Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

ZET-ovci traže odmaralište na Lošinju

Holding će izdvajanjem Velesajma i podružnice za prijevoz koja se bavi i nautičkim turizmom gotovo prepoloviti broj zaposlenika. Sindikalistima je gradski plan OK, ali...
09. prosinca 2017. u 20:59 1 komentara 2063 prikaza
tramvaj
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Predviđenim izdvajanjem podružnica Zagrebački električni tramvaj i Zagrebački velesajam u posebna društva olakšat će se mogućnost pribavljanja sredstava iz fondova Europske unije za pokretanje i razvoj usluge javnog gradskog prijevoza putnika te će se omogućiti unapređenje poduzetničke i istraživačke infrastrukture – tim je riječima u planu podjele Holdinga gradski vrh objasnio prijedlog odluke o kojoj će se na Skupštini raspravljati 21. prosinca.

ZET-ovi autobusi izdvajaju se iz Holdinga ZET i Zagrebački velesajam postaju direktno vlasništvo Grada Zagreba

Lani minus od 135 milijuna

Već od siječnja dosadašnje bi podružnice dalje trebale nastaviti same, ali s dijelom imovine i obvezama koje su imale i pod okriljem Holdinga. I sa svim radnicima koji su ih i dosad činili, stoji u prijedlogu odluke. Broj zaposlenih u Holdingu past će tako gotovo za pola jer od 8814 ljudi, koliko ih trenutačno radi u gradskom trgovačkom društvu, čak njih 3782 zaposlena su u ZET-u, dok ih na Velesajmu radi 156. A u novoosnovana će društva, osim ljudi, prvenstveno imovina bez koje djelatnost nije moguća. ZET-u će ostati tramvaji, autobusi, uspinjača, ali i ostala “motorna vozila i druga transportna sredstva”, kao i dosadašnja prodajna mjesta, ali i pojedina zemljišta, livade i šume. Ostat će ZET-u, za koji se u planu podjele navodi da se, između ostalih djelatnosti, bavi i nautičkim turizmom, i leasing za tramvaje i autobuse, ali ne i mjesto za nautiku, ljetovalište u Velom Lošinju, što je zasmetalo zaposlenicima podružnice.

– Prihvaćamo izdvajanje, ali uz uvjet da i odmaralište ostane u vlasništvu ZET-a. Takav smo dopis poslali poslodavcu, ali naši članovi moraju biti svjesni toga da je naša primarna zadaća zaštititi njihova radna mjesta, prava i plaću te da upućeni dopis ne obvezuje – objasnili su sindikalisti, koji se, usprkos tome, odmaralištu ne nadaju. Čini im se, međutim, da je odluka o izdvajanju ZET-a iz Holdinga dobra.

– Imali smo sastanak s gradonačelnikom Milanom Bandićem, na kojem nam je rečeno da ćemo se tako moći lakše prijaviti za sredstva EU, kojima ćemo moći obnoviti vozni park, ali i renovirati postojeće objekte i opremu – rekli su sindikalisti iz trenutačne podružnice Holdinga, koja je prošlu godinu završila s gubitkom od 135 milijuna kuna.

Mjesto za poduzetnike

U plusu nije bio ni Velesajam, štoviše 2016. završili su u minusu od tridesetak milijuna kuna. Kao i ZET-u, i njima će u vlasništvu ostati dio imovine, a prostor uz Aveniju Dubrovnik trebao bi postati, osim sajmenog, mjesto za poduzetnike i istraživanja. Plan izdvajanja ZET-a i Velesajma iz Holdinga napravila je konzultantska tvrtka Deloitte.

Vapaj s Kvatrića Preselite autobuse, na rubu smo živaca tramvaj Adventska mjera Od petka ZET-ovi tramvaji vikendima besplatni linija 268 Ana-Maria Kezerić Putnici su opet morali čekati bus 40 minuta. Pogodite na kojoj liniji!
JAVIO SE IZ AUSTRALIJE
Geofizičar objasnio što se seizmološki dogodilo u Zagrebu 22. ožujka
A1 Hrvatska
HOME OFFICE
Najbolji savjeti za što bolji rad od doma
  • Deleted user:

    Njihovo je, izgradili su ga dok je direktor firme bio g. Rački. A gradonačelnik uzima samo atraktivne nekretnine, a to ovo odmaralište itekako je. Kako to da bira što će zadržati? Hoće li zadržati dugove? Koji su nastali zbog njegovih ... prikaži još!h odluka o poslovanju? Broj radnika se smanjio, ali broj činovnika se povećao. Ne voljom radnika u ZET-u.