Gradnja dijela omiške obilaznice – dionica DC 70 – most Cetina – Omiš istok – jedan je od najzahtjevnijih građevinskih projekata u Hrvatskoj, projekt kakav dosad u nas nije viđen. Naime, iznad rijeke Cetine u njezinu stjenovitom kanjonu gradi se most između dva tunela. Tunel Omiš u klisurinama kanjona već je prije probijen, a sad se u sklopu tog projekta radi tunel Komorjak, koji će s tunelom Omiš biti spojen mostom Cetina. U Hrvatskim cestama (HC) navode da je na kratkom potezu od tisuću metara novoga zahvata izvođač radova Strabag morao organizirati nekoliko gradilišta, i to tunela od 600 metara, mosta od 215 metara između dva tunela preko visokog kanjona i iznad postojeće prometnice te ceste i križanja na serpentini.
DONOSIMO DETALJE MEGA PROJEKTA
U Omišu niče dosad neviđeni projekt u Hrvatskoj: 'Most će preko kanjona spojiti dva tunela'
Radove izvodi tvrtka Strabag, vrijedni su 174,46 milijuna kuna bez PDV-a, a ugovoreni je rok završetka rujan 2022. godine
Komentara 20
NI
Neviđen osim na Rječini
Napokon
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Omiš je veliki problem u sezoni a teren za bilo kakvu obilaznicu je iznimno težak. Nema drugog načina. Tunel-most-tunel je jedino moguće.