Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 49
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
new europe market

NEM u Dubrovniku: Najveći skup TV i medijskih stručnjaka u regiji

new europe market (1)
Foto: New Europe Market
1/3
30.04.2013.
u 13:05

NEM će ugostiti 77 stručnjaka iz cijelog svijeta, koji će sudjelovati na 14 tematskih panela o trendovima u televiziji, oglašavanju i medijima.

New Europe Market prvi će put u svibnju ove godine (8. – 11.) u Dubrovniku okupiti profesionalce s područja televizije, produkcije, marketinških agencija, IPTV-a, kabelske distribucije te sve stručnjake iz medijskoga svijeta. U četiri će dana sudionici NEM-a na tematskim panelima moći doznati najnovije trendove u industriji.

– Hrvatska može puno ponuditi u svijetu medija, ali puno još treba i naučiti. Dolazi nam 77 panelista i moderatora iz cijelog svijeta, koji su vrhunski stručnjaci u svom poslu. Još mi je draže što će oni vidjeti da mi ovdje u Hrvatskoj imamo sve, samo trebamo biti aktivniji u pokazivanju toga što imamo. A imamo i odličnu tehnologiju i odlične ljude. New Europe Market (NEM) bit će mjesto na kojem će se medijski profesionalci moći susretati, razmjenjivati ​​ideje, učiti jedni od drugih, stjecati iskustva te davati i primati znanje. Iznimno se ponosimo zbog velikog odaziva svih onih koji djeluju u relevantnim područjima medijskog poslovanja i koji su prihvatili naš poziv da nam se pridruže i sudjeluju u našim raspravama. To pokazuje da, koliko god se u nekim trenucima NEM činio rizičnim, mi nismo bili jedini koji su vjerovali da idemo u pravome smjeru. Taj smjer uključuje, naravno, održavanje New Europe Marketa svake godine – rekla je Sanja Božić-Ljubičić, direktorica NEM-a i Mediavisiona, organizatora konferencije, istaknuvši da je izbor Dubrovnika za domaćina konferencije bio logičan:

– Dubrovnik je jedini hrvatski grad koji nikome u inozemstvu ne trebate objašnjavati, svi znaju za Dubrovnik – ocijenila je Božić-Ljubičić. 

– Vozeći se taksijem od aerodroma prema gradu, vidio sam puno satelitskih antena, a većina ih je bila usmjerena prema našim pozicijama. Eutelsat je dobro prihvaćen u Hrvatskoj i vjerujemo u ovo tržište. Audiovizualno tržište osnova je našeg poslovanja, a već smo 30 godina na tržištu. Hrvatska je zapravo bila dioničar u Eutelsatu kada je Eutelsat bio međudržavna tvrtka, a i danas još uvijek ima jedan manji udio. Ovo je tek početak konferencije, ali već vjerujem da ćemo doći i sljedeće godine – rekao je Apostolos Triantafyllou, predstavnik Eutelsata, dijamantnog sponzora NEM-a. 

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije