Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

U današnjem turizmu treba vući pravovremene poteze

U Unilineu ističu da je poslovni rezultat u 2018. odraz pravovremenog prepoznavanja i prilagođavanja promjenama te diverzifikacije turističkih proizvoda i tržišta izvan Europe
11. lipnja 2019. u 10:29 0 komentara 112 prikaza
Foto: Uniline
Pogledajte galeriju 1/2

Ostvarili smo u svojoj dosadašnjoj kompanijskoj povijesti najuspješniji poslovni rezultat. Naši su ukupni prihodi u 2018. od 416 milijuna kuna u usporedbi s 2017. porasli za 11%, dobit prije oporezivanja za 16%, a broj zaposlenika za 10%. Time je postavljena izuzetno visoka ljestvica i za 2019. koju valja uspješno preskočiti usprkos nizu turbulencija na vanjskim tržištima.

KRENULI S 5 ZAPOSLENIH Uniline otvorio novi ured u Zagrebu i zapošljava preko 200 radnika

Otežani poslovni maraton

No, ovaj maraton nećemo moći objektivno dalje trčati ako se ne reguliraju uvjeti poslovanja. Apeliramo na Vladu RH odnosno nadležna ministarstva, prije svega financija i turizma, da konačno riješe nekoliko ključnih pitanja za turizam i u našem području poslovanja za više od 1000 turističkih agencija u Hrvatskoj – od snižavanja PDV-a na konkurentu razinu sa zemljama iz mediteranskog okruženja do reguliranja posebnog postupka oporezivanja turističkih agencija u skladu s europskom praksom-  izjavio je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea, nakon objave poslovnih rezultata u 2018, naglasivši kako 'spomenuta reguliranja omogućavaju izjednačeniju startnu poziciju u odnosu na konkurente mediteranske turističke zemlje, u kojima su ovakva opterećenja u pravilu dvostruko niža ili ih u slučaju posebnog postupka oporezivanja turističkih agencija čak ni nema, kao i ulaganja u više plaće za zaposlenike, što dovodi do razine konkurentnosti koja će biti sve važnija u nastupajućim razdobljima te stalno tehnološko podizanje kvalitete poslovanja na svim razinama'.

Pravovremena diverzifikacija proizvoda i tržišta

U Unilineu ističu da je poslovni rezultat u 2018. odraz pravovremenog prepoznavanja i prilagođavanja promjenama te diverzifikacije turističkih proizvoda i tržišta izvan Europe, posebice u Aziji te Sjevernoj i Južnoj Americi odnosno zemljama španjolskog i portugalskog govornog područja, a planiraju se i veća ulaganja u indijsko tržište. Povećanje broja dolazaka u 2018. u odnosu na 2017. bilježe sa svih tržišta i to od oko 20%, primjerice iz Kine preko 25%, Singapura oko 20% te Koreje od oko 20%.

boris žgomba ISKORAK Žgombin Uniline dogodine ulazi i u hotelski biznis

Kao regionalni lider među touroperatorima i turističkim agencijama Uniline godišnje opslužuje u Hrvatskoj i regiji više od 390 tisuća gostiju zahvaljujući poslovnom sjedištu u Puli, uredu u Zagrebu, sestrinskim tvrtkama u Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji te uredima i predstavništvima u Južnoj Koreji, Kini, Japanu i Tajlandu. Ekskluzivni je nositelj franšize Europcar za Hrvatsku te upravlja voznim parkom koji se u 2019. povećao na 1500 vozila.

- Nema opstanka bez rasta, a rasta bez razvoja. U vremenu u kojem je razdoblje hiperpotražnje u turizmu u Hrvatskoj definitivno iza nas, nastavljamo pratiti promjene, promišljati i vući pravovremene poteze - zaključio je Žgomba.

Digitalna komora
Digitalna komora
Poduzetnici, odsad ključne informacije doznajte klikom miša
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.