Curi nafta ispod motora s lijeve strane, napisao je djelatnik ZET-a u izvješću nakon pregleda autobusa, a onda ga je poslao u jutarnji izlazak. Nekoliko dana poslije drugi je zetovac za isti bus napisao jednaku opasku, no i dalje se ništa nije učinilo pa je usred rute zbog kvara morao biti odvezen u garažu na hitni popravak.
Dogodilo se to lanjskog rujna, no riječ je o priči koja se stalno ponavlja, kažu djelatnici ZET-a s kojima smo razgovarali o stanju autobusnog i tramvajskog voznog parka. I nedavno je zabilježen incident u kojemu je vozač prije polaska autobusa zamijetio curenje ulja, a nakon što je tijekom svoje rute osjetio dim, iskrcao je sve putnike i samoinicijativno se uputio na tehnički pregled, koji je pokazao i nedostatke poput neispravnih kočnica, propuštanja tekućine i opasnosti od požara. Kako je vozilo u takvom stanju uopće dospjelo u promet, pitali su se stanovnici metropole, a u ZET-u su se zbog incidenta ispričali te najavili mobilizaciju svih servisnih i prometnih službi kako se takvo što ne bi ponovilo.
Koliko smo sigurni u ZET-ovom prijevozu? Autobuse u prometu drže i po 20 sati dnevno: 'Takva vozila izlaze na ulicu...'
Česti su i kvarovi u elektronici, napominju naši sugovornici, pa se događa, primjerice, da se busu usred vožnje otvore vrata, a ljeti znaju i "prokuhati" motori ili se čak i zapaliti. A sve to rezultira i preskakanjem polazaka zbog "tehničkih poteškoća" ili "redovnih kvarova" pa putnici idući bus znaju čekati po pola sata.
Komentara 7
A sto se tice zaposlenika na odrzavanju pravi primjer su skretnice u Zaprudju koje isti nisu u stanju popraviti vec MJESECIMAAAA!!! Vise puta su izlazili na teren i nema pomaka. Vozac/ica mora stati da to rucno pomakne a nema gdje nego nasred pjesackog prijelaza. Pola tih u ZET-u iz doba juge treba dobiti otkaz.
to bi trebali biti jednostavni mehanicki strojevi, bas kao prije 50 godina a ne neka sr napucana svom silom elektronike koja kada rikne stane pola grada zbog zastoja. to ce se desavati s ovim koncarevcima.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Trebaju li i autobusi imati 42 satno tjedno radno vrijeme i jedan dan u tjednu imaju pravo raditi od kuće?