Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 166
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Savjet stručnjaka

Koja tjelovježba sagorijeva najviše kalorija? Evo što kažu liječnici specijalizirani za pretilost

Shuttershock
11.01.2024.
u 12:30

Ako želite iskoristiti najviše dobrobiti vježbanja, vjerojatno se pitate: Koja vježba sagorijeva najviše kalorija?

Posljednjih godina postoji pokret za fokusiranje na to kako se osjećate zbog tjelesne aktivnosti - i to s dobrim razlogom. Nedavna istraživanja ukazuju na blagodati vježbanja za mentalno zdravlje, uključujući njezine učinke na san i dobrobit. Štoviše, svi smo mi više od brojeva na vagi i oznaka veličine na trapericama. Međutim, činjenica ostaje: tjelovježba također sagorijeva kalorije, što pomaže u mršavljenju i održavanju težine, prenosi Yahoo.

'Održavanje dnevnog kalorijskog deficita ključno je za nekoga tko pokušava smršaviti - to jest, morate potrošiti više energije nego što je unesete', kaže dr. Christopher McGowan, specijalist za pretilost u True You Weight Loss, 'Iako je teorija 'kalorije unutra, kalorije van' daleko složenija od jednostavne aritmetike i sama po sebi nije dovoljna strategija mršavljenja, ona može pomoći u određivanju vašeg dnevnog unosa kalorija i potrošnje energije'.

VEZANI ČLANCI: 

Ako želite iskoristiti najviše dobrobiti vježbanja, vjerojatno se pitate: Koja vježba sagorijeva najviše kalorija? Ta jednadžba također može biti složena, ali stručnjaci specijalizirani za pretilost slažu se da je jedna vježba pobjednik.

Sva tri stručnjaka spomenula su trčanje. 'Trčanje zapošljava velike mišićne skupine i također je aerobna aktivnost', kaže dr. Mir Ali, barijatrijski kirurg i medicinski direktor MemorialCare Surgical Weight Loss Center. Aspekt mišićne skupine je značajan. 'Kada trčimo, koristimo svaku mišićnu skupinu u našem tijelu, koja sagorijeva najviše kalorija', objašnjava dr. Mustafa H. Alibhai, certificirani kirurg te osnivač i predsjednik Nova Bariatrics.

Dr. McGowan se slaže da je trčanje najbolji izbor za maksimalno sagorijevanje kalorija, dodajući da su veslanje i plivanje također solidan izbor. 'Trčanje, veslanje i plivanje su oblici aerobne aktivnosti većeg intenziteta, sa značajnijim fizičkim i kardiovaskularnim zahtjevima', kaže dr. McGowan, 'Rezultat je da ćete sagorjeti više kalorija za određeno vrijeme u usporedbi s vježbama nižeg intenziteta poput hodanja'.

GALERIJA: Vitamin C ubrzava sagorjevanje masnoća? Ovo su namirnice koje biste trebali jesti za gubitak kilograma

1/8

Trčanje je jednostavan način da brzo sagorite puno kalorija. Međutim, to nije svačiji favorit i neće svi vidjeti iste rezultate. 'Broj kalorija koje određena vježba sagorijeva ovisit će o trajanju, intenzitetu i individualnim čimbenicima kao što je tjelesna težina, kaže dr. McGowan, 'Uzimajući u obzir ove čimbenike, vježbe koje troše najviše energije uključuju trčanje, veslanje i plivanje. Vjerojatno ne čudi stoga da se nakon ovih oblika vježbanja možete osjećati gladno'.

Također, ako niste ljubitelj trčanja (ili plivanja i veslanja), to vam neće biti najbolja vježba za sagorijevanje kalorija. 'Najbolja vježba je ona koju ćete najvjerojatnije raditi, a svaka vježba je bolja od nikakve', kaže dr. McGowan.

Ako trčanje nije vaš izbor, imate druge mogućnosti za fizičke aktivnosti koje će vam pomoći u sagorijevanju kalorija. Dr. Alibhai se slaže s dr. McGowanom da su plivanje i veslanje dobar izbor te dodao je još nekoliko:

  • Biciklizam
  • Preskakanje užeta
  • Boks
  • Planinarenje
  • Intervalni trening visokog intenziteta

VEZANI ČLANCI: 

Ali, ponavlja da je pronalaženje vježbe kojega ćete se držati važnije od odabira jedne jer vam čak i liječnici kažu da ćete tako sagorjeti najviše kalorija. 'Ako trčanje ili bilo koja druga vježba nije ugodna, osoba to vjerojatno ne bi radila redovito', kaže dr. Ali, 'Umjesto da pokušavate ustrajati s nečim teškim, bolje je pronaći vježbu koja vam se više sviđa... Ako imate problema s pronalaskom rutine vježbanja koja vam se sviđa, savjetovanje s trenerom ili fizioterapeutom može biti od pomoći'.

Ako počinjete s novom rutinom vježbanja, evo što trebate učiniti:

1. Razgovarajte sa svojim liječnikom: Liječnici često preporučuju tjelovježbu za dobrobit fizičkog i mentalnog zdravlja, ali ključno je razgovarati sa svojima prije isprobavanja bilo kojeg novog režima vježbanja. 'Ljudi s određenim zdravstvenim stanjima, posebice srčanim problemima, trebali bi se posavjetovati sa svojim liječnikom prije nego započnu s programom trčanja', kaže dr. Ali, 'Također, ljudi s artritisom i drugim bolestima zglobova ili mišića moraju biti oprezni'.

2. Prvo hodajte: Iako dr. McGowan kaže da će vježbe većeg intenziteta brže sagorjeti više kalorija, hodanje prije trčanja nije loša ideja. 'Za početnike u vježbanju, hodanje je najbolja aerobna vježba', objašnjava dr. McGowan, 'Ako želite, intenzitet i vrijeme se mogu postupno povećavati. Svakoj umjerenoj do snažnoj vježbi treba prethoditi zagrijavanje, a nakon nje slijedi period hlađenja kako bi se smanjio rizik od ozljeda i olakšao oporavak'.

Znate li da vam kava može pomoći pri mršavljenju? Ovo su tri ključne dobrobiti:

Kad već govorimo o oporavku, ne zaboravite se istegnuti. Dr. McGowan kaže da će to pomoći poboljšati fleksibilnost i pokretljivost, a istovremeno smanjiti rizik od ozljeda.

3. Nemojte se previše zaokupiti statistikom: Broj kalorija je važan, ali nije bit vježbanja. 'Bolje je usredotočiti se na sve nevjerojatne nekalorične dobrobiti vježbanja, uključujući poboljšanje raspoloženja, kondicije, snage i mobilnosti', kaže dr. McGowan, 'Bit ćete skloniji nastavku vježbanja ako možete prepoznati, uživati ​​i slaviti ove dobrobiti. Bilo koja korist u kalorijama ili težini može se slaviti sekundarno'.

Komentara 1

CH
Chitac
12:55 11.01.2024.

Najbolja vježba za gubitak kilograma je manje žderati.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije