Naslovnica Auti Automobili

Autoindustrija u problemima: 'Brine nas kako ćemo uspjeti zadovoljiti ciljeve'

Smanjenje korištenja dizela dovelo je porasta emisija ugljičnog dioksida po prvi put, „unatoč svim naporima” proizvođača, dodao je Jonnaert.
05. rujna 2018. u 07:27 3 komentara 826 prikaza
Auspuh
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Europska automobilska industrija propituje klimatske ciljeve koje Europska Unija planira provesti do 2021. godine te traže produljenje vremenskog razdoblja, rekao je Erik Jonnaert, predsjednik Europske udruge proizvođača automobila (ACEA).

Volkswagen Golf GTI Next Level PREMDA SU PRIZNALI Njemačko ministarstvo prometa kaže kako nema dokaza o varanju kod vozila VW-a na benzin

Do 2021. godine, pravila EU propisuju da novi automobili ne smiju imati emisiju veću od prosječnih 95 grama ugljičnog dioksida po kilometru. Prošle je godine Europska Komisija predložila da se ciljana brojka umanji za dodatnih 30 posto do 2030. godine.

Ciljevi EU dio su globalnih napora kako bi se smanjile emisije ugljičnog dioksida te ograničili učinci na klimatske promjene.

„Našu industriju jako brine kako ćemo uspjeti zadovoljiti ciljeve do 2021. godine”, rekao je Jonnaert. Prošle su godine novi automobili imali emisije od prosječnih 118.5 grama ugljičnog dioksida po kilometru.

Porsche STRAH OD BIJEGA Varanje na ispušnim plinovima: Uhićen jedan od Porscheovih direktora

Smanjenje korištenja dizela dovelo je porasta emisija ugljičnog dioksida po prvi put, „unatoč svim naporima” proizvođača, dodao je Jonnaert.

Naglasio je kako su proizvođači napravili sve kako bi postigli ciljeve do 2021. godine, i ne samo da bi izbjegli velike novčane kazne s kojima će se suočiti u suprotnom.

Predsjednik ACEA odbio je plan Komisije za dodatnim smanjenjem ciljane razine emisija ugljičnog dioksida do 2030. godine te je upozorio Europski parlament protiv poticanja smanjenja za 50 posto u usporedbi s ciljanim brojkama za 2021. godinu. Bilo što više od 20-postotne redukcije je nerealno, rekao je Jonnaert.

Automobili Ogromna napetost Sudbinu dizelaša odredit će jedan čovjek, izvan funkcije moglo bi biti 15 milijuna vozila

„Naravno, dobar je osjećaj imati visoke ciljeve redukcije na papiru, ali mi želimo biti sigurni da ćemo što god bude stavljeno na papir, barem u našoj industriji, izvršiti”, zaključio je.

Pogledajte i video: Koliko vrijede vozačke dozvole

[video: 26037 / Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:]
Mala škola financija
Edukativni projekt
Učenici, prijavite se na nagradni natječaj i osvojite 15 tisuća kuna za svoju školu

A1 izdvaja za Vas

  • kristijan68:

    Norme za emisije ispušnih plinova su zadane kao cilj i od toga nebi trebalo odustati. Naravno da autoindustrija pruža otpor jer moraju ulagati u nove tehnologije da bi zadovoljili kriterije. Da se razumijemo novaca imaju na pretek pogotovo Njemačka autoindustrija ... prikaži još! pogledajte samo kolika je bila odšteta u SAD-u za aferu Dieselgate izašli su nakon enormnih kazni skoro neokrznuti koliko novaca imaju. Tehnologija postoji i polako se okreču investiranju u nju (hibridni pogon, potpuno električni pogon izd) ali je jeftinije platiti odvjetnike i kukati evropskim regulatornim tijelima nego odriješiti kesu malo više

  • josmalopanestalo:

    koje gluposti ! , htjeli bi da se sve prodaje u duplim i još više količinama da bi netko imal na papiru ili u računalu velike brojke novaca i malo kog je briga kak bu dalje za našu djecu, zakaj ... prikaži još!aj gomilaju ("virtualne") novce kaj z njima nekaj ne naprave za zbilja, ne mogu ih jesti na šalatu z uljem i octom i samo ih muljaju među sobom te bogate firme i ljudi

  • Menjik:

    Smanjiti će kubikažu motora, u laboratorijskim uvjetima će manji trošiti, u realnim više.