Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 140
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
koridor kroz neum
Povratak na članak

BiH nudi rješenje za autocestu do Dubrovnika koridorom kroz Neum

Izgradnju autoceste koja bi bila neumska obilaznica financirali bi novcem iz europskih fondova - kaže Izet Bajrambašić

Komentari 215

DO
domagojb963
08:33 20.04.2012.

Da, ogorčen, činjenica jest da imamo državu u dva dijela. I da živim u Rijeci,isto ovo bih mislio i pisao. Ne bismo se smjeli oslanjati na \"dobrosusjedske\" odnose,iako se nadam da će oni ostati nepromijenjeni.

VL
Avatar Grunf
Grunf
08:35 20.04.2012.

20.04.2012. u 08:33h domagojb963 je napisao/la: Da, ogorčen, činjenica jest da imamo državu u dva dijela. I da živim u Rijeci,isto ovo bih mislio i pisao. Ne bismo se smjeli oslanjati na \"dobrosusjedske\" odnose,iako se nadam da će oni ostati nepromijenjeni. ----------------------- u bosni jako teško pitanje je dana kad će se raspasti

VL
BL
Blizard
08:35 20.04.2012.

Niti jedna Vlada pa čak i ona mapusena nebi sebi dozvolila na ovakav nacin povezati zemlju .!

VL
AL
AlanFord
08:35 20.04.2012.

Domagoje, ja nisam političar pa neću kao neki lagati i muljati oći o \"vraćanju dugova jugu, domoljublju\", samo realno sagledavam situaciju. Naš kreditni rejting je BBB- dakle skoro pa junk, gotovo nitko nam ne vjeruje, banke nam ne žele više uopće davat kredite osim po ekstremnim kamatama, most nitko ne želi financirati upravo zato jer smo najlošije ocjenjeni bez jamstva, onaj tko će to i htjeti tražit će debele garancije extra visokih kamata, ne bi me začudilo i neka od jamstva u vidu resursa. Meni je osobno Dubrovnika žao, istina je da ste bili žrtva političkih skupljanja bodova, ali potpuno bi nerealno bilo lupati novce u nešto što duguročno neće dati profit, a naš će zadužiti. Projekt ceste se može dobrim djelom financirati iz djela EU proračuna, za most ne žele čuti, pa zar nije onda bolje dok se stanje ne riješi, i Hrvatska za 10tak godina pametnom politikom stane na noge, da onda i dobite taj most. Inaće spominje se turizam, Austrija od turizma ima godišenj 30 miljardi eura dobiti, i još i dalje kao važno ima min 30% industrijske proizvodnje. Pametnom dosta.

VL
DU
Deleted user
08:39 20.04.2012.

Sva rješenja koja vode kroz zatvoren koridor, bez zaustavljanja, carine i policije su dobra rješenja. Most svakako napraviti prvom prilikom prema Pelješcu.

VL
VU
vucko
08:40 20.04.2012.

Daleko prije uvodjenja Sengenskih rijesenja Sjeverna Italija bila je direktno povezana sa Njemackom ( kod Bad Reichenhala) preko austrijskog teritorija .Tamo nije bilo carine vec su se „teretnjaci“ blombirali u Italiji a blombe skidale u Njemackoj i obratno. S timeime skracen je bio put preko Alpa za oko 200 km . Samo odnosi I.-Au_-De bili su cisto drugaciji nego odnosi izmedju FBiH i Hrvatske. Tko bi financirao brzu cestu ili autocestu izmedju Hrvatske i FBiH ? U cijelosti EU samo dijelomicno ,a FBiH nemaju novca niti za gradnju prijeko potrebne autoceste „Koridor 5C „ a da jos Hrvatska preuzme troskove te gradnje u drugoj drzavi je paradoks,jer na toj cesti treba sagraditi i 2 prelaza a i jedan “mostic“ kako bi se doslo ponovo do Jadranske magistrale, a da zu to poluotok Peljesac ostaje „slijepo crjevo“Hrvatske ,turisticki atraktivno ali ne zbrinuto. Troskovi gradnje Peljeskog mosta privukao bi strane investitore a obala Peljesca je duplo veca nego Istarska rivjera. Troskovi gradnje dali bi se amortizirati za 7-10 god. od turistickog prihoda. Poveznica Orebic-Korcula i Mlijet osnazila bi atraktivitet tih otoka .

VL
DO
domagojb963
08:40 20.04.2012.

Da, AlanFord, argumenti su ti jaki i realni. ja bih sa ovakovim pitanjem na referendum. Demokratski. Da vidimo što narod misli. Objasniti mu činjenice, ne politički. Nisam ni ja političar,domoljub jesam.

VL
DO
domagojb963
08:43 20.04.2012.

Bez obzira kako će me se shvatiti,ovaj Pelješki most nije manje važan od dionice Žuta Lokva - Rijeka

VL
BU
BubyZG
08:48 20.04.2012.

Nijemci ( zapadni ) su godinama putovali do zapadnog Berlina kroz teritorij Istočne Njemačke i ništa im nije falilo. Postojao je jedan takav koridor kod Nove Gorice iz doba Jugoslavije - sav okružen bodljikavom žicom i na okolnim brdima osmatračnice i talijanske i jugoslavenske. Prolazio sam onuda krajem 80-tih godina prošlog stoljeća. I opet stvar je funkcionirala. Bit je da nemamo novaca za kruh i mlijeko, a gradili bi most .... ????

VL
Avatar maraaa
maraaa
08:55 20.04.2012.

20.04.2012. u 08:00h pippo0090 je napisao/la: Dok smo vladali mi u HDZu, položili smo 4 kamena temeljca budućeg Pelješkog mosta i ok 1milijardu i 150 miliona kuna,- - za brojne svečanosti i poćetke Radova. Ućinili smo Golemi napredak, a napravljena je i Maketa budućeg Mosta. Još je potrebno oko 17 Milijardi Eura i Most bi bio pri KRaju. Potrebno je poćeti Raditi a ne ljenčariti. Nakon 7 godina našeg rada na Pelješkom Mostu, Komunisti odlućiše se za Prometnicu preko BiH ? Jadnooo ------------- pipo jesi li ti u neumu ili sarajevo

VL
AL
AlanFord
08:48 20.04.2012.

Domagoje činjenice su jasne. Ako nemaš input, dakle priljev u proračun, a njega mahom i najvišim djelom svugdje u svijetu puni gospodarstvo i proizvodnja (znamo kakva je naša), a imaš preveliki output, a gradnja mosta je kad se sve zbroji (pa da čak i nekim djelom potakne nešto na Pelješču) i dalje output, (ljudi ovdje i zaboravljaju da se most treba i održavati što je također poprilična suma) razliku moraš namiri zaduživanjem. Što jednostavno znaći povišenjem PDV-a. Rast PDV-a pak slama upravo isto gospodarstvo jer ga čini nekonkurentijim, dakle smanjuje u našoj situaciji upravo ono što bi nas trebalo izvući i otplatiti taj most. Most je svugdje u svijetu ogromna i mahom neisplativa investicija koju grade prvenstveno zemlje koje si to mogu priuštiti, ili nemaju drugog izlaza. Dakle, ako građani na sve ove efekte pristaju, gradite most. Samo treba građanima jasno reći što onda da očekuju, a ne ih lagati i varati o vraćanjima dugova jugu i raznim političkim pamfletima. Jedini izlaz ove zemlje je u povećanju inputa, dakle proizvodnja, industrija, gospodarstvo, a ne u povećanju outputa. To je karta za luksuzni vagon ka Grčkoj.

VL
Avatar Grunf
Grunf
08:48 20.04.2012.

20.04.2012. u 08:43h domagojb963 je napisao/la: Bez obzira kako će me se shvatiti,ovaj Pelješki most nije manje važan od dionice Žuta Lokva - Rijeka -------------------------------------------- on je puuuuno važniji od dionice RI-Žuta Lokva

VL
ST
stefj
08:52 20.04.2012.

20.04.2012. u 08:48h BubyZG je napisao/la: Nijemci ( zapadni ) su godinama putovali do zapadnog Berlina kroz teritorij Istočne Njemačke i ništa im nije falilo.... --------------------------------------------------------- Osim što im je svaki puta kada se Rusima htjelo, avion ostao jedini načinn prijevoza. Svako malo su im Rusi zatvorili cestu, pa onda pregovori, pa onda ustupci, itd... S time da Berlin nije imao izbora, a mi se predajemo u ruke Bosanaca dobrovoljno...

VL
DO
domagojb963
08:54 20.04.2012.

AlanFord, definitivno. jedino se pitam koliko ima prostora u trenutnim planiranjima investiranja,točnije dali su dobro procijenjeni prioriteti? A i rekao sam,tako mislim,da ne znam kada ga izgraditi.. Kako.. Znam samo da je potreban,u budućnosti.

VL
Avatar ukurtapash
ukurtapash
09:00 20.04.2012.

ako dodik postane kralj bosne, morat cemo placati taksu za tih par km prolaska do dubrovnika. a ak imamo most, dodik ce ga prvo morat srusit sto ce izazvati reakcije svjetske javnosti i u samome startu smo u prednosti i imamo svjetsku javnost na nasoj strani. dakle, most je jedino rjesenje. zagorec sa tetovazom neka ne njake. on se ionako samo zeli uvuci imperatoru zoranu u s*ink*er. lol.

VL
DO
domagojb963
09:00 20.04.2012.

Postoji jedna šala u Gradu.. Kažu, proglasimo Dubrovačku Republiku.. Da vidite kako će se potaknuti ozbiljnije ova tema. Vlahušića bi stresao infarkt.. Ponavljam, anegdota..

VL
BU
BubyZG
09:02 20.04.2012.

Ako dođe do tako zategnutih odnosa kao između Rusa i zapadnog bloka, tada niti Pelješki most neće biti prohodan - možda čak i djelomično srušen !!!!!

VL
AL
AlanFord
09:05 20.04.2012.

Domagoje, većinom novaca uvijek ima. Za dobre investicije i projekte kakva god kriza bila naći će se love. Vjeruj, da je netko našao dobru računicu za most već bi se javljali. Trenutno imamo potencijal, pitanje je samo dali imamo dobre projekte i sposobne ljude koji će isto znati i dobro privući. A nadodao bih, i pošteno realizirati.

VL
AN
Antiflašist
10:21 20.04.2012.

Evo liburnik, neka 3.maj plati most, ustvari 3.maj moze platiti 2 i pol mosta jer su prebacili na drzavu (odn. svih nas) 3,7 milijardi kuna jamstava.

VL
PA
parasa
09:32 20.04.2012.

Najpametnije, najjeftinije i najbolje rješenje za Hrvatsku.

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 11 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.