Naslovnica Showbiz Ultra Europe 2019

Ultra Hrvatskoj donijela 40 milijuna eura

Festival osim marketinške vrijednosti ima i znatan ekonomski učinak koji se multiplicira na cijelo gospodarstvo
16. lipnja 2018. u 18:10 2 komentara 852 prikaza
Ultra u Splitu 2017. godine
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/6

Ultra Europe najveći je međunarodni događaj u Hrvatskoj,a ove se godine, 6., 7. i 8. srpnja, održava šesti put velikim festivalom elektroničke glazbe. No, Ultra je daleko više od glazbe i plesa, festival je u Split i okolicu doveo goste iz više od 140 svjetskih zemalja, a 90 posto ih je između 18 i 30 godina starosti. Prednjače gosti iz zemalja s jačim svjetskim ekonomijama, ponajprije Španjolci pa Britanci, Australci, Amerikanci, Norvežani... Svi dolaze upijati ritam koji dopire iz snažnog ozvučenja s najmodernije pozornice široke čak 75 metara, a 6000 gostiju plaća si smještaj u VIP ložama.

Ultra Europe Destination ULTRA: Poznata imena svih izvođača

Novi profil gostiju

A gospodarski učinak na Split i Splitsko-dalmatinsku županiju pa i hrvatsku ekonomiju u cjelini? Procjenjuje se kako je Ultra u Hrvatsku donijela 40 milijuna eura, ponajprije kroz noćenja. Prošle godine ostvareno ih je zajedno s Destination Ultra programom koji obuhvaća Brač, Hvar i Vis 211.200, pri čemu je gost prosječno ostajao 6,4 noći, a trošio prosječnih 66 eura. Ultra je plasirala Split među svjetske prijestolnice elektroničke glazbe i dobre zabave. Manifestacija je to koja daje dodatnu vrijednost turističkoj ponudi Splita i Hrvatske, dovodi novi profil gostiju te pridonosi stvaranju imidža koji Split čini konkurentnim na globalnom tržištu. Posjetitelji festivala, osim u glazbi, uživaju u prirodnim ljepotama i kulturnim, sportskim i zabavnim sadržajima Dalmacije, što dokazuje podatak da borave u destinaciji – pet i pol dana.

Ultra u Splitu 2017. godine Glazbeni festival Vlada će podržati Ultru od 2018. do 2022.

3,5 milijuna eura za obroke

Festival osim marketinške vrijednosti ima i znatan ekonomski učinak koji se multiplicira na cijelo gospodarstvo. Poseban utjecaj zabilježen je na rast smještajnih kapaciteta koji je od 11.488 kreveta u 2012. godini, do danas narastao na 27.575 kreveta, a najveći porast zabilježen je u privatnom smještaju, dok je broj turističkih noćenja u srpnju 2017. veći gotovo tri puta nego 2012. – kaže direktorica Turističke zajednice grada Splita Alijana Vukšić. Gotovo pet i pol milijuna eura zarada je ostvarena na letovima. Ultranauti su lani koristili 9570 letova da bi stigli u Split, prosječne cijene 573 eura, a korištena su i 53 privatna zrakoplova. Gosti Ultre dnevno pojedu 1,6 obroka, ukupno 307.200, po cijeni od 11,40 eura, vrijednost je više od tri i pol milijuna eura. Split je prihvatio Ultru kao jedan od svojih simbola, isto kao i Hajduk koji logo festivala nosi na dresu. Splićani znaju što znači takav skok u broju gostiju i noćenjima u samo tjedan dana, ni jedan drugi događaj tako nešto ne može postići. Nije stoga čudno u da se sada Ultra u Splitu – jedva čeka.

Ultra u Splitu 2017. godine
1 / 49
Pogledajte sjajnu atmosferu drugog dana Ultra Europe Festivala
Drugi dan Ultre LUDA NOĆ Poljudska ljepotica zasjala drugog dana Ultra Europe Festivala Ultra - Fedde Le Grand Prva velika zvijezda VIDEO Počela najvruća Ultra do sada! Fedde Le Grand 'razvalio' na Poljudu
Broj 7
"Magičan broj“
7 razloga zašto smo opčinjeni brojem 7

A1 izdvaja za Vas

  • Avatar 123456
    123456:

    je, a koliko SIDA -e i ostalih boleština? Koliko destrukcije i nemorala?

  • mulag:

    prihoda ili dobiti? jer je rashod bio veci