Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 144
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?

U slučaju s Kvatrića najbolje bi bilo da malo popuste jedni pa onda drugi

ZET
Petar Glebov/PIXSELL
05.12.2017. u 08:45

Stanari traže preseljenje autobusnih linija, putnici su za njihov ostanak u Heinzelovoj

Poslovica kaže da se još nije rodio onaj tko bi svakome ugodio. Iznimka definitivno nije ni ZET koji se svakodnevno suočava s nizom kritika, od onih vezanih uz red vožnje te brzinu i kvalitetu usluge do lokacija za stajališta te okretišta. I dok je u prvom slučaju situacija takva da je s jedne strane ZET, a s druge nezadovoljni građani, u drugom slučaju se ni ljudi među sobom ne mogu dogovoriti. Ako ugodiš jednima, drugi su nezadovoljni i obrnuto.

Isto se događa i na Kvaternikovu trgu, odnosno na samom početku Heinzelove ulice. Ondje je okretište za devet linija koje voze na sjever, prema Kozjaku, Horvatovcu i Jordanovcu, te prema jugu, u Petruševac, Kozari putove… Riječ je o linijama koje prometuju često pa tako u Heinzelovoj u svakom trenutku stoje barem dva do tri autobusa. Upaljeni su, stvaraju buku i zagađuju, zbog čega su bijesni tamošnji stanari. Činjenica je, naime, da se to okretište nalazi baš uz cijeli niz stambenih zgrada u kojima se mora živjeti uz buku, vibracije i smog. No činjenica je i kako je riječ o izrazito prometnim linijama te kako tisućama ljudi koji ih svakodnevno koriste odgovara upravo to da se iz svojih naselja dovezu na Kvatrić, odakle imaju dobru povezanost s tramvajima te su praktički u samom centru grada.

Obje strane imaju svoje argumente zašto bi se stajalište trebalo premjestiti, odnosno zašto bi trebalo ostati, a na kraju će u sporu presuditi Vijeće gradske četvrti. Njegov predsjednik Stanko Gačić ističe kako je svjestan da će u svakom slučaju netko biti nezadovoljan, a kako trenutačno stvari stoje, nezadovoljni će uvijek biti svi jer svatko inzistira da u potpunosti bude po njegovom i nitko nije spreman za kompromis. A prvi je korak za dogovor da popuste malo jedni pa malo drugi. Možda bi tako u ovom slučaju rješenje bilo da se dio linija prebaci, a manji dio da ostane, no za to građani trebaju shvatiti kako ne može uvijek sve biti po njihovom jer postoji i druga strana koju također treba uvažiti.

ZET
1/53
 
   

Komentara 7

DO
domxerex
21:08 05.12.2017.

Najprije mi se čini da to smeta nekog novodoseljenog saborskom političara iz provincije koji je tamo kupio stan i sada je preko stranke malo pudupro frku ne bili pomakao tramvaje ili buseve koji mu smetaju jer mu prolaze ispod prozora. Rekao bih po nadobudnosti SDPJ, HNS ili Most. HDZ-oci su svi već zauzeli povoljnije tiše zone u gornjem gradu. Tko ne želi gradsku vrevu ispod prozora (kao i ja) neka se preseli na selo (kao i ja). Što su kog klinca dolazili u grad ako ne mogu smisliti tramvaj ili autobus ispod prozora. Ako su htjeli mir i tišinu neka se sele na selo.

DO
dopizdilomi
16:24 09.12.2017.

Evo, samo što nije krenula nova tramvasjka linija sa Kvatrića prema zrakoplovnoj luci pa se onda i autobusno okretište može izmjestiti van gusto naseljenog područja.

BL
Blomberg
17:04 13.12.2017.

To da autobusi kao i crne limuzine (pred Saborom )te privatni automobili stoje upaljeni ? dok cekaju da dojdu ljudi koje prevoze, ili pak oni auti koje njihovi vlasnici ciste od snjega i leda to bi trebalo biti strogo zabranjenojeno kao u Njemackoj, to zagadjuje okolinu a da ne pricamo ako se dogadja u gradu. Kakav paradoks napr: sabornik dolazi iz "sibirsko " hladnih prostorija u svoju limuzinu koja "mora " biti isto hladna da se gospodin mozda nebi rastopio , zar nije to preseravanje da ti automobili dok cekaju tko zna kako dudo cekaju upaljeni ? Gdje su tu--kako veli Bandic --istitucije--koje se moraju baviti time , a ne da se to tolelira.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije