Unatoč strogim međunarodnim sankcijama, ulicama Pjongjanga i danas prometuju brojna vozila sovjetskog i europskog podrijetla, uvozni luksuzni automobili te domaće kopije. Među njima se ističu limuzine Volvo 144 iz 1973., dio flote od tisuću vozila isporučenih iz Švedske sredinom sedamdesetih godina prošlog stoljeća.
U to vrijeme, Sjeverna Koreja uvelike se oslanjala na financijsku potporu SSSR-a. Kontinuirana pomoć bogatijeg socijalističkog susjeda i naizgled rastuća ekonomija potaknuli su švedske izvoznike na ulaganja u Sjevernu Koreju. Godine 1974., švedska vlada odobrila je isporuku teške mehanizacije vrijedne preko 70 milijuna dolara, uz tisuću Volvo 144 automobila namijenjenih taksi službi. Sljedeće godine, jačanjem gospodarskih veza, Švedska je postala prva zapadna zemlja s veleposlanstvom u Pjongjangu, piše RevijaHAK.
Međutim, sjevernokorejsko gospodarstvo ubrzo je počelo posrtati. Iako je Švedska održavala diplomatske odnose, što je značajno koristilo zatočenim američkim građanima, isporučeni automobili nikada nisu plaćeni. Danas, s kamatama i penalima, dug za te automobile premašuje 325 milijuna dolara. Preživjeli Volvo modeli i dalje služe kao taksiji u Pjongjangu, dok proizvođač i dalje čeka naplatu svog potraživanja.