Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 161
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Franšizno poslovanje

Surf’n’Fries uskoro u Indiji i na Bondi beachu u Australiji

10.04.2018.
u 12:02

Franšize su manje rizičan biznis, no u nas za njih nema interesa.

– Ne posustajemo. Ovih su dana otvorene naše franšizne trgovine u Stuttgartu, na Kite beachu u Dubaiju, u Ho Ši Minu i u Pretoriji, što je i prva naša lokacija “ispod ekvatora”, dok do ljeta očekujemo i premijerno otvaranje Kuvajta te Australije, gdje krećemo od poznatog surferskog raja – Bondi beacha – kaže Denis Polić, suvlasnik jedne od najpoznatijih hrvatskih franšiza Surf’n’Fries.

S Andrijom Čolakom, Polić ima već više od 50 franšiznih dućana u 15-ak zemalja svijeta. Taj bi se broj, nada se, do kraja ljeta mogao podebljati i s Hajderabadom u Indiji, te konačnim ulaskom na američko tržište. No dok ta “mlada” hrvatska franšiza osvaja svijet, franšizno poslovanje, koje je i jedan od idealnih oblika samozapošljavanja, pogotovo u slučaju nedostatka vlastite ideje, u Hrvatskoj još nije dovoljno razvijeno. Prema istraživanju u SAD-u, čak 90% novopokrenutih startup tvrtki doživi neuspjeh, većinom zbog nedostatka interesa potrošača za proizvod ili uslugu. Franšizno poslovanje, kod kojega nije potrebno trošiti vrijeme na razvoj proizvoda i usluga, već samo na razvoj biznisa donosi puno manje rizika, čulo se ovih dana na tu temu u HGK.

– Svakoga dana u Hrvatskoj svatko od nas dotakne najmanje šest franšiznih poslova, a da toga nije ni svjestan. Taj oblik poslovanja obuhvaća 50% maloprodaje u svijetu. Čak 24.500 brendova u svijetu su franšizni lanci koji su stvorili 1,1 milijun poduzeća te pružaju velike mogućnosti zapošljavanja – kazala je predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje Ljiljana Kukec, dodajući da mali i srednji poduzetnici čine 95% franšiza, a u RH je najveći broj mikro-franšiza.

Jednim od boljih franšiznih modela u nas se pokazao Pek Snack, a svi su čuli i za McDonald’s, KFC, Accessorize, Hilton, Sheraton... Od hrvatskih se pak franšiza posljednjih godina svijetu nameće Mlinar koji, osim vlastitih, ima već i franšizne pekarnice u Slovačkoj, Australiji, Švicarskoj, BiH i Njemačkoj. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije