Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Večernji list ponovno nakon dvije godine dobio status Superbrands jer je pouzdan, kvalitetan i drukčiji

Iznimno nam je drago što je Večernji list i ove godine ocijenjen najboljim u svojoj kategoriji, priznanje nam je dodatni poticaj da tako nastavimo, rekao je Novak
07. lipnja 2019. u 13:51 3 komentara 162 prikaza

Večernji list, dnevne novine i multimedijska platforma sa šest desetljeća dugom tradicijom, kapitalizirao je Superbrands status za 2019./2020. godinu. Večernjak je postao sinonim za dnevne novine, ali on je mnogo više od tiskanog medija – Večernji list prva je medijska kompanija koja je pokrenula portal za dnevne vijesti još 1999. godine. Danas je Večernji list multimedijska platforma koju kupci čitaju s povjerenjem. Ponosi se dugom tradicijom donošenja najnovijih i provjerenih informacija svojim vjernim čitateljima.

Kolinda Grabar-Kitarović Hrvatska kakvu trebamo 'Ako sami ne budemo kreirali imidž, to će učiniti netko drugi. A to nećemo dopustiti'

– Iznimno nam je drago što je Večernji list i ove godine ocijenjen najboljim u svojoj kategoriji. To postignuće još je važnije kada uzmemo u obzir da stručno vijeće Superbrandsa, koje je ocjenjivalo nominirane brendove, čine najbolji stručnjaci. Večernji list već se 60 godina trudi proizvesti najbolji sadržaj, a ovo priznanje svakako nam je dodatni poticaj da tako nastavimo i dalje – rekao je Dražen Novak, voditelj promocije Večernjeg lista.

Superbrands organizacija nezavisni je autoritet za brendiranje koji odaje priznanja najboljim brendovima na lokalnom tržištu. Okuplja najbolje stručnjake iz svijeta marketinga, medija i odnosa s javnošću koji zbog svojih stručnih preferencija dobivaju priliku ocijeniti najsnažnije brendove na lokalnom tržištu. Pri ocjenjivanju brendova obraća se pozornost na četiri najvažnije karakteristike brenda: pouzdanost, kvalitetu, razliku i emotivni učinak. Superbrands djeluje u 88 zemalja i u 20 godina rada surađivao je s 20.000 brendova te izdao 429 “brending biblija”.

Večernjako prvoj bebi iz epruvete veliki uspjeh Večernjak o prvoj bebi iz epruvete

Superbrands proces odabira najboljih brendova događa se dvogodišnje prema strogim pravilima Superbrands organizacije. Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem neovisnim glasovanjem Stručnog vijeća Superbrands 2019./2020. koji je dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu. Večernji list tako nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2019./2020.

 

IZ ISTANBULA STIGLI U ZAGREB
Svaki dan pripremamo 30 vrsta baklava, nismo ih mogli napeći ni usred krize
Merkur osiguranje
Ne zanemarujte zdravlje
Sad je najvažnije brinuti o zdravlju: Pet ključnih liječničkih preporuka koje ne smijete zanemariti
  • billynik:

    Je li ovo nekakva šala, pozdan, točan ... pa već u prvim rečenicama ovog teksta lažete jer je portal na internetu znatno prije vas imao Glas Istre. Strašno!

  • sramitese:

    to su sve predikati i ocjene..za dobre i pouzdana policajce i spiune..

  • Avatar Neobavezno
    Neobavezno:

    ahahaha.......buaaaaaaaaa.....................