The Socialized Club nova je i inovativna digitalna platforma, predstavljena nedavno u Zagrebu, za koju autori tvrde da će promijeniti pravila igre u digitalnom marketingu. Aplikacija spaja influencere i poslovne korisnike bez klasičnih financijskih transakcija. Kako navode, “riječ je o projektu koji je prošao puni razvojni ciklus – od ideje mlade stručnjakinje za digitalni marketing Nives Brkan, preko dubinskog istraživanja tržišta i korisničkih potreba, do realizacije aplikacije koja je tehnički sofisticirana, ali s naglaskom na jednostavnost korištenja i visoku prilagodljivost korisnicima”, pojašnjava se u priopćenju.
Ključna poslovna vrijednost platforme leži u brzini, transparentnosti i jednostavnosti povezivanja – poslovni korisnici iz svih sektora uslužne djelatnosti (od ugostiteljstva do turizma i wellnessa) mogu u nekoliko koraka doći do kvalitetne promocije bez dodatnih troškova i posrednika. S druge strane, influenceri prijavom na ponude dobivaju priliku stvarati autentičan sadržaj temeljen na stvarnom iskustvu.
Mateo Starčević Filipović sa svojim timom iz tvrtke BrightDock zaslužan je za razvoj aplikacije. “Aplikacija je rađena u najmodernijim programerskim tehnologijama za funkcionalnost te koristi push notifikacije za obavještavanje korisnika o statusima i eventima. Za poslovne korisnike ovo znači optimizaciju vremena, precizno ciljanje publike i organsku vidljivost, dok je za influencere riječ o kvalitetnoj platformi koja nudi relevantne suradnje i veću profesionalizaciju tržišta.
Nives Brkan, osnivačica aplikacije The Socialized Club, ističe da je platforma rezultat njezine strasti prema digitalnom marketingu i detaljnog istraživanja potreba korisnika. “Kada sam započela razvoj The Socialized Club, cilj mi je bio stvoriti rješenje koje neće samo odgovarati trenutačnim potrebama tržišta već će i predvidjeti buduće trendove. Skalabilnost omogućuje da, bez obzira na industriju ili veličinu tvrtke, svaki poslovni korisnik može imati personaliziranu i relevantnu suradnju. Vjerujem da prava snaga digitalne zajednice leži u povezivanju i uzajamnoj podršci, što The Socialized Club omogućuje.” •
Napravili su aplikaciju da se influenceri još lakše spajaju s brendovima?????? Aaaahahahahahahahahaha 😂😂