Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Atlantic, Podravka i Valamar dobitnici 11. nagrade Poslovnog dnevnika

Važnost transparentnosti naglasio je glavni urednik Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević kazavši kako je ona u izravnoj vezi s poslovanjem kompanija.
22. listopada 2020. u 15:05 1 komentara 155 prikaza

Atlantic, Podravka i Valamar Riviera dobitnici su 11. nagrade Poslovnog dnevnika za najbolje odnose s investitorima. Priznanja su dodijeljena na konferenciji Zagrebačke burze i fondovske industrije koja se održava u Rovinju, a važnost transparentnosti naglasio je glavni urednik Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević kazavši kako je ona u izravnoj vezi s poslovanjem kompanija.

Marin Pucar ODLUKA JE PALA Marin Pucar iz Podravke izabran je za predsjednika Hrvatske udruge poslodavaca

Treću nagradu dobio je Valamar Riviera, a preuzeo ju je Filip Močibob, voditelj odnosa s investitorima u toj kompaniji. Močibob je naglasio kako kompanija uspješno upravlja novim okolnostima, a pri tome je posebno zahvalio svim dionicima uz čiju su podršku sačuvali sva radna mjesta i očuvali likvidnost čime su stvoreni temelji za snažan oporavak u 2021. godini. Močibob smatra da Hrvatska ima priliku nametnuti se kao vodeća destinacija na Mediteranu, a fokus ove turističke kompanije u narednom će razdoblju biti projekti nakon normalizacije turističkih i ekonomskih tokova.

Koprivinca: Održana konferencija "Hrvatska kakvu trebamo" Marin Pucar 'Konkurentnost Hrvatske mora nam biti prioritet'

Irena Ivanković, voditeljica odnosa s investitora u Podravci koja je dobila drugu nagradu istaknula je kako je ta prehrambena kompanija prije pandemije preferirala susrete uživo sa investitorima, poput razgledavanja proizvodnih pogona i degustacije proizvoda. No, to se ove godine moralo promijeniti. Neizvjesnost je donijela velike promjene kod izdavatelja i investitora i morali smo unijeti promjene, kazala je Ivanković. Prva nagrada otišla je Atlantic Grupi, a Ivana Bračun, voditeljica odnosa s investitorima u toj kompaniji, naglasila je da upravo u ovom razdoblju transparentnost dobiva na važnosti. „Uloga je i nadležnih institucija u promicanju transparentnosti“, zaključila je Bračun.

'Mali' nametnik
Ulazeći u automobil primijetila je nešto neobično u vratima: Kada je shvatila o čemu se radi, preuzeo ju je strah
Digitalizacija
Modernizacija potrošačkog iskustva
Papir je prošlost, stiže era aplikacija
  • Avatar kiselica
    kiselica:

    Citiram:"Močibob smatra da Hrvatska ima priliku nametnuti se kao vodeća destinacija na Mediteranu." Čini se, da pod pojmom Mediteran misli na Jadransko more.