Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Novi branding KentBanke osvojio prestižnu nagradu Red Dot, potpisuje ga agencija Bruketa&Žinić&Grey

Inspiriran stoljetnim simbolom povezanosti – heksagonom uspješno komunicira poslovnu misiju KentBanke koja želi povezivati ljude i ideje
10. kolovoza 2022. u 10:42 0 komentara 237 prikaza
KentBank
Foto: KentBank
Pogledajte galeriju 1/4

Novi branding KentBanke osvojio je jednu od najcjenjenijih globalnih nagrada u području dizajna - Red Dot u kategoriji "brand and communication design“. Novi branding, za koji je zaslužna agencija Bruketa&Žinić&Grey, sastoji se od logotipa i sekundarnih elemenata vizualnog identiteta u obliku heksagona čiji su grafički elementi modularni.

- Heksagon, odnosno šesterokut je univerzalni simbol povezanosti. Osim što je sveprisutan u prirodi gdje šest jednako dugih stranica imaju snježne pahuljice, kristali leda i ćelije košnica, nerijetko se susreće u kulturi i islamskoj umjetnosti. Tako vizualni identitet korespondira i s turskim vlasnikom KentBanke, Süzer grupom. S dizajnerskog stajališta, heksagon je podatan i razigran oblik koji se može slagati u bezbroj kombinacija - pojasnio je Davor Bruketa u ime agencije koja je do sada osvojila 26 Red Dot nagrada, najviše u regiji.

KentBank | Autor : KentBank Foto: KentBank

Inače, nagrada se dodjeljuje već 67 godina, a slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna. Ceremonija dodjele ovogodišnjih nagrada zakazana je za 28. listopada u Berlinu.

KentBanka, najbrže rastuća banka u Hrvatskoj, fokusirana je na poslovanje s građanima te malim i srednjim poduzetnicima, a u svojoj poslovnoj strategiji naglasak stavlja na izravnu komunikaciju i razvoj osobnih odnosa s klijentima. 

- Mi smo banka koja želi poznavati svoje klijente da bismo ih mogli pratiti u ostvarenju njihovih planova i ambicija, bilo osobnih bilo poslovnih, uslugama i proizvodima koje su prilagođene njihovim jedinstvenim potrebama. Imamo i kontinuirano razvijamo napredne digitalne alate i kanale komunikacije, ali uz njih nastavljamo njegovati i zagovarati i osobni kontakt te izravnu komunikaciju s klijentima. Zato je svaki naš bankar osobni bankar. Uz to želimo naše resurse koristiti za povezivanje ljudi i ideja, razmjenu znanja i iskustava ili poticanje zajedničke suradnje kroz našu jedinstvenu platformu KentKluba. Naš novi branding koji smo uveli prošle godine izvrsno komunicira poslovnu filozofiju KentBanke i pomogao nam je u isticanju našeg jedinstvenog pristupa na tržištu. Drago nam je da je to sada potvrdila i ova prestižna nagrada - komentirala je članica Uprave KentBanke Aleksandra Cvetković.

PRESTIŽNO PRIZNANJE Dvije domaće dobrotvorne kampanje osvojile najvažniju svjetsku PR nagradu Zagreb: U Ministarstvu znanosti i obrazovanja dodijeljene su nagrade najboljim maturantima Nagrađeni maturanti s najboljim rezultatima Amaliji za uspjeh na maturi 5000 dolara, Viktoru i Danijelu 5000 eura Dobitnici nagrade Nikola Tesla – Genij za budućnost Josipa briljira u fizici i svira klavir, Daron vodi gaming studio i ima žicu za inovacije
Uplift akademija
Iskoristite digitalizaciju na najbolji mogući način
Kata nije imala pretjerane ambicije biti poduzetnicom, no korona kriza natjerala ju je da promijeni stav
Borba protiv plijesni
Očuvajte svoje zdravlje
Otkrivamo: Kako se riješiti plijesni sa svake površine
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.