Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
obnova

Medvjedi u kampanji Reci Da! za dječje domove u Vinkovcima i Lipiku

Dječji domovi i igrači Medveščaka
Foto: PR FOTO
1/11
17.11.2015.
u 07:16

Humanitarna kampanja Reci DA! nastavlja se obnovom još tri dječja doma kojima je osnivač Republika Hrvatska. Svoj doprinos možete dati kupnjom proizvoda tvrtke P&G u trgovinama Lidla Hrvatska te na taj način pomažete uljepšavanju dječje svakodnevice.

Humanitarna kampanja Reci DA! ove jeseni stiže u još tri dječja doma.

Među domovima kojima će kampanja Reci DA! omogućiti ljepšu svakodnevicu su i dva doma u Slavoniji - Dječji dom sv. Ana u Vinkovcima te Dom za djecu Lipik u kojima je na trajnom ili polutrajnom boravku smješteno oko 80 djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

Dom u Lipiku su obišli i igrači Kluba hokeja na ledu Medveščak koji su, unatoč intenzivnoj hokejaškoj sezoni, odvojili vrijeme za druženje i razveselili djecu. 

„Druženje s djecom u Dječjem domu Lipik nam je otopilo srca i za tih nekoliko sati provedenih s njima smo osjetili svu težinu iskustva koju nose i s kojom prerano odrastaju. U ime svojih suigrača pozivam sve koji su u mogućnosti da se pridruže humanitarnoj kampanji Reci DA! u trgovinama Lidla i omoguće ljepše odrastanje djeci koja su drugi dom pronašla u domovima u Lipiku i Vinkovcima. Čast nam je što smo i sami imali priliku podržati kampanju i dati svoj doprinos ljepšem odrastanju djece u domovima“, izjavio je Mike Glumac, kapetan momčadi zagrebačkih Medvjeda.

U Dječjem domu sv. Ana u Vinkovcima smješteno je 46 djece i mladih u dobi od jedne do 20 godina. U dogovoru s ravnateljicom Doma obnavljat će se prostor dnevnog boravka koji se najviše koristi i u kojemu je potrebno zamijeniti dotrajali namještaj.

Dječje domove u Vinkovcima i Lipiku posjetili su i predstavnici tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska koji su uručili donaciju u proizvodima. Drugi dio humanitarne kampanje „Reci DA“ u svim trgovinama Lidla započeo je početkom listopada.  Kupci se u kampanju mogu uključiti sve do kraja studenog kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinose prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Vinkovcima, Lipiku i Selcu.  

>>Maja Šuput oduševila goste u Apetit City Restaurant&Baru, sredstva prikupljana za Dječji dom Zagreb

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije