Za ljubitelje sedme umjetnosti: Prijavite se na besplatnu radionicu filmske kritike u zagrebačkom Kinoklubu

ZagrebDox
Ana Mikin
17.10.2023.
u 15:00

Prijave za radionicu otvorene su do petka, a potrebno je poslati tekst o nekom od filmova s ovogodišnjeg festivalskog ili kino repertoara

Kinoklub Zagreb organizira jubilarnu desetu besplatnu radionicu filmske kritike i analize. Cilj dvomjesečne radionice je osposobiti polaznike za pisanje kraćih filmski kritika te im ponuditi korisne alate za filmsku analizu. Polaznici će tradicionalno činiti žiri kritike na Gledalištu Kinokluba Zagreb, a najbolji radovi nastali na radionici bit će objavljeni na stranicama Kinokluba Zagreb.

Prijave za radionicu otvorene su do petka, a potrebno je poslati tekst o nekom od filmova s ovogodišnjeg festivalskog ili kino repertoara. Tekst mora imati približno 2000 znakova uključujući razmake, s time da se tolerira i 300 znakova više ili manje. Na osnovu poslanih radova vršit će se selekcija odnosno odabrati šest do sedam polaznica/ka radionice.

>>VEZANI ČLANCI:

Radionica će se odvijati kroz ukupno osam dvosatnih sesija jednom tjedno u studenom i prosincu 2023. u prostorijama Kinokluba Zagreb, Trg žrtava fašizma 14. Rad će se paralelno odvijati na dva plana – pisanje vlastitih tekstova te analiza filmskih kritika profesionalaca. Polaznici će biti dužni za vrijeme trajanja radionice usavršiti tekst s kojim su primljeni te napisati još jedan tekst iste dužine te jedan duži tekst.

Voditelji radionice su Dario Dević i Višnja Pentić. Prijave se šalju putem elektroničke pošte na adresu radionice@kkz.hr

>>VIDEO: Hiljson Mandela otkrio zašto je nazvao bend Prazna Lepinja