Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Ne dolazi vam san na oči? Ovo je metoda uz koju ćete zaspati u roku od 120 sekundi

Iako je objavljena još 1981. godine, metoda je posljednjih dana postala vrlo popularna nakon što je knjiga objavljena na internetu
03. rujna 2018. u 10:39 1 komentara 2157 prikaza
spavanje
Foto: Thinkstock

Nesanica je problem s kojim se mnogi susreću, a još gora postaje kada znate da se ujutro trebate rano probuditi.

Spavanje uz mobitel mogli bi se iznenaditi Spavate otvorenih usta? Doznajte zašto je to opasno

Problema sa spavanjem veći je ako ste taj dan doživjeli neki stres, a zbog kojega ćete teško usnuti.

No, postoji rješenje i za taj problem. Riječ je o tehnici koja će vam pomoći da zaspite u roku od dvije minute, a testirala ju je vojska.

U knjizi 'Relax and Win: Championship Performance' detaljno se opisuje metoda koju koriste američki vojnici, a koja će svakome pomoći da zaspi u roku od 120 sekundi.

Zmija sanjarica Sanjali ste zmiju? Evo što to znači...

Iako je objavljena još 1981. godine, metoda je posljednjih dana postala vrlo popularna nakon što je knjiga objavljena na internetu.

Tehnika je uspješna u 96 posto slučajeva, a potrebno ju je vježbati šest tjedana.

Kako funkcionira?

Nakon što legnete, potpuno opustite mišiće svoga lica, uključujući i jezik, vilicu i mišiće oko očiju.

spavanje, grudnjak Nije vam potreban! Evo što se događa s vašim tijelom ako spavate u grudnjaku

Potpuno opustite ramena prije nego što spustite prvo jednu ruku, a potom i drugu bočno uz tijelo.

Izdahnite, opustite prsa, a zatim i noge počevši od bedara prema listovima.

Nakon desetak sekundi u potpuno opuštenom stanju, očistite svoj um od svih misli. To je lako za reći, no u praksi je puno teže. Kako bi se oslobodili misli ovo su neke od metoda koje vam mogu pomoći.

Zamislite da ležite u čamcu na mirnom jezeru plavim nebom iznad vas ili pak u crnoj baršunastoj visećoj ležaljci u tamnom sobi. Ponavljajte riječi 'ne misli, ne misli, ne misli' desetak sekundi.

Spavanje znate li koje su koje? Ovo su najbolje i najštetnije poze spavanja! Kako vi spavate?

Ovaj postupak potrebno je ponavljati svakoga dana šest tjedana, a nakon toga ne bi trebali više imati problema s dolaskom sna na oči.

>> Supernamirnice koje trebate imati u svome domu

[video: 22601 / Supernamirnice koje trebate imati u svom domu]
ČUDOTVORNA METODA
Kim Kardashian svoju mladolikost duguje tretmanima kisikom

A1 izdvaja za Vas