Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Poduzetništvo i karijere

Poslovnom dnevniku Superbrands znak

Stručno vijeće Superbrands sastoji se od 34 člana iz svijeta marketinga, medija i odnosa s javnošću
10. ožujka 2015. u 14:48 0 komentara 21 prikaza
Poslovni dnevnik
Foto: Goran Jakus/PIXSELL

Iako svake godine mnogi brendovi predano rade na svojem pozicioniranju na tržištu, samo je neke od njih struka ocijenila visokom ocjenom, a Superbrands ih nagrađuje počasnom titulom. Jedan od tih brendova jest i Poslovni dnevnik, stoga mu ovom prilikom još jednom čestitamo istaknula je Vesna Sekalec, direktorica projekta Superbrands.

Rezultat je to glasanja stručnog vijeća Superbrands za 2015. godinu, koje se sastoji od 34 člana, predstavnika struke iz svijeta marketinga, medija i odnosa s javnošću.

Sekalec je dodala da su brendovi ocjenjivani prema četiri najvažnije karakteristike: pouzdanost, kvaliteta, razlika i emotivni učinak, te se nakon ocjenjivanja svih članova stručnog vijeća formirala ukupna ocjena za svaki brend.

>>Ovo su hrvatski Superbrendovi, među njima i Večernji list!

>>Eko Taxi dobitnik nagrade Green Superbrands 2012

Neugodna situacija
Ono što je mladoženja napravio mladoj izazvalo zgražanje: 'Traži papire za razvod!'
HUB
Napravite prvi korak
Financijske poteškoće moguće je riješiti
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.