Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Cilj ostvaren: sve važno što se objavi na Faceu mediji prenesu

Na pozornici se izredali stručnjaci: Trott, Chaffey, Elliot, Willshire, Vlašić, Petković
11. svibnja 2012. u 20:42 2 komentara 8 prikaza
'_MG_3647'
Foto: ''

U Hrvatskoj je više od milijun i 230 tisuća korisnika Facebooka, a čak 77 posto njih u dobi je od 18 do 55 godina. Znači, 77 posto njih potencijalni su birači. Upravo tu činjenicu odlučila je u svom predizbornom programu iskoristiti Kukuriku koalicija i napravila presedan u načinu na koji političari u Hrvatskoj komuniciraju s biračima i Vlada s građanima.

Izbjegnuti šumovi

– Strategija je bila detektirati birače, one privržene koaliciji i one koji to nisu. Cilj je bio upoznati ih s koalicijom i njenim predizbornim programom te ih aktivirati da oblikuju program kampanje – istaknula je Zinka Bardić, posebna savjetnica za odnose s javnošću predsjednika Vlade Zorana Milanovića, koja je sa svojim timom zaduženim za online komunikaciju Vlade bila među predavačima na festivalu oglašavanja IdejaX, koji se jučer i danas pod medijskim pokroviteljstvom Styrije održava u Umagu.

Kako je rekla Bardić, u kampanji je bilo bitno da mediji koriste sadržaje koje su oni plasirali na društvenim mrežama jer tako su se smanjili šumovi u komunikaciji, odnosno željena poruka došla je u javnost.

– Doveli smo sav sadržaj i ekskluzivu na društvene mreže prije nego su se pojavili u medijima, a oni su ih prenijeli – ističe. Rezultat je bio 30.000 Facebook fanova, gotovo 140 tisuća pregleda na YouTubeu, a dnevni doseg u zadnjem tjednu kampanje bio je gotovo 800 tisuća ljudi, što za rukom nije pošlo nijednom drugom mediju. Nakon pobjede osnovana je i prva vlada na internetu koja je i dalje nastavila online komunikaciju, ali s nešto promijenjenom strategijom.

– Nakon pobjede našu smo komunikaciju usmjerili prema svima, ne samo prema potencijalnim biračima. Vlada želi biti dio komunikacijskih kanala među građanima i biti dio njihove interakcije – poručio je Tomislav Korman, voditelj online komunikacije Vlade, uz kojeg je za društvene medije zaduženo još troje ljudi. Nova vlada napravila je mnogo presedana u online komunikaciji, a jedan od njih bio je i taj što je vijest o smanjenju proračuna objavila upravo na Facebooku.

– Prvo smo odradili tisak i TV, no portali su obično ‘hejteri’. Mislili smo, ako odradimo jedan, drugi će biti protiv nas i odlučili smo vijest plasirati na Facebook. Očekivano, svi su portali i mediji preuzeli vijest s Facebooka – kaže Bardić, a takva je praksa nastavljena. Neke objave izazvale su negativne kritike, ali sve su prenesene, a to im je bio i cilj.

Koliko su digitalni mediji postali “must have” svih kampanja govori i činjenica da je najveći fokus prvoga dana IdejeX bio na izazovima koje donose digitalni mediji i online oglašavanje. Na pozornici dviju festivalskih dvorana jučer su se tako izredali mnogi svjetski i domaći stručnjaci poput Davea Chaffeya, Davea Trotta, Johna V. Willshirea, Natea Elliota, Gorana Vlašića i Jugoslava Petkovića. I drugog dana predavači će se dotaknuti brojnih tema važnih za struku, a cijeli festival završit će dodjelom X i Mixx nagrada za najkreativnije te najbolje online kampanje.

Tisuću sudionika

– Na ovogodišnju IdejuX prijavljeno je više od tisuću sudionika i 234 rada, što dokazuje da je unatoč tome što svi govore kako je industrija u krizi, ona vrlo kreativna i živa – poručio je Damir Ciglar, predsjednik Udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), a žiri koji je ocjenjivao radove oduševljen je njihovom kvalitetom.

– Na natječaj je pristiglo jako puno kvalitetnih radova, a kriteriji su bili stroži nego prošle godine. Žao nam je što za neke kategorije nismo imali više nagrada jer su je zaslužili i mnogi finalisti – istaknula je Angela Buljan Šiber, predsjednica žirija nagrade Mixx, za koju su pristigla 73 rada.

Odlično konkurirali i mali Na natjecanj

Odlično konkurirali i mali

Na natjecanju za nagradu X konkurira ukupno 161 rad u 22 kategorije, a konkurencija je, očekivano, najjača bila u telekomunikacijama, sektoru pića i korporativnim komunikacijama.

– Velike agencije održale su svoju kvalitetu, ali pojavile su se i vrlo kvalitetne male agencije koje su odlična konkurencija velikima. Stoga pozivamo male agencije da se sljedeće godine prijave u još većem broju – poručio je Nikola Žinić, predsjednik žirija nagrade X.

Poznati Hrvati slobodni zidari
SLOBODNI ZIDARI
Počeci masonerije u Hrvatskoj: Tko su bili poznati Hrvati masoni
Zaposlenici HEP-a na Advent Run utrci u Zagrebu
U EUROPSKOM VRHU
Podrška sportu i sportašima kao dio poslovne filozofije
  • larala:

    \"Vlada želi biti dio komunikacijskih kanala među građanima i biti dio njihove interakcije – poručio je Tomislav Korman, voditelj online komunikacije Vlade\" društvene mreže su savršen nacin za stvaranje imaginarnih istomišljenika, u sekundi eto nam 100 dragih klonova...i to, nema ... prikaži još! nikakve veze s komunikacijom s građanima vec prije s ispiranjem mozgova i provođenjem diktature jer se po pisanju samih komentatora neistomišljenici jako brzo brišu

  • -obrisani-:

    samo budala će glasat za povečanje cijena svega i svačega.i potomak partizana!