Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Naša kolekcija za mame bila je hit, a uskoro stiže još noviteta

U protekloj godini ispunila im se velika želja, otvaranje showrooma, koji se smjestio u Ilici 26 i estetikom predstavlja upravo duh brenda čiji je naziv spoj imena Izabelinih nećakinja Lucije i Nikol.
26. siječnja 2021. u 12:00 0 komentara 615 prikaza
Foto: Sanja Jagetić/LUNILOU
Pogledajte galeriju 1/5

Godina iza nas bila je puna izazova i za modnu industriju, pa tako i hrvatski brend Lunilou vlasnice Izabel Kovačić. Sa sestrom Ivanom Čirjak pokrenula ga je 2015., a u međuvremenu je postao sinonim za kvalitetnu organsku odjeću s hrvatskim potpisom, posebice za djecu. U protekloj godini ispunila im se velika želja, otvaranje showrooma, koji se smjestio u Ilici 26 i estetikom predstavlja upravo duh brenda čiji je naziv spoj imena Izabelinih nećakinja Lucije i Nikol.

30 godina rada Znamo njihove slike, ali ne i kako su izgledali. Spojite lik i djelo 48 suvremenih hrvatskih umjetnika

Da se može i nasljeđivati

– Najvažnije nam je bilo da stvorimo dobru atmosferu za tim i ljude koji dolaze u showroom. Upravo zato držale smo se minimalističkog stila uređenja kako ne bismo prenatrpale prostor nego mu dale priliku da sve osvoji na prvu – objašnjava Izabel, koja je nedavno, podsjetimo, rodila sina Ivana.

Odluka o lokaciji, dodaje, bila je spontana. Ilica je oduvijek ulica mode, a u prostor su se zaljubile na prvi pogled. Adaptacija je bila dugotrajan proces s obzirom na koronu, ali i potres, no sve je ispalo kako su zamišljale. A pandemija je utjecala i na posao.

 | Autor : Sanja Jagetić/LUNILOU Foto: Sanja Jagetić/LUNILOU

– Razlika se osjeti, naravno, ali na to smo se pripremile od samog starta. I usprkos svemu nismo stale s realizacijom planova, već smo izbacile i kolekciju posteljina od organskog pamuka – govori Izabel.

Iza svake nove linije kriju se istraživanja jer je glavni princip brenda ekološka održivost, što traži dulje pripreme.

– Naši su proizvodi izrađeni su od najkvalitetnijih organskih materijala kako bi izdržali stalna pranja te bili kao novi i kada se nasljeđuju. Inspiracija nam pak dolazi iz svakog aspekta života – ističe vlasnica brenda koja većinu vremena provodi u Londonu, no ima tim ljudi koji su zaduženi da sve “štima” i u showroomu i u ostatku poslovanja.

piletina Jolanda Rak Šajn Hrvatskom potrošaču bitnija cijena od porijekla proizvoda

Iako se brend prvenstveno bazira na odjeći i dodacima za djecu, lani su predstavili i kolekciju za odrasle, majice kratkih rukava i torbe za mame, koja je, ističe Izabel, postala pravi hit i rasprodala se u rekordnom roku. A izbacile su i liniju dodataka za kuću koja im je dugo bila želja pa su, kaže, jako ponosne što su taj projekt realizirale u teškoj 2020.

Samo gledati naprijed

Uspješna ljetna kolekcija za odrasle, pak, u ovoj je godini dobila i nastavak, u kojemu su se našli artikli od popularnog teddy materijala, ali i nezaobilazne maske.

 | Autor : Sanja Jagetić/LUNILOU Foto: Sanja Jagetić/LUNILOU

– Jedva smo dočekali zimsko razdoblje kako bismo predstavili proširenu ponudu za odrasle – ističe Izabel.

Ni u ostatku 2021. neće stati jer se u radionici brenda Lunilou uvijek “kuha” nešto novo.

– Lanjska me je godina naučila da ne radim nikakve planove. No, usprkos tome, možemo samo gledati naprijed i nadati se da ćemo uskoro ponovno živjeti staro normalno – zaključuje.

krađa
Uhvaćen na djelu
Postavio kameru kako bi otkrio tko mu krade stvari iz ulaza, ali ovog lopova nije očekivao
PET FAZA SNA
Jeste li se ikad zapitali zašto spavate više od osam sati, a nenaspavani ste?
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.