Koliko smo sigurni u ZET-ovom prijevozu? Autobuse u prometu drže i po 20 sati dnevno: 'Takva vozila izlaze na ulicu...'
Česti su i kvarovi u elektronici, napominju naši sugovornici, pa se događa, primjerice, da se busu usred vožnje otvore vrata, a ljeti znaju i "prokuhati" motori ili se čak i zapaliti. A sve to rezultira i preskakanjem polazaka zbog "tehničkih poteškoća" ili "redovnih kvarova" pa putnici idući bus znaju čekati po pola sata.
Komentari 7
A sto se tice zaposlenika na odrzavanju pravi primjer su skretnice u Zaprudju koje isti nisu u stanju popraviti vec MJESECIMAAAA!!! Vise puta su izlazili na teren i nema pomaka. Vozac/ica mora stati da to rucno pomakne a nema gdje nego nasred pjesackog prijelaza. Pola tih u ZET-u iz doba juge treba dobiti otkaz.
to bi trebali biti jednostavni mehanicki strojevi, bas kao prije 50 godina a ne neka sr napucana svom silom elektronike koja kada rikne stane pola grada zbog zastoja. to ce se desavati s ovim koncarevcima.
Kada se ne krade ima novaca za sve.
Ikarus sklapan u Srbiji prije rata je bio savršen autobus - bez sinkroniziranog mjenjača, bez servo upravljača, bez elektronike, samo čista mehanika, bez klimatizacijskog uređaja koji izaziva dišne smetnje i bolesti...Predivno!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Trebaju li i autobusi imati 42 satno tjedno radno vrijeme i jedan dan u tjednu imaju pravo raditi od kuće?