Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 98
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
05.02.2018. u 07:05

Primorci, a i svi drugi koji još uvijek za prijelaz preko Krčkog mosta plaćaju 35 kuna, od 1. siječnja ove godine s pravom mogu biti Kalimero i upozoravati na nepravdu.

Da se crno pile Kalimero, junak istoimenog crtića, malo skita ovih dana Hrvatskom, sigurno bi, kad bi došlo na Krčki most, uzviknulo svoju glasovitu rečenicu kojom se proslavilo: “To je nepravda, to je nepravda!”. Kalimero bi, naime, morao platiti prijelaz preko tog mosta. A dok se skitao malo južnije, besplatno je prošao kroz tunel Sveti Ilija.

Primorci, a i svi drugi koji još uvijek za prijelaz preko Krčkog mosta plaćaju 35 kuna, od 1. siječnja ove godine s pravom mogu biti Kalimero i upozoravati na nepravdu. Vlada je potkraj prošle godine navrat-nanos donijela odluku o ukidanju od početka ove godine plaćanja tunelarine kroz Sv. Iliju, tunel koji je sagrađen prije nekoliko godina, koji je koštao gotovo 600 milijuna kuna i koji će se još dugo otplaćivati. Hrvatske autoceste su time ostale bez 25 milijuna kuna godišnje od tunelarine. Hrvatske ceste, koje su preuzele tunel, dobile su dodatnih devet milijuna kuna godišnje troškova za njegovo održavanje.

Krčki most otvoren je za promet 1980. i odavno je otplaćen. Doduše, otočani ne plaćaju prijelaz preko njega, no nakon slučaja Sv. Ilija, Vlada nema nikakav valjani argument da bilo tko plaća tu mostarinu. Kalimero bi uzviknuo “To je nepravda” i kad bi plaćao prolaz kroz tunel Učku, koji je otvoren 1981., i također je otplaćen. Krčki most i tunel Učka su jedini objekti na kojima se naplaćuje prolazak u RH. Ako se odustalo od naplate prolaska kroz Sv. Iliju, zašto se onda ne primijeni isto i na ta dva objekta. A da to crno pile krene autocestom prema siromašnom Sisku, opet bi uzviknulo “To je nepravda!” jer bi moralo platiti cestarinu.

No dovoljno je reći da je tunel Sv. Ilija u Splitsko-dalmatinskoj županiji, utvrdi HDZ-a, a da Vladu vodi ista stranka. Ako je odluka o ukidanju tunelarine bila motivirana isključivo željom da se poboljša loša ekonomska i demografska situacija Imotske krajine, onda Vlada ne bi smjela stati samo na Sv. Iliji. Iste bi odluke, slažu se i ustavni stručnjaci, trebala donijeti i za druge siromašne županije, bez obzira na to čije su one utvrde.

Ključne riječi

Komentara 35

GA
gamarema
07:53 05.02.2018.

Vlada radi kako hoće i kako hoce. Pa dolje su njihovi glasači a ne na Krku. Stvar interesa. Jadno, da jadnije nemoze. Država (vlada iliti HDZ) radi unutarnju podjelu između ljudi i to im jako dobro ide, jer da smo mi svi skupa pametni kao sto nismo za ovo bi izašli na Markov trg ili u sezoni blokirat Krcki most ili sl.

VI
Vito
07:46 05.02.2018.

Ako je odluka o ukidanju tunelarine bila motivirana isključivo željom da se poboljša loša ekonomska i demografska situacija Imotske krajine, onda Vlada ne bi smjela stati samo na Sv. Iliji. Iste bi odluke, slažu se i ustavni stručnjaci, trebala donijeti i za druge siromašne županije, bez obzira na to čije su one utvrde. ::: I tu "prestaje svaka slučajnost sa stvarnim životom"__ Krk i Istra, "bez obzira čije su utvrde" spadaju u razvijene krajeve Hrvatske, tako da su se čak i "ustavni stručnjaci", jasno i pravno ogradili od stvarnih potreba stanovništva otoka i Istre kao "najrazvijenije županije" u Hrvatskoj. __ Jednostavnom pravnom floskulom prekrili su stvarnost života na otoku i pljačku stanovništva od strane "binaistra"-e koja ubire koncesiju, a da još uvijek nije izgrađen drugi kolnik "budućeg" autoputa" __ Budući su 1995.g. pljačkaši skolpili ugovor na 28 godina s pljačkašima na vlasti potpuno je normalno da se ništa ne treba graditi još slijedećih pet (5) godina. __ Nakon toga će netko drugi, možda "strabag" preuzeti koncesiju nad Istrom i nastaviti pljačkati stanovništvo. __ Kad se ne mora raditi, a to se obilno mora plaćati, pod zaštitom vladajućih pljačkaša stanovništvo otoka i Istre ne mogu se niti nadati prestanku plaćanja mostarine i tunelarine.

KA
Kalimero.
08:22 05.02.2018.

A šta da kažu građani drugog reda sa područja Ivanić Grada kad izađu na najskuplju dionicu autoceste A 3 pa do Ježeva plate za osobni automobil 12 kuna za 14 km auto ceste koja je sagrađena jedna od prvih u SFRJ i davno otplačena a onda im na prigovor o naplati auto ceste više od kune po kilometru kažu da se vozimo do zagreba po auto cesti pa baš me zanima kuda se voze oni iz Dugog Sela i kako će njima naplatiti cestarinu ili su oni građani više kaste ili podobni dok to građani Ivanić Grad nisu Kalimero ovo je nepravda koju nitko neće dati u medije i malo pisati o njoj možda se nešto dogodi možda se napuni industriska zona ivanića kad kamuonu nebi morali platiti 45 kuna cestarine i možda mladi kad bu imali posao u gosoodarskoj zoni nebi bježali iz ^ lopovske naše ^ koja nas dere gdje stigne i koliko najviše može

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije