NE OSTAVLJA MJESTA PRIGOVORIMA

FOTO Isprobali smo jedan od najjeftinijih automobila u Hrvatskoj. Evo dojmova

Zagreb: Citroen C3
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/19
12.05.2025.
u 18:00

Citroënov gradski SUV djeluje izdašnije od istaknute cijene. Ne ostavlja puno mjesta prigovorima. Oprema je pomno složena, prostora ima dosta, dorađeni turbobenzinac dobar je izbor za gradske i prigradske rute

S obzirom na segment gradskih automobila kojem pripada i cijenu koja ga svrstava među najpovoljnije, očekivali smo da će novi Citroën C3 mnogima biti zanimljiv. No, nismo očekivati baš toliki interes, ali ni komentare da cijena od 15.990 eura nije visoka za takav auto. Valja to ipak uzeti s rezervom, jer na percepciju 'ne visoke' cijene utjecale su ostale cijene - veće od ove za C3 - ali i dizajn koji je nekad naglašeno gradski auto prometnuo u mali SUV. Među SUV modelima, C3 uvjerljivo je najjeftiniji. Dakle, s novom generacijom Citroën C3 ukazao se u karoseriji SUV oblika, s upečatljivim SUV obilježjima, među kojima je i čak 20 cm odignutosti od tla. Nastao je na novoj modularnoj platformi koja u auto dug 402 centimetra prima i elektropogon. Te vanjske dimenzije, uz kratke prevjese i 254 cm razmaka među osovinama, jamac su okretnosti u gradu i prostranog interijera.

Zagreb: Citroen C3
1/19

Osim što u kabini ima dovoljno prostora za pet osoba, a u prtljažnik stane i 310 l prtljage, sviđa nam se razigranost dizajna (već svojstvena za Citroën), udobnost i dojam kvalitete, uz iznimku ponegdje tvrde plastike. Završna obrada je odlična, zadebljana sjedala poput fotelje. Opći dojam prilično je dobar, dok detaljnija analiza 'stavku po stavku' otkriva da je oprema promišljeno složena: nema stavki koje nisu nužne, malo je onoga čemu je uloga tek razmaziti vozača, ali nismo uočili niti da nešto bitno nedostaje. Isprobani automobil stigao je u bogatoj Max razini opreme, pa i to utječe na takav dojam. Citroën C3 Max ima ovjes Citroën Advanced Comfort, LED Vision svjetla, 17" alu felge, dvobojnu karoseriju, automatski klima-uređaj, Advanced Comfort sjedala, pomoć pri parkiranju straga, kameru za vožnju unatrag, regulator/limitator brzine, Citroën Head-up display na TFT zaslonu, 3D navigacijski sustav, bežično punjenje pametnog telefona, grijane i električno preklopive retrovizore...

Malo kolo mesnatog upravljača podsjeća na ono u bratskom Peugeotu, nama odgovara, kao i položaj za volanom. Multimedijski sustav jednostavan je, lako se snaći. Cijenimo izdvojene fizičke komande klimatizacije. Testni primjerak pokreće već poznati, ali sada dorađen trocilindarski turbobenzinski 1,2-litreni PureTech motor sa 101 KS. U gradskim i prigradskim uvjetima, nema mu se što prigovoriti. Radi mirno, na gas reagira brzo, povuče dobro. Uparen je sa solidnim 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Tijekom testa u prosjeku nam je trošio 5,9 l/100 km. C3 Max s ovim malim turbakom stoji 19.900 eura, s opcijama 20.550, odnosno 20.050 eura uz Citroën financiranje.

Komentara 10

BR
Brdo
18:49 12.05.2025.

Kanta sa motorom od mlinca za kavu!

KI
kingtom
00:33 13.05.2025.

Kada maknu ekran/tablet iz auta i barem 20 nepotrebnih računala i svedu vozilo na ono što ti treba za vožnju po gradu i okolici onda možda razmislim da iskeširam novi, što više gluposti u novim autima i digitalije to samm dalje od kupovine novih automobila. Čak bi platio ozbiljno klasično vozilo bez gluparija i više nego nakinđurene današnje kante.

Avatar Moodleen
Moodleen
21:41 12.05.2025.

Imam Ibizzu sa 690.000 km, samo redovni servis i izmjena guma... Kupljen nekad za cca 12 tisuća eura.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije