Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 45
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zagreb 2020.
Povratak na članak

Ruši se savski nasip, željeznička pruga ukopava 10 m ispod zemlje

Kanal Sava – Odra trebat će produbiti šest metara i sagraditi tri hidroelektrane

Komentari 84

Avatar Jakov
Jakov
14:18 18.04.2012.

Ja sam za...to je dobra stvar za Zagabriju.

VL
VE
velika
19:58 18.04.2012.

trošit lovu i ja znam a da otvore negdje neko radno mjesto ... pa da proizvodimo nešto za izvoz ili ...

VL
KR
kreshabo
12:05 18.04.2012.

Treba napraviti laku željeznicu na tom mjestu i povezati Dugo Selo Zaperšić i Velku Goricu s tom lakom željeznicom!!!! Uz to treba izmjestiti željeznički korodvor za međunarodne vlakove pored areodroma !!!!!!

VL
VZ
veki_zg
12:08 18.04.2012.

sadašnji savski nasip je jedno od lijepših mjesta u zagreba za šetnju, trčanje, bicikliranje i ostalu rekreaciju...sumnjam da će ovaj projekt zaživjet

VL
LI
Livijo
12:19 18.04.2012.

Na djelu je pretvorba, iz nekada obrazovanoga Hrvatskog naroda u Baustelce i Konobare nasrecu Konobara njih ce Financirati zapadni turisti a Baustelce Hrvatski osiromaseni Narod.

VL
CH
chemica
12:20 18.04.2012.

Sva sreća da ni za ove nebuloze nema para. Početkom prošlog mandata je Bandić izbljuvao milijune NAŠIH novaca na još uvijek nepostojeće projekte. Sjetimo se samo transverzale od Podsuseda pa do Sesveta, tunela kroz Sljeme pa i ovih pričica oko prigradske željeznice. Sve je to plaćeno našim MILIJUNIMA. Bitno da se oprala lova, a to što od svega neće biti nič...Ma koga briga. Što se pak tiče tih besmislica o \"gradu na Savi\"...Zagrebu treba industrijska revitalizacija, a ne širenje. Bez posla, kakva nas budućnost očekuje? Ovakva? Svako malo novo poskupljenje da sve ne ode k vragu? Tvornice su masovno zbrisale u ZG-prsten gdje su niži troškovi poslovanja. Joj, kupil sam si novog Mercedesa, ali nemam za benzin pa trune u garaži. Bum ga sad lepo opral, ljudi, hote videt kak je samo cukreni! Da, to nam žele prodati. Besmislenu šminku dok sve oko nas propada.

VL
DU
Deleted user
12:23 18.04.2012.

a onda je svizac.....

VL
OB
-obrisani-
12:36 18.04.2012.

Ne može bez megalomanskih projekata gdje bi se i megalomanski mogao oprati novac.Bez reindustrijalizacije Hrvatske ,sve to ništa ne vrijedi.Znaju oni sve tomako što znaju da je HR u EU odrešena za državu jeftinog kapitala i uslužnog servisa ,bez ikakve indistrije,koju pogotovo oni neće financirati. Ovo još ide dok se Linić može zaduživati( najviše 2 godine),a onda slijedi totalni bankrot i inastaliranje na mjesto predsjednika vlade,nekog bankara,poput Montija u Italiji,bivšeg djelatnika Goldman&Sachs i člana Bildeberga,koji će odraditi stečaj i jeftinu rasprodaju preostale imovine.

VL
MA
Markos33
12:37 18.04.2012.

Ja predlažem da prvo uklonimo tračnice, jer tko se još vozi vlakom, a ni teretnih vlakova nema nešto puno. Zatim idemo srušiti nasip, jer tko se sjeća da je Zagreb ikad bio ugrožen poplavom (alternativno bi možda bolje bilo skrenuti tok Save tamo kod Bregane natrag prema Slovencima, tko je vidio imati rijeke u suvremenim državama, kamoli metropolama). Negdje do 2020. kao treći korak bilo bi sjajno da uklonimo i to prokleto Sljeme, jer kakva je to metropola kad joj neko tamo brdo zaustavlja razvoj.

VL
AL
AlanFord
12:39 18.04.2012.

Ovo je u biti odlična ideja, samo je pitanje dali je za nju sad vrijeme jer sumljam da se za to ima novaca.

VL
PN
premda_nije
12:50 18.04.2012.

Idiotski mi je javno ovako reći da sam ja to godinama predlagao po ovakvim forumima diljem interneta, no svejedno mi je drago da je ta inicijativa, ovako postala javno-poluslužbena. Moj je prijedlog bio i još je uvijek jest da se ne ukopa samo pruga u smjeru istok-zapad, već i sve ostale trase pruge koje presjecaju grad, primjerice od Savskog mosta do Glavnog kolodvora. Naravno to za sobom podrazumijeva i izmještanje, odnosno gradnju novog Glavnog putničkog željezničkog kolodvora negdje na južnu stranu Save, primjerice oko ranžirnog kolodvora! Ove ukopane trase pruge, trebale bi činiti prvi dio nove podzemne željeznice, za što ne bi bili potrebni preveliki izdaci, obzirom da bi se samo postojeće trase ukopale. Naravno da bi suvremene prometnice iznad ukopane pruge (za podzemnu) uveliko riješile prometne poteškoće za daleku budućnost u Zagrebu.

VL
BK
bez.komentara
12:52 18.04.2012.

Kriza,željeznica u minusu,...pa pobogu makar Zagreb ima velik broj taksija i tramvaja,buseva,ali i večina ima svoj auto! Tko će se voziti tom željeznicom,pa nema ZG 10 mil stanovnika,... Prvo treba riješiti proizvodnju,pa tko prvo kupuje auto,pa onda traži posao?

VL
PN
premda_nije
12:53 18.04.2012.

18.04.2012. u 12:37h Markos33 je napisao/la: Ja predlažem da prvo uklonimo tračnice, jer tko se još vozi vlakom, a ni teretnih vlakova nema nešto puno. Zatim idemo srušiti nasip, jer tko se sjeća da je Zagreb ikad bio ugrožen poplavom (alternativno bi možda bolje bilo skrenuti tok Save tamo kod Bregane natrag prema Slovencima, tko je vidio imati rijeke u suvremenim državama, kamoli metropolama). Negdje do 2020. kao treći korak bilo bi sjajno da uklonimo i to prokleto Sljeme, jer kakva je to metropola kad joj neko tamo brdo zaustavlja razvoj. ----- Prijedlozi su ti sarkastični, no sa Sljemenom nisi puno \"fulao\". Ta još je Milan Bandić odavno želio probiti tunel kod Gračana do Zagrja. To bi bio takav sjajan potez kako za grad, tako i za posvemašnji razvitak Hrvatskog zagorja!

VL
JO
jolly
12:54 18.04.2012.

Slično se pričalo i 1975e godine, s predviđanjem kako će se sve napraviti do 1990e.

VL
AN
AnaB1982
12:55 18.04.2012.

ma realan rok za ovo bi mogao biti 2120 godine ;)

VL
PN
premda_nije
12:56 18.04.2012.

18.04.2012. u 12:20h chemica je napisao/la: ------- Tvoj je post jednako argumentiran poput onih koji su se svojedobno oštro protivili povezivanju Zagreba autocestom s Dalmacijom. Sve ti primjedbe \"jednako drže vodu\" kao tada i tim \"kontraprotivnim stručnjacima\" . bez infrastrukture nema nikakva razvoja, to bar svatko zna. Ne možeš razvijati nikakvu proizvodnju niti trgovinu ako nemaš prometnice!

VL
BK
bez.komentara
13:02 18.04.2012.

...ali ipak na kraju će to biti ista priča kao i pelješki most,potrošeni novci na razne studije,savjete,sate i na kraju ništa. Mi odmah idemo riješavati krupne stvari,a toliko sitnih stvari ima za riješiti... Ne znam u ovo vrijeme krize i i u ovo vrijeme HŽ-a,ukopavati prugu,a svaki dan novo kamensko,dalmacija vino...,ne znam..

VL
HO
hoax
13:07 18.04.2012.

Kad god čujem da netko žali rušiti nasip dođe mi zlo - ljudska glupost nema kraja. Ali ajde recimo da ovaj plan prvenstveno uključuje 100% siguran drugačiji način obrane od poplave i da je taj dio prioritet pa onda sve ostalo i da još malo sanjam pa da će se sav taj posao obaviti kvalitetno bez poznate muljaže - onda ću reči da je to dobra ideja. Ono čega se bojim .... troškovi narasli 5000% od prvotnog plana.... katastrofalna poplava u Zagrebu .... itd.

VL
NA
narikaca
13:17 18.04.2012.

Najgluplje od svega mi je kad po kojekakvim opskurnim skupovima i konferencijama kojekakvi čudnovati poslovni subjekti (Filipović savjetovanje, vidi na početku teksta) iznose neke svoje vizije, a onda to portali prenesu kao udarnu vijest, kao da je to gotova stvar, ono, na pragu realizacije, bageri samo što nisu već nagrnuli na nasip.

VL
ZE
.zeitgeist.
12:11 18.04.2012.

S obzirom kakvog gradonačelnika imamo, dobro da još teče Sava. Bez žičare smo odavno ostali.

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.