Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Don Draper bi danas za pomoć pitao - umjetnu inteligenciju

- Marketingaši moraju biti multidisciplinarni. Danas sve više dolazi do suradnje dvaju mindseta, marketingaša i IT miljea - istaknula je dr. sc. Morana Fudurić s Ekonomskog fakulteta
09. lipnja 2017. u 14:00 0 komentara 741 prikaza
studio moderna ibm watson
Pogledajte galeriju 1/2

Don Draper je možda imao nepogrešiv njuh u pogađanju što će privući kupce, ali današnja marketinška industrija sve više se oslanja i na tehnologiju kako bi učila o navikama i željama korisnika. Umjesto ideja iz popularne serije Mad Man današnji marketingaši šire svoje znanje i sve više koriste se pametnim softverskim rješenjima poput IBM-ove lepeze umjetne inteligencije iz projekta Watson.

14.03.2017., Zagreb - U Branimir centru odrzava se Digital Takeover, inovativna edukacijska platforma 24sata i centralna tocka za digitalnu komunikaciju koja okuplja donositelje odluka i digitalne eksperte u regiji. Digital Takeover konferencija prva je v Promethej Ovo je revolucionarni alat koji zna prepoznati i otkriti što je prava reklama za vaš brend

To je i bila glavna tema IBM-ovog skupa THINK marketing održanog u Zagrebu. 

- Marketingaši moraju biti multidisciplinarni. Danas sve više dolazi do suradnje dvaju mindseta, marketingaša i IT miljea, iznimno je bitno imati u timu data scientista. Danas se područja preklapaju puno više, nego prije interneta. Mislim da će se marketing dalje razvijati kao sinergija između tradicionalnih i novih vidova komunikacije - ocijenila je profesorica dr. sc. Morana Fudurić sa zagrebačkog Ekonomskog fakulteta. 

Svoje iskustvo korištenja softvera za praćenje ponašanja korisnika podijelio je i Josip Begić iz poznatog uspješnog startupa Bellabeat, koji se proširio i na Ameriku:

- Vidio sam da velik broj naših korisnica uključi Bellabeat dok šeta psa. Bitno nam je kada i kako koriste naše proizvode i prirodno se pojavilo da data scientist radi s marketing timom. Zadnjih smo godinu dana u potpunosti posvećeni digitalnom marketingu, ostalo smo zanemarili. Odlično je što su rezultati jako mjerljivi i možete potrošiti zapravo manje novca i dobiti bolji izbor u kampanji. 

Ideja je iskoristiti goleme količine podataka koji su većinom neiskorišteni, a pomoću kojih se mogu predvidjeti potrebe korisnika i pospješiti poslovne odluke. 

Tvrtka Studio Moderna je, pak, uvjerljivim podacima još jednom dokazala vitalnost i korisnost e-maila i u marketinške svrhe. Oni su zahvaljujući IBM Watson Campaign Automation softveru povećali isporuku e-maila sa 20 na 99,9 posto. A uspjeli su podići prihode od e-mail prodaja s 11 posto u 2014. na 27 posto ove godine! Zanimljivo je da su posebno uspješni na ruskom tržištu gdje znaju korisnicima slati podsjetnike u serijama mailova, posebno u određenim prigodama. Iz nekog razloga "Ruski rođendan" dobro funkcionira. 

Stephen Hawking Oprečna razmišljanja Znanstvenici tvrde: 'Do 2050. ćemo ili izumrijeti, ili postati besmrtni' Martin Rees TMURNA PROGNOZA Ugledni britanski znanstvenik: Roboti bi mogli zavladati Zemljom za nekoliko stoljeća robotika SILVIJE TOMAŠEVIĆ Četvrta industrijska revolucija, a mi u prošlosti

IBM Watson Summit stiže u Hrvatsku

Hrvatska će biti domaćin jednog velikog IBM-ovog Watson događaja. IBM-ova regionalna konferencija Watson Summit pod sloganom „Turning the digital journey into a cognitive business across SEE“ održat će se u Opatiji od 13. do 14. rujna 2017. Konferencija će okupiti brojne IBM-ove korisnike iz regije Jugoistočne Europe, kao i predstavnike akademske zajednice, poslovne partnere te stručnjake iz različitih industrija. 

Proveli smo jedan radni dan u adventskoj kućici
Nema predaje
Proveli smo jedan radni dan u adventskoj kućici: Radila sam kao BioManijak
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.