Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 185
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Kalimero i krčki most: to je nepravda! Da, doista je nepravda!

Primorci, a i svi drugi koji još uvijek za prijelaz preko Krčkog mosta plaćaju 35 kuna, od 1. siječnja ove godine s pravom mogu biti Kalimero i upozoravati na nepravdu.

Komentari 35

GA
gamarema
07:53 05.02.2018.

Vlada radi kako hoće i kako hoce. Pa dolje su njihovi glasači a ne na Krku. Stvar interesa. Jadno, da jadnije nemoze. Država (vlada iliti HDZ) radi unutarnju podjelu između ljudi i to im jako dobro ide, jer da smo mi svi skupa pametni kao sto nismo za ovo bi izašli na Markov trg ili u sezoni blokirat Krcki most ili sl.

VL
KA
Kalimero.
08:22 05.02.2018.

A šta da kažu građani drugog reda sa područja Ivanić Grada kad izađu na najskuplju dionicu autoceste A 3 pa do Ježeva plate za osobni automobil 12 kuna za 14 km auto ceste koja je sagrađena jedna od prvih u SFRJ i davno otplačena a onda im na prigovor o naplati auto ceste više od kune po kilometru kažu da se vozimo do zagreba po auto cesti pa baš me zanima kuda se voze oni iz Dugog Sela i kako će njima naplatiti cestarinu ili su oni građani više kaste ili podobni dok to građani Ivanić Grad nisu Kalimero ovo je nepravda koju nitko neće dati u medije i malo pisati o njoj možda se nešto dogodi možda se napuni industriska zona ivanića kad kamuonu nebi morali platiti 45 kuna cestarine i možda mladi kad bu imali posao u gosoodarskoj zoni nebi bježali iz ^ lopovske naše ^ koja nas dere gdje stigne i koliko najviše može

VL
VI
Vito
07:46 05.02.2018.

Ako je odluka o ukidanju tunelarine bila motivirana isključivo željom da se poboljša loša ekonomska i demografska situacija Imotske krajine, onda Vlada ne bi smjela stati samo na Sv. Iliji. Iste bi odluke, slažu se i ustavni stručnjaci, trebala donijeti i za druge siromašne županije, bez obzira na to čije su one utvrde. ::: I tu "prestaje svaka slučajnost sa stvarnim životom"__ Krk i Istra, "bez obzira čije su utvrde" spadaju u razvijene krajeve Hrvatske, tako da su se čak i "ustavni stručnjaci", jasno i pravno ogradili od stvarnih potreba stanovništva otoka i Istre kao "najrazvijenije županije" u Hrvatskoj. __ Jednostavnom pravnom floskulom prekrili su stvarnost života na otoku i pljačku stanovništva od strane "binaistra"-e koja ubire koncesiju, a da još uvijek nije izgrađen drugi kolnik "budućeg" autoputa" __ Budući su 1995.g. pljačkaši skolpili ugovor na 28 godina s pljačkašima na vlasti potpuno je normalno da se ništa ne treba graditi još slijedećih pet (5) godina. __ Nakon toga će netko drugi, možda "strabag" preuzeti koncesiju nad Istrom i nastaviti pljačkati stanovništvo. __ Kad se ne mora raditi, a to se obilno mora plaćati, pod zaštitom vladajućih pljačkaša stanovništvo otoka i Istre ne mogu se niti nadati prestanku plaćanja mostarine i tunelarine.

VL
Avatar pendreck
pendreck
08:37 05.02.2018.

Kombinacija vinjete i jednokratne naknade kao u austriji...

VL
KA
kapunjohan
09:04 05.02.2018.

Nesmije biti selektivnog oslobađanja cestarina , mostarina ,tunelina itd., može biti nekih ugodnijih godišnjih vinjeta za one kojim je neki kraći dio ,,puta,, svakodnevica i jedina dobra veza recimo do posla i sl. Ovako se otvara diskusija do beskonačnosti.

VL
Avatar Gilles Auguste Kremer
Gilles Auguste Kremer
09:08 05.02.2018.

Autor ovog teksta namjerno nije spomenuo Zagorce koji također žele nešto besplatno jer mu je ispod časti baviti se problemima Zagorja i Zagoraca

VL
VI
Vito
08:44 05.02.2018.

Primorci, a i svi drugi koji još uvijek za prijelaz preko Krčkog mosta plaćaju 35 kuna ::: Na primjer poštari - oni isto plaćaju mostarinu, a poštu na Krk i Pag voze po birokratskom postupku - Krk i Pag su otoci pa na njih pošta stiže s najmanje dva (2) dana zakašnjenja, jer je tako odlučeno u "Hrvatskoj" pošti. __ Kupite nešto u Rijeci i pošaljete u Krk, odmah ujutro prije odovoza HP expressa na Krk kako bi vam stiglo u "roku od 24 sata". __ Kad ih pitate gdje je paket, odgovor je: paket je poslan na adresu na otoku krku i za to je potrebno dva dana budući je mjesto na otoku. - a što je s mostom??? - most nije u pravilniku o raznošenju pošte po otocima pa imamo pravo dva dana za donošenje paketa.

VL
DU
Deleted user
09:48 05.02.2018.

To se zove pljacka bez pistolja,kao i mnoge druge stvari ,tesko je te greske mijenjat ,o tome je trebo netko voditi racuna od 91 do 95 g kao i mnoge druge regule ,koje je moguce rijesiti samo jednim nacinom

VL
PI
Pierro12
09:14 05.02.2018.

Koja glupost. A i VL da napise nesto pametno bilo bi. Cudo. Evo rjesenja. Drzava svim vlasnicima vozila nek naplati porez na motorno vozilo i nema placanja niti jedne cestarine. Mozes voziti gdje i Koliko hoces. Stranci nek kupuju vinette. Od tog novca nek se placa izgradnja i odrzavanje. To je fair. I najbolje.

VL
VI
Vito
13:59 05.02.2018.

Gustirna: Nauči me ti. __ Wikipedija piše ovako: M/T Biokovo – Pogon, 4 diesel motora (snaga 537 kW). __ Trajekt Brač pogonili su TORPEDO motori ukupne snage 382 kW __ Samo "na prvi pogled". __ A 1 kW je uvijekek jedan kilowat __ Mercedesov dizel motor ima snagu od 270 kW __ Naučite me razlikovati kW __ Okretni moment se može prilagoditi potrebama veličine motora. kako bi dobili istu snagu na "ventilatoru" ( propeleru) ili na kotačima. __ Brodice koje gledam na moru koriste traktorske motore i troše manje dizela nego na oranici, ali zato više zarađuju na prijevozu turita po plažama, jer svima naplaćuju jednu litru isto, a potroše dvije litre - jednu za dolazak do plaže i drugu za odlazak s plaže, dok im je dopušteno voziti 12 "potrošača". __ Ako su "spretni" imaju pravo na jeftiniji dizel pa i tu zarađuju. __ Zato treba biti objektivan i objaviti sve činjenice kako o mostarini, tako i potrošnji goriva trajekatai potrošnji goriva državnih automobila za "izabrane guzice" koje niti to gorivo niti prijevoz uopće ne plaćaju, a dobivaju "naknadu za službena putovanja".

VL
AZ
antonio_zg
08:15 05.02.2018.

Naravno, nije identično, ali vjerujem da se zgodna paralela o nepravdi o (ne)plaćanju cestarine može povući i sa progresivnim sustavom oporezivanja. Ako vjerujemo da svi trebamo biti jednaki, onda bi trebalo i porez na dohodak trebalo staviti na jedinstvenu stopu. Shodno toj logici, i mostarine/tunelarine bi trebali biti oslobođeni svi. Ukoliko smatramo da onaj tko je bogatiji treba više pridonositi i 'pomoći' onom tko je u težem stanju onda trebaju postojati i selektivno više porezne stope (kao što sad postoje i sad ) ali onda očito ne bi smio biti problem i da se u drugoj najbogatijoj županiji u RH gdje most prvestveno koriste strani turisti (domaći otočani su izuzeti od plaćanja) isti plaća, a da se jednom od najsiromašnjijih krajeva omogući neka olakšica. I jedna i druga opcija ima smisla i prihvatljive su. Ali netko tko se zalaže za progresivno oporezivanje dohotka zbilja ne bi smio pričati o nepravdi za krčki most gdje su, kao što i sam autor kaže, otočani izuzeti o plaćanja....

VL
VI
Vito
08:26 05.02.2018.

Sacha1948: Sam odluči __ Slavonsko- Baranjska županija je u vlasti hdz - ovaca __ Splitsko - Dalmatinska županija je u lvasti hdz -ovaca, Dubrovačko - neretvanska županija i Dubrovnik je u vlasti hdz - ovaca __ Šibensko - Kninska županijaa je u vlasti hdz - ovaca __ Zadarska županija je u vlasti hdz - ovaca. __ Baš iz tih krajeva odlazi najveći broj ljudi iz Hrvatske "trbuhom za kruhom" "na bauštele" __ Činjenice jednostavno ne možeš strpati u statistiku kao što možeš glasače - samo njih 17 % je izabralo hdz -ovce da vladaju Hrvatskom. __ I taj je broj samo statistika potrebna za hdz - ovce kako bi obmanjivali stanovništvo o oko 32 % glasova koje su dobili od tih 17 % ukupno izašlih na izbore.

VL
DU
Deleted user
08:26 05.02.2018.

Problem je u nejednakom pristupu koje "možda" ima sirotinja i na tovaru prolazi tunelom?! Zašto ste odmah nakon gradnje Zagorske autoceste istu dali u najam Francuskoj?! Ostale vrste nedate u najam? Zagorje je od pamtivijeka bio ne razvijen kraj? Imate u RH dva metra ako ne i više za mjerenje?!

VL
VI
Vito
08:13 05.02.2018.

dras32: Zašto to ne piše u naslovu??? __ Ne čitam novine od teksta, nego od naslova. __ A naslov može biti jasan ili nejasan, ovisno što želite postići. __ ::: Kalimero i krčki most: to je nepravda! Da, doista je nepravda! ::: --- Ili ---- Otplaćeni krčki most i Kalimero: to je nepravda! Da, doista je nepravda! __ Nepravda je i naplaćivati stanovnicima otoka vožnju trajektima kako bi došli na posao i vratili se s posla. __ Ne laprdajte o "subvencijama", jer na otok i s otoka možete u rijetkim slučajevima dva puta dnevno i to morate platiti. __ A iz Karlovca u Zagreb i obratno ne morate platiti toliko koliko se puta možete voziti po staroj cesti. __ Neću "uplitati" oružje, ali obična vozila i na "liz" ing. su skuplja od potrošenog goriva za trajekte ili brodice kojima bi se mogli otočani, i ostali namjernici, nekoliko puta dnevno prevoziti s jedne na drugu obalu. __ I to država onemogućuje birokratskim floskulama o skupoći goriva i ostalih "pripadajućih" birokratskih isprika za nedjelovanje u poboljšanju povezanosti Hrvatske u prometnom dijelu na svim područjima. __ Niti vlakovi niti brodovi nisu prilagođeni vremenu, nego birokraciji pa su zato i prazni i "neisplativi". __ U svijetu se vlakovi kreću brzinama i većim od 250 km/h, trajekti voze "non-stop", sve samo da bi ljudi i predmeti trgovanja bili što prije i što brže i što bolje iskorišteni. __ Birokracija uzima novce zbog samoodržanja, a ne zbog stanovništva. __ Naslov je prvi kod čitanja i morao bi biti jasan, ne"mutan"

VL
VI
Vito
07:53 05.02.2018.

Ako je odluka o ukidanju tunelarine bila motivirana isključivo željom da se poboljša loša ekonomska i demografska situacija Imotske krajine, onda Vlada ne bi smjela stati samo na Sv. Iliji. Iste bi odluke, slažu se i ustavni stručnjaci, trebala donijeti i za druge siromašne županije, bez obzira na to čije su one utvrde. ::: Sad ste "piknuli u osinje gnijezdo" -- Slavonija je isto vladina utvrda, a "autoputarinu" im naplaćuju "bez pardona", iako je veći dio Slavonije pod "posebnom državnom skrbi". __ Lika i Gorski Kotar su isto vladine utvrde, a "autoputarinu" plaćaju bez povlastica. __ Kod Karlovca je član pljačkaške organizacije izgradio i most kojeg nitko s vozilom i bez ljestvi ne može koristiti, a nalazi se "usred" vladine utvrde karlovačkog ogranka pljačkaške organizacije na vlasti. __ Niti Karlovac nije dovoljno razvijen, a da bi Karlovčani došli na posao u zagreb moraju plaćati "autoputarinu" ili se voziti po staroj karlovačkoj cesti, ne pivi

VL
VI
Vito
08:27 05.02.2018.

Tražite da iznesemo vlastito mišljenje, a onda nam pišete da malo usporimo. __ Ako ne želite naše mišljenje, zašto ga tražite???

VL
VI
Vito
09:02 05.02.2018.

VisAVis2: Da, kad pišu o cijenama goriva nikad nam ne pišu o snazi motora trajekata koji plove između otoka u Hrvatskoj. __ Kad pogledam ti motori baš i nisu snažni - oko 350 "konja", skoro isto kao i vladini "liz"" ing autići. __ I rijetko voze duže od 20 - 30 minuta __ Koliko u tih pola sata potroše goriva nikad nam ne objave, a "plavi dizel" košta oko 5,27 kn/l. __ Iako bi trajekti mogli ploviti i na biodizel, pogotovo u ljetnoj sezoni kad se troši puno ulja po restoranima uz obalu i po otocima. __ I na tome je "zapelo" - davno je prošla 2006.g. (12) koju su najvljivali iz redova hdz - ovaca kao godinu u kojoj će Hrvatska imati 20 % biogoriva u svojoj proizvodnji u INA rafinerijama, s mogućnošću izgradnje privatnih rafinerija za biogorivo.

VL
LE
lermanova
07:41 05.02.2018.

mirek

VL
VI
Vito
13:37 05.02.2018.

Zir: __ Bez uvrede, ali... __ Kad već pišete o bespravnim vikendicama koje su gradili ti jadno koji moraju plaćati cestarinu i mostarinu, onda budite pošteni "do kraja" pa navedite u koje se vrijeme gradilo bespravno vikendice __ I tko je onda bio na vlasti na otoku Krku ??? __ Ako mislite da je most vaš, zašto ga sami niste izgradili, nego su ga gradili zagrebački izvođaći Mostogradnja i Hidroelektra. __ Prema tome i Zagrebčani imaju pravo na besplatan prijelaz mosta, jer da njih nije bilo ne bi bilo niti mosta. __ Kad već želite "natezati mačka za rep. __ Zato malo poštenja prema vašim zemljacima koji su s Krka pobjegli trbuhom za kruhom u Zagreb pa kao podstanari gradili vikendice na Krku krčeći obradive površine svojih predaka kako bi zarađivali na fureštima iz Zagreba i svijeta. __ Onda su "svi" imali dovoljno novaca za građenje vikendica po Hrvatskoj. __ Takvima niti danas nitko ne dolazi u pljenidbu, jer se i dalje nalaze blizu vlasti, ako ne i u vlasti. __ I vikendice su davno otplaćene, ali lokalni šerifi pljačkaju na komunalnoj infrastrukturi koju vikendaši koriste 52 puta godišnje, dok domorodci tu istu komunalnu infrastrukturu koriste 24/365 i plaćaju nekoliko puta manje, jer su "domaći". __ Što se pak ribe tiče - tko vam je kriv zašto ste niste izborili da se riba kupuje na Krku i odvozi u Zagreb, nego je obratno. __ Mi iz Zagreba ulovimo ribu u Jadranskom moru i prodajemo vama na otocima samo zato što ste lijeni pa ne želite sami loviti ribu "u svom dvorištu"

VL
VI
VisAVis2
08:12 05.02.2018.

A plaćanje trajekata po otočanima? Ima li veče nepravde?

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.