Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Žgomba: Turistička hiperpotražnja definitivno je iza nas

Prilagodba je ključ uspjeha Unilinea na tržištima u Aziji i obje Amerike
13. lipnja 2019. u 10:22 0 komentara 128 prikaza
Stara gradska jezgra
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Turistička kompanija Uniline zabilježila je ukupni prihodi u 2018. godini od 416 milijuna kuna i rast od 11 posto prema prethodnoj godini. Dobit prije oporezivanja porasla je, pri tom, 16, a broj zaposlenika 10 posto.

Rekordni poslovni rezultat Unilinea u 2018. godini U današnjem turizmu treba vući pravovremene poteze

Time je postavljena izuzetno visoka ljestvica i za 2019. koju valja uspješno preskočiti usprkos nizu turbulencija na vanjskim tržištima, kažu u Unilineu, ali i upozoravaju da će taj tempo biti teško držati ako se ne reguliraju uvjeti poslovanja.

– Apeliramo na Vladu RH odnosno nadležna ministarstva, prije svega financija i turizma, da konačno riješe nekoliko ključnih pitanja za turizam i u našem području poslovanja za više od 1000 turističkih agencija u Hrvatskoj od snižavanja PDV-a na konkurentu razinu sa zemljama iz mediteranskog okruženja do reguliranja posebnog postupka oporezivanja turističkih agencija u skladu s europskom praksom – poziva Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea.

Spomenuta reguliranja omogućavaju izjednačeniju startnu poziciju u odnosu na konkurente mediteranske turističke zemlje, u kojima su ovakva opterećenja u pravilu dvostruko niža ili ih u slučaju posebnog postupka oporezivanja turističkih agencija čak ni nema, kao i ulaganja u više plaće za zaposlenike, što dovodi do razine konkurentnosti koja će biti sve važnija u nastupajućim razdobljima te stalno tehnološko podizanje kvalitete poslovanja na svim razinama.

Tomislav Ćorić međunarodno tržište Ćorić: Podizanje kreditnog rejtinga priznanje da smo pouzdan partner

U Unilineu dobre poslovne rezultate u prethodnom razdoblju tumače dobrom prilagodbom tržišnim promjenama i diverzifikaciji turističkih proizvoda i tržišta izvan Europe, posebice u Aziji te Sjevernoj i Južnoj Americi.

Povećanje broja dolazaka u prošloj godini bilježe sa svih tržišta. I to od dvadesetak posto u prosjeku. Ta kompanija, s uredima u Puli i Zagrebu, sestrinskim tvrtkama u Sloveniji, BiH i Srbiji te predstavništvima u Južnoj Koreji, Kini, Japanu i Tajlandu, godišnje opslužuje u Hrvatskoj i regiji više od 390.000 gostiju.

– Nema opstanka bez rasta, a rasta bez razvoja. U vremenu u kojem je razdoblje hiperpotražnje u turizmu u Hrvatskoj definitivno iza nas, nastavljamo promišljati i pratiti promjene – kaže Žgomba.

 

Poduzetnik
Kviz
Jesi li rođeni poduzetnik ili radije radiš kako ti drugi kažu?

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.