Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Izbjegnite prehladu začinima te svježim voćem i povrćem

Preduhitrite kihanje, šmrcanje i grlobolju kvalitetnom pripremom i to prije svega prirodnim vitaminima
24. rujna 2012. u 15:30 0 komentara 4 prikaza
'Barbecue spread on picnic table'
Foto: '

Iako nas još griju ugodne temperature, dolaskom jeseni bitno je raditi na jačanju imuniteta kako naš organizam ne bi hladnije vrijeme dočekao nespreman i potpuno neotporan na prehlade. Priprema je bitna!

Vitamine je uvijek bolje unositi prirodnim putem: jedući voće i povrće te pijući zdrave napitke.

Nutricionisti prije svega ističu da treba birati sezonsku hranu jer je prirodno bogata hranjivim tvarima i štiti nas od bolesti karakterističnih za hladnije dane. Za poboljšanje imuniteta zato često pijete zeleni čaj koji je bogat antioksidansima, a kao dobar izvor željeza i cinka pripremajte mlado i nemasno meso.

Nije naodmet ponoviti kako bi svakodnevno trebalo uzimati pet obroka voća i to sezonskog (primjerice u jeseni kruške, jabuke, grožđe...) jer obiluje mineralima, vitaminima i antioksidansima koji su potrebni organizmu.

Stručnjaci isto tako savjetuju i konzumaciju začina koji griju tijelo:

– Od začina tu svakako treba spomenuti češnjak, cimet, čili, đumbir i luk, koji će potaknuti cirkulaciju i zagrijati naše tijelo, kojem definitivno odgovara kombinacija "slatkih i oštrih" okusa koji štite naš organizam od utjecaja hladnoće – objašnjava Goran Purić, nutricionist Savjetovališta za nutricionizam i dijetetiku eHrana.

rafting
Blic intervju
Rafting instruktor i bivši reprezentativac Kelemen: Što sve treba znati o pustolovinama na rijekama

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.