Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Kaufland predstavio K Card - novi program vjernosti

Pod motom „Kad je tako povoljno, nikad nije dovoljno“ Kaufland ponovno potvrđuje da sustavno brine o svojim kupcima. Na jedinstvenom događaju u Muzeju Zagreb 80's predstavljen je novi program vjernosti K Card.
15. listopada 2020. u 14:08 197 prikaza
Kaufland
Foto: Promo
Pogledajte galeriju 1/6

Kupovina kakva je bila nekada

Uz Kaufland i zvijezde K Card kampanje, Dijanu Vidušin i Hrvoja Kečkeša nakratko smo se vratili u živopisne osamdesete godine prošloga stoljeća i podsjetili se kako se kroz vrijeme mijenjao način kupovine i odnosa prema kupcima. Posebno iznenađenje bio je dolazak Maje Šuput uz čiju smo se pomoć prisjetili kako su nekad prodavačice kupcima dodavale s polica sve stvari s njihovog popisa te zamatale čokoladu u bijeli papir, pažljivo i spretno.

Kaufland | Autor : Promo Foto: Promo

Svako vrijeme ima svoje ljepote pa se i ovog načina kupovine netko sjeća s nostalgijom, ali u današnje, moderno vrijeme kupac očekuje potpuno drugačiju uslugu. Očekuje personalizirani pristup i pogodnosti, očekuje da trgovci prepoznaju i nagrade vjernost, očekuje da s manjim budžetom lako puni svoja kolica, da je kupovina  jednostavna, brza i povoljna te da sve pronađe na jednom mjestu. Kaufland je prepoznao ove potrebe te stvorio program vjernosti koji odgovara na sve njih. Riječ je o prvom programu vjernosti Kauflanda koji dolazi uz karticu dostupnu u digitalnoj i fizičkoj varijanti.

Za moderno doba moderna rješenja

Kartica K Card osigurava brojne pogodnosti, a dostupna je i u digitalnom obliku u sklopu Kaufland mobilne aplikacije.

Kaufland | Autor : Promo Foto: Promo

Rukovoditelj marketinga Kauflanda, Gašpar Novak, otkrio je više detalja o novom programu:  „Razvili smo fizičku i digitalnu karticu tako da kupci mogu odabrati oblik koji im najviše odgovara. Naši kupci s K Cardom mogu ostvariti brojne pogodnosti u obliku još većih popusta na odabrane artikle, kupona prilagođenih njihovim potrebama, dok smo za korisnike digitalne kartice dodatno omogućili i prikupljanje bonus bodova za svaku kupnju.“

Omiljene proizvode iz K Card programa kupci će lako pronaći jasno označene u katalogu Kauflanda, mobilnoj aplikaciji ili internetskoj stranici, a u trgovinama će se isticati prepoznatljivom plavom oznakom uz K Card logo.

Više informacija o programu vjernosti na internetskoj stranici Kauflanda.

Snijeg u Zagrebu 14. 1. 2013.
BIT ĆE SVEGA
Objavljena velika prognoza: Ovakvoj zimi nismo se nadali, evo što nas sve čeka
s
OHR SAVJETNIK
Muči vas svrbež „tamo iza“? Saznajte kako ga se riješiti