. Željno se iščekuje svaki nastavak priče o Anti, Susedu i Darinki, kazala je Hlavka.

Kultni status

Veljko Žvan, kreativni direktor Grey Worldwide Zagreb, kaže kako jednostavnost ideje i njezina izričaja nije bila promijenjena od brainstorminga do realizacije te je svojim šarmom osvojila ne samo klijenta nego i cijeli tim koji je sudjelovao u izradi i provedbi ove reklamne kampanje. Među korisnicima Tomata, duhovita i jednostavna reklama dostigla je pak kultni status. Grupa obožavatelja Darinke i Ante na Facebooku broji više od 120 tisuća članova dok su spotovi iz ove kampanje na Youtubeu pregledani više od 100 tisuća puta.

Ključne riječi

Komentara 3

GG
ggap
21:35 27.10.2010.

E moja novinarko Jolanda, primijećuješ li razliku između naslova: \"Ante i Darinka Tomatu povećali broj korisnika više od 100%\" i rečenice iz teksta (navoda): \"Planirano povećanje broja novih korisnika Tomata tako je premašeno više od 100 posto\" U prijevodu, ti tvrdiš (ili ti je urednik rekao da takav naslov napišeš) da se broj korisnika udvostručio, a čovjek je rekao da su udvostručili PORAST korisnika. U prijevodu na još jednostavniji jezik: Tomatovci (VIPnet) su planirali povećati broj korisnika za 10% a povećali su ih za 20%, a to ti još uvijek nije duplo, kako tvrdiš u naslovu.

BA
baš
06:19 28.10.2010.

Da tora s Darinko, Antom i Susedom je dobra ali još bolja je usluga i cijena. Jedan sam od prvih korisnika i imam promotivnu tarifu i ne bih je mijenjao za dvije druge. Na žalost prisiljen sam imati i 098 koji je da oprostite potpuno sranje. On mi koristi samo radi toga jer drži monopol i radi poziva prijatelja kojima je preskupo zvati druge mreže. Nijihova čak najeftinija minutaunutar njihove mreže skuplja je od Tomata. Kada bi Tomato skinuo onaj limit koji aktivira jeftine minute sa 100,00 kn mjesečno na 50,00 mislim da bi dobio puno veći broj korisnika. U svakom slučaju Tomat je bolji od svih drugih (a probavao sam sve,vjerujte).

BO
boki01
09:55 28.10.2010.

Uslugu tomato koristim vec dvije god. i najpovoljnija je od bilo koje druge mreze zastupljene u HR.Koristim se tarifom 0.35 a to znaci da svaki mjesec dobivam 50min razgovora prema svim mrezama i fiksnoj besplatno.50 sms poruka besplatno.Svaki poziv prema bilo kojoj mrezi se naplacuje 35lipa a svakasms poruka 25 lipa.Epa ako ko zna jeftinije neka se slobodno javi da to i provjerimo.Nebi ulazio sad u tmobil jer jedino tu mrezu nisam koristio a iz razloga jer sam bio vec unaprijed opomenut da tmobile i tele 2 kradu sa racuna.Opreza sam i prema tomatu ali do sad me nisu zakinuli niti za 1 lipu.Ako netko zna za povoljnije neka se javi al to mora i dokazat...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije