Naslovnica Biznis Poduzetništvo i karijere

Impresivan tim domaćih stručnjaka na ESAS-u

Executive Sales Adria Summit nedvojbeno će sudionicima omogućiti moderno, intenzivno i proaktivno učenje koje će rezultirati novim pogledima i inspiracijom prema najnovijim prodajnim trendovima
15. rujna 2017. u 08:00 376 prikaza
ESAS
Foto: Promo

Executive Sales Adria Summit svakako je događaj na koji profesionalci s područja prodaje trebaju obratiti pažnju. Radi se o trodnevnom summitu u istarskom Novigradu, koji će biti održan u Aminess hotelu Maestral od 18.- 20. listopada 2017., s naglaskom na predavanjima stručnjaka s područja prodajne strategije, unaprijeđenja prodaje i javnog nastupa. U prošloj objavi predstavili smo prvi dio predavača: Hajdi Ćenan, Ana Šimunović, Igor Belošić, Vedran Sorić, Davor Bilman i Kevin Abdulrahman, a danas predstavljamo ostatak impresivnog tima predavača:

ESAS, Ivana Nobilo | Autor : PROMO Foto: PROMO Ivana Nobilo

Ivana Nobilo, ekspert tržišnih komunikacija i ponašanja potrošača, zagovornik je integrirane marketinške komunikacije kao nužnosti u današnjem tržišnom okruženju. Sa zavidnim iskustvom kako na tržištu, tako i u predavaoni, Ivana je na glasu kao dinamičan predavač na čijem predavanju se svakako mogu naučiti najmoderniji modeli poslovanja, komuniciranja i poimanja tržišta. Okosnica predavanja bit će najnovija istraživanja o ponašanju žene potrošača pri online i offline kupnji.

ESAS, Sanja Gomuzak | Autor : PROMO Foto: PROMO Sanja Gomuzak Nešto više o neposrednom osobnom kontaktu prodavača i kupca te općenito unaprijeđenju prodaje reći će nam Sanja Gomuzak, koja je radila na mnogim uspješnim projektima i sudjelovala u mnogim istraživanjima odnosa između kupca i djelatnika. Smatra kako je kontinuirano educiranje i usavršavanje jedini put ka uspjehu i rezultatu, a u prilog tome govori i činjenica da je pokrenula Herakleinu Customer Service Akademiju, koja je posvećena unapređenju kvalitete usluge.

ESAS, Domagoj Lipošinović | Autor : PROMO Foto: PROMO Domagoj Lipošinović

Domagoj Lipošinović bi se svakako složio sa Sanjinim motom i tvrdnjom da talent nije dovoljan preduvjet uspjeha. Svestrani Domagoj ima preko deset godina iskustva u upravljanju timovima i radu u korporativnim okruženjima regije i Italije. Također piše kolumne te je certificirani trener Neurolingvističkog Programiranja (NLP) i član ABNLP, najveće svjetske NLP organizacije. Slovi za strastvenog i predanog profesionalca, a u svom pristupu treninzima kombinira bogato poslovno iskustvo s najnovijim znanstvenim saznanjima iz područja psihologije, coachinga, neuroznanosti i NLP-a.

ESAS, Blanka Lasić | Autor : PROMO Foto: PROMO Blanka Lasić

Moderatorica Executive Sales Adria Summita bit će Blanka Lasić, diplomirani ekonomist s dugogodišnjim iskustvom u odjelu ljudskih resursa, s fokusom interesa i rada na području upravljanja edukacijom, razvojem djelatnika te na mjerenju i poboljšavanju radne učinkovitosti. Blanka je od 2016. osnivačica i vlasnica društva MINDIST d.o.o., koje kao glavni cilj ima savjetovanje na području osobnog i organizacijskog razvoja, te pružanje konzultantskih usluga za projekte na području ljudskih resursa. Budući da je stav ESAS summita da prodajni uspjeh ovisi o osobi predavača, mnogi bi se složili da je samopouzdanje osobe predavača osnovni preduvjet uspješne prodaje.

ESAS, Danijela Kanaet | Autor : PROMO Foto: PROMO Danijela Kanaet Stručnjakinja direktne prodaje Danijela Kanaet vjeruje da se temelj svakog uspjeha nalazi u samopouzadnju te da uspjeh dobiva na snazi kad ga dijelimo s drugima.. Danijela tvrdi da je najuzvišenija osobina leadera vođenje vlastitim primjerom te stavljanje potrebe tima ispred vlastitih.

Executive Sales Adria Summit nedvojbeno će sudionicima omogućiti moderno, intenzivno i proaktivno učenje koje će rezultirati novim pogledima i inspiracijom prema najnovijim prodajnim trendovima u današnjem svijetu prodaje. Prijave još traju, a prijaviti se je moguće preko ESAS web stranice http://www.salesadria.com/WP/prijavi-se/.

Vidimo se u Novigradu!

VR Pole
EU FONDOVI
“Odlučili smo spojiti virtualnu stvarnost s turizmom i ponuditi svima pogled u prošlost”