Renaultova Laguna Coupe, prije svega, očarala nas je izgledom. Rijetko
se kada o dizajnu slažu svi okupljeni novinari, ali oko Lagune Coupe
brzo smo se složili - neobična ‘stražnjica’ predivna je, kao i
dinamična bočna silueta.
Također, Renault je donedavna upozorenja o padu kvalitete s Lagunom
zaista ozbiljno shvatio. Kvaliteta materijala i izrade
besprijekorna je. Sve su komande ergonomski posložene. Udobna
sjedala mogu primiti četiri odrasle osobe, iako će one straga ipak malo
stisnute.
Problema s ulaskom na stražnju klupu nema, jer se prednje sjedalo
elektronskim putem pomiče unaprijed, odnosno kasnije se vraća u raniji
položaj. Ni na zvučnu izolaciju nemamo prigovora - motor se u kabini
čuje umjereno, dok je buka s ceste neprimjetna.
U vožnji se Laguna Coupe ponaša poput pravog sportaša. Na komande
vozača reagira brzo, iako joj koju sekundu reakcije ukrade 6-brzinski
automatski mjenjač, kad je u potpuno automatiziranom modu. U ponudi je
i 6-brzinski ručni mjenjač.
I stabilnost je među jačim adutima ovog modela - koliko god smo se
trudili (u okvirima normalne vožnje), nismo ga uspjeli izbaciti iz
putanje. Dojmu vožnje kao po tračnicama pomogla je i činjenica da se
stražnji kotači - kad sistem detektira zakretanje prednjih - također
zakreću do tri stupnja, kako bi se uskladili s prednjima.
Laguna Coupe ponudit će izbor tri benzinska i četiri dizelska motora.
Benzinci su snage 170, 205 i 240 konjskih snaga, dok dizelaši nude 150,
175, 180 i 235 konja. Coupe je od limuzine teži 15 kilograma.
Dug je 464 cm, 181 cm širok te 140 cm visok. U Hrvatsku stiže
u prosincu. Početna cijena iznosit će oko 37.000 eura, odnosno oko
267.000 kuna.
PRVI KILOMETRI
U Portugalu smo isprobali novu izvedbu Renaultove Lagune
![](/media/img/35/bb/8a1b8905298c435bd75e.jpeg)