Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

U DM-u ljudima daju što više kako bi im vraćali još više

DM-u dnevno stiže čak dvadesetak molbi – stekli su kultno mjesto na hrvatskom tržištu rada. Poseban DM-ov pristup radnicima nagrađen 10 posto većom prodajom
29. studenoga 2010. u 08:00 5 komentara 60 prikaza
'dm_pxl_unu_281110'
Foto: ''

Dvadesetak molbi za posao dnevno najbolja je potvrda kako DM posluje u Hrvatskoj – uspješno, kvalitetno i profitabilno, pri čemu nimalo ne zaboravlja ni svoje zaposlenike. U poslovnoj 2009./2010., koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvaren je promet veći od 1,84 milijarde kuna (s PDV-om!) ili 2,11% više nego lani, čime je udio DM-a na hrvatskom drogerijskom tržištu povećan na 24,9%. Unatoč recesiji i nepovoljnoj klimi za poslodavce u Hrvatskoj, najbolji poslodavac godine treću godinu zaredom prema istraživanju portala MojPosao, samo je u toj poslovnoj godini povećao broj zaposlenih za 7,28%, na 1103, a lidersku poziciju na tržištu drogerija namjerava zadržati i u ovoj godini u kojoj planira još stotinjak novih radnih mjesta, 10-ak novih i obnovu 12 postojećih prodavaonica te unapređenje asortimana bioproizvoda, kaže Gordana Picek, članica uprave i voditeljica ljudskih resursa, nabave i prodaje DM-a, koja je ove godine proglašena i najboljom menadžericom ljudskih potencijala.

Ljudi ključ uspjeha

DM Hrvatska, kaže, “živi” filozofiju koncerna koji uz poštovanje regionalnih specifičnosti svugdje provodi istu kadrovsku politiku u kojoj su zaposlenici ključni, presudni faktor poslovanja i funkcioniranja svake uspješne kompanije, pa se u DM-u trude da budu sretni, zadovoljni i motivirani.

– Izuzetno dobrom racionalizacijom i organizacijom poslovanja u svim resorima tvrtke i korektnim odnosima prema dobavljačima osigurali smo pretpostavke za današnje prosječne plaće od 7507,38 kuna za zaposlene u trgovini, ali i dobre radne uvjete te dodatne pogodnosti zaposlenicima – kaže G. Picek ističući kako, kad se otvori novo radno mjesto, prvo raspisuju interni natječaj koji omogućuje zaposlenicima napredak i promjenu radnog mjesta unutar kompanije.

Nagrade, nagrade...

- U DM-u se rukovodimo idejom da što više daš, to ćeš i sam više dobiti, a tvrtke koje razmišljaju tako ostvaruju i veći profit - objašnjava G. Picek. Zaposlenici za svako novorođeno dijete dobivaju poklon-bon od 3000 kuna, čak i kad su na rodiljskom dopustu dobivaju i 13. i 14. plaću, poput drugih zaposlenika. Zapošljavaju i osobe s posebnim potrebama, a pokreću i društveno odgovorne projekte s mogućnostima aktivnog uključivanja. Sve to u konačnici prepoznaju i kupci koji DM čine liderom na tržištu.

Čak 70.000 kupaca, 10% više nego lani, i u ovim recesijskim vremenima svakodnevno kupuje u DM-u jer je, tvrdi, prepoznalo odličan omjer cijene i kvalitete robnih marki, ali i kvalitetnu uslugu, dostupnost i blizinu te uštede učlanjivanjem u program vjernosti...

– Indeks prodajnih cijena ove je godine u DM-u 1,77% manji, što znači da su kupci prepoznali i pogodnost “Trajno dobre cijene”, koja se za proizvode jamči najmanje četiri mjeseca – kaže Picek.

Proteklu poslovnu godinu obilježile su 63,8 milijuna kuna vrijedne investicije, od kojih velik dio u novi distributivni centar i nove prodavaonice kojih je danas 131 u RH. Društveno odgovorna tvrtka protekle je godine partnerskom suradnjom s kulturnim, zdravstvenim, obrazovnim i civilnim ustanovama predala 180 donacija u 60-ak rvatskih gradova. U tijeku je kampanja “Sve za nju” kojom se prikupljaju donacije za rad Centra za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka, a putem babybonus programa prikuplja se i novac za nabavu prvog tandemskog spektrometara masa u RH - dijagnostički uređaj koji kod novorođenčadi otkriva oko 30 različitih nasljednih mataboličkih bolesti.

Dio proizvoda nemoguće naći kod hrvatski

Dio proizvoda nemoguće naći kod hrvatskih proizvođača

U  protekloj  poslovnoj  godini vrijednosni porast proizvoda vlastite robne marke u dm-u je iznosio 11,9 posto u odnosu na godinu ranije, dok je robna marka  dekorativne kozmetike Alverde ostvarila porast od čak 75,8 posto. Čak devet  od  deset  naprodavanijih  proizvoda u dm-u su upravo vlastite robne marke Balea, Alverde, babylove, Soft&Sicher... Maksimalno se, kaže G. Picek, trude otvoriti  police  hrvatskim proizvođačima i dobavljačima, pa ih je u dm-u trenutačno 30%.  U ponudi je 1448 hrvatskih artikala, što čini 11,69 posto  ukupnog asortimana.  Problem je što dio ponude u nas jednostavno ne postoji pa nude ono što im tržište može osigurati. Dobrodošli su, tvrdi, svi koji su u mogućnosti osigurati kvalitetnu ponudu proizvoda u 131 trgovini dm-a u Hrvatskoj.

INA Klub volontera
Volontiranje u Hrvatskoj
Filmska priča volontera iz domaće kompanije: 'U 10 godina smo prošli smijeh i suze'
ohr
OHR SAVJETNIK
Ljudsko tijelo čini impresivne stvari: Regeneracija ovog unutarnjeg organa započinje u roku od nekoliko sati od prepoznavanja oštećenja
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • -obrisani-:

    Ovom ne treba komentar.Todorićevi ljudi mogu samio sanjati ove m,za njih astronom ske plaće. Inače,njemački vlasnik firme je svijetli primjer u današnjemk svijetu da i kapitalizam može imati ljudsko lice i biti po mjeri čovjeka.No nažalost,danas prevladava onaj lopovski, tzv. ... prikaži još! neoliberalni model kapitalizma koji nije zasnovan na kulturi rada i novostečenim vrijednostima kao produkt rada,nego na pljački lopovluku i ostalim marifetlucima.

  • Ugo Kajvez:

    Suma sumarum, .... sretni radnici se više trude i podržavaju svoju firmu i radno mjesto ..........

  • 10ye:

    Iako u načelu biram hrvatsko, moram priznati da glas dobrog poslodavca ima efekta i rado kupujem u DM-u.