Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
naš izum
Povratak na članak

Elektrobicikl ''made in Croatia'' lakoćom vožnje već osvaja svijet

Vozilo teži 27 kg i potegne i do 45 km/h, baterija se puni ukapčanjem u utičnicu

Komentari 93

NE
Nepokolebljiv
11:48 01.09.2012.

Ne volim piskiti na tudu paradu ali ne mogu se oteti dojmu da je netko previse optimistican a nedovoljno samokritican i na trziste ce pokusati plasirati nedovrsenu ideju. 27 kg za 2000 eura. To nije atraktivno niti u Americi, definitivno nije za penzionere a srcani bolesnici ne mogu rukovati mecim sto je tako tesko. Na srecu masovna proizvodnja od 2000 gomada u tri mjeseca nije tako losa prognoza kao sto bi bilo 2000 komada dnevno. Sretno im bilo!

VL
ZJ
zivot je lijep
11:54 01.09.2012.

Bravo, bravo!

VL
NE
Nepokolebljiv
11:55 01.09.2012.

Walmart u Americi ima napravu tesku 16 kg za 439 dollara, Brzina do 27 km/s i doseg do 35 km (ovisi o tezini vosaca i konfiguraciji terene).

VL
BU
Bullshitter
11:58 01.09.2012.

27 kg!!! Električni bicikl??? Pa vi niste normalni.

VL
NE
Nepokolebljiv
12:03 01.09.2012.

Ebay poprilici ista tezina pola cijene broj oglasa 280951233991. Izgleda dolazi s zgodnom curom da gura uzbrdo kada se baterije isprazne.

VL
PP
Peter Petrovic
12:09 01.09.2012.

cjeli svjet,samo o nasem biciklu pisu,to je najveca vjest stljeca. mozda cemo svi proizvoditi,bicikle ,i dobro bi bilo inace za kratko vrijeme,radnicka klassa morat ce pjesaciti. stime da cjena im se prepolovi.

VL
BU
Bullshitter
12:13 01.09.2012.

Ovo je isto kao da napišeš "Laptop od 20 kg osvaja svijet."

VL
Avatar Hazl113
Hazl113
12:23 01.09.2012.

Svaka čast konstruktorima, ali to više nije bicikl, već bicikl sa pomoćnim motorom. Svejedno radi li se o motornom, ili električnom. Čim ti ne moraš upotrijebiti vlastitu snagu, već motor to više nije to, bez obzira što ga možeš i pedalirat. Ne znam gdej se ovdje vidi "rekreacija", samo prestiž. 27kg nije malo, a bormeš i 13-14.000 kuna.

VL
BO
Bioplanet Orbit
12:24 01.09.2012.

Ajmo malo besplatne edukacije.... Kiša pada pa da objasnimo neke stvari.... Prvo, nismo zmislili ništa novo ali smo ukomponirali puno stvari u jedinstveni dizajn. Ne takmičimo se s kinezima niti nam je to cilj. Konkurencija? .... Bioplanet Bike vs Optibike vs Optibike Ajmo, istraživači... da vidimo.... tko otkrije stvarne vrijednosti ovog bicikla dobije ga na jednotjedno korištenje :-)

VL
KA
Kasper
12:26 01.09.2012.

Ajde ti napravi nešto bolje, gunđalo! Vjerojatno su ljudima za ovaj projekt dali 2 mil € za istraživanje i 5 za opremanje pogona... Kakvi su to blesavi komentari, ljudi su nešto NAPRAVILI! trude se, a ne plaču nad sobom. SVAKA ČAST! Volio bih da si mogu priuštiti ovako nešto.

VL
BO
Bioplanet Orbit
12:27 01.09.2012.

Ovo je prijevozno sredstvo koje nadopunjuje ostala prijevozna sredstva. Niti je zamjena autu niti skuteru.... Strujom na posao.... Bike u lift i na utičnicu... A doma.. Biraj pedaliraj ili struja! :-) Otkad ga vozimo zaboravili na probleme gužvi, parkiranja, goriva,, parkirnih kazni i drugih rashodovnih stavki!

VL
BO
Bioplanet Orbit
12:28 01.09.2012.

Ispravka novinarke.... Nismo utrošili višemilijunske svote... ROI bi bio u granicama odlaska ljudske posade na Mars

VL
BO
Bioplanet Orbit
12:33 01.09.2012.

Bioplanet Bike SA PROSJEČNIM PDV-om (VAT ili MwSt) stoji u maloprodaji oko 1.900 EUR. Konkurencija u ISTOJ KATEGORIJI (oprema, veličina, snaga motora, kapacitet baterija) košta između 3.000-8.000 EUR!!!!! Ako koga zanima jeftin kinez nek se javi dat ćemo mu kontaktkt osobu u Kini. Košta 300 USD ali na 1000 komada. ;-) Palac gore. Glavu gore. Hrvatski narode!

VL
Avatar patkovic
patkovic
12:42 01.09.2012.

sigurna propast zbog cene a i sama ideja elektrovozila je napuštena prije 110 god

VL
CH
chemica
12:46 01.09.2012.

Na to je mislio Ferdelji. Bez proizvodnje i prodaje proizvedenoga nema izlaska iz krize. Zokiju i Čaćku ne paše. Oni bi radije fasade.

VL
CR
crocro
12:50 01.09.2012.

Divno, bajno, fantastično, sve pohvale. Samo jedna primjedba. Elektrobicikl je "made in Croatia", proizvod tvrtke Bioplanet Bike. Samo da je Hrvatsko ime tvrtke koja će pod Hrvatskim imenom ući u svijet kao prepoznatljiv proizvod, onda bi "made in Croatia" fantastičnoo stajala. Neka naši proizvodi putuju u svijet pod Hrvatskim imenom, ne trebamo se toga sramiti, jer tako se stječe reputacija i prepoznatljivost. Inače sve sve ok, za primjer Hrvatskom poduzetništvu. Hrvatska ima izvanredne i sposobne ljude koji su u stanju proizvesti sve što se proiztvodi u svijetu pa čak bolje i inovativnije. Ali Hrvatska to nedovoljno cijeni jer joj je sve tuđe ljepše, bolje i kvalitetnije.

VL
BO
Bioplanet Orbit
12:52 01.09.2012.

Podržavamo Ferdelju! Proizvodnja stvara najviši oblik novostvorene vrijednosti. Kad iz sirovine napravite gotov proizvod za krajnjeg kupca! Ovime zamoljavamo Vladu, nadležne institucije i banke da nam ne pomažu, daju potporu i financiraju!

VL
VO
voda
12:53 01.09.2012.

Bravo i neka vam je sa srećom, želim vam puno uspjeha

VL
BO
Bioplanet Orbit
12:57 01.09.2012.

Da razjasnimo bitne stavke: Bioplanet Bike je brand pod kojim prodajemo bicikl. Made in Croatia jer proizvod sadrži u sebi preko 70% novostvorene vrijednosti, domaći ljudi su ga projektirali i dizajnirali te je završno sklopljen u HR. Bioplanet d.o.o. je je tvrtka koja je investirala u projekt i prepoznala globalni potencijal. Bike nije koncept, Bike je gotov proizvod! Zvonimir Sučić je glavni dizajner i projektant. Globalno priznata osoba za električne bicikle. Bike se vozi lagano i održava kao svaki bicikl.

VL
IV
Ivo34575
11:43 01.09.2012.

Nisu normalni, za te pare se mogu odvet 250x taksijem. A dotle će ovom već crknuti baterija.. Uopće neisplativo i još ti ga tko ukrade.

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.