Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Inovacije

Vindija lansirala svježe mlijeko ‘z bregov trajnosti čak 21 dan

mlijeko
Arhiv VL
13.05.2011.
u 10:30

Riječ je o mlijeku koje je na europskom tržištu poznato kao ESL (Extended Shelf Life), a dobiva se primjenom suvremene tehnologije i znanja

Naša najveća prehrambena industrija Vindija jučer je tržištu ponudila novo svježe mlijeko ‘z bregov trajnosti čak 21 dan, što je prvi domaći proizvod takve vrste na tržištu. Kako kažu u Vindiji, riječ je o mlijeku koje je na europskom tržištu poznato kao ESL (Extended Shelf Life). Primjenom suvremene tehnologije pomno kontrolirana i sustavno odabrana visokokvalitetna sirovina, domaće svježe mlijeko, termički se obrađuje na višoj temperaturi iznimno kratko vrijeme te ohlađeno puni u aseptičnoj punilici u visokohigijenskoj atmosferi, čime je sačuvana hranjiva vrijednost mlijeka uz istodobno dvostruko dulji rok trajanja. Suvremeni je dizajn u objema varijantama – kao poznato “zeleno” svježe mlijeko te “plavo”, obogaćeno vitaminima A, D3 i E.

– Uvođenje svježeg mlijeka produljene trajnosti još je jedan dokaz da Vindija neprestano drži korak sa svjetskim nutricionističkim trendovima koje uglavnom prva predstavlja na domaćem tržištu. Zbog toga kontinuirano ulažemo u osuvremenjivanje proizvodnih pogona i u znanje našeg multidisciplinarnog tima jer je razvoj ta dva segmenta nužan za zadržavanje liderske pozicije – kazala je Tamara Drk Vojnović, direktorica razvoja Poslovnog sustava Vindija. 

Ona ističe kako vrijedi spomenuti i svakodnevnu stručnu podršku koju pružaju svojim kooperantima kako bi im osigurali najbolju moguću ulaznu sirovinu. Vindija u godini otkupljuje i prerađuje 200 milijuna litara mlijeka, čime se svrstava na visoko drugo mjesto po količini proizvedena mlijeka u RH.

Tijekom svojeg 52-godišnjeg postojanja, kompanija stalno širi svoje proizvodne asortimane i kreira prehrambene trendove. Osim u staklene boce, Vindija je 1977. prva u Hrvatskoj počela puniti mlijeko u tetrapak ambalažu, a građani se prvi put susreću s proizvodnom markom ‘z bregov koja je do danas stekla status legendarnog brenda. Kompanija je samo od 2009. uvela više od 100 novih proizvoda, što je logičan slijed neprestana ulaganja u najsuvremeniju tehnologiju i otvaranja novih pogona te neprestana produbljivanja nutricionističkih spoznaja koje su Vindiji priskrbile brojna priznanja, oznake i certifikate, poput Mlijeka hrvatskih farmi, nagrade Superbrands ili njemačkih medalja DLG.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije