Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 183
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Robert Sever:

Moda je ozbiljni biznis, a ne pučka zabava

Robert Sever (1)
Foto: Pixsell
1/3
06.03.2011.
u 08:00

Naš poznati dizajner govori o hrvatskoj modi te najavljuje pojavljivanje na nadolazećem Dove Fashion.hr-u

Jedan ste od najuspješnijih hrvatskih dizajnera, a poznati ste i po tomu da često surađujete s lifestyle brendovima. Kada ste se počeli baviti modnim dizajnom te kako ste odlučili baviti se i lifestyleom?

- Kada sam se počeo baviti modom, nije mi u viziji bio samo modni dizajn jer on je kratkotrajna forma i zapravo od samih početaka kao brend pokušavamo izbjeći ideju trenda i nečega što je “in” samo jednu sezonu. U tome smislu bili smo otvoreni za sudjelovanje u projektima koji nisu vezani uz trendove, već za lifestyle, koji je u svojim segmentima koketirao s produkt ili grafičkim dizajnom pa je do navedenih suradnji i došlo upravo zato što je u RS brendu prepoznata kvaliteta koja nadilazi trend.

U sklopu Fashion.hr Industrije kreirali ste kolekciju torbica za San Peter. Gdje pronalazite inspiraciju? Znači li to da će vam naglasak od sada biti prije svega na accessoireu?

 - U sklopu Fashion.hr Industrije predstavit ćemo kolekciju na reviji skorog Dove Fashion.hr, iako je spomenuta suradnja bila pionir cijelog tog projekta. Sa San Peterom stvorili smo novi brend, dakle ne samo jednu kolekciju – koja već u ožujku kreće u prodaju, a na reviji 11. ožujka prikazat ćemo kolekciju za jesen i zimu 2011./12. Upravo zbog visokih svjetskih standarda San Petera možemo slijediti sezone na svjetskoj razini i prikazivati kolekcije za sezonu unaprijed. A to što smo pokrenuli taj brend ne znači da ćemo se posvetiti samo modnim dodacima jer će istodobno na Dove Fashion.hr biti prikazana i naša bazna kolekcija Robert Sever brenda.

Ove se sezone posebno ističe vaša suradnja s brendom Dove na projektu “100% svoja”?

- Surađivati na projektu “100% svoja” za Dove posebno je zadovoljstvo zato što posve razumijem svu snagu njihove ideje. Kreirao sam minimalan, ali upečatljiv komad odjeće koji svojom porukom inspirira žene da se izraze, podignu samopouzdanje i u svakom mogućem pogledu budu svoje. Počeli smo s pamučnom bijelom majicom koju sam oslikao ženskim portretom što se u kombinaciji s elementima flore suptilno pretvara u novi eterični motiv i stvara simboličku simbiozu žene i prirode.

Smatrate li da su suradnje domaćih dizajnera s hrvatskim tvornicama budućnost hrvatske mode? Je li naše tržište premalo za nekoliko modnih tjedana, na desetke kreatora, mislite li da je scena prezasićena?

 - Suradnja hrvatskih tvornica i dizajnera apsolutno je nužna, to nije samo budućnost, to je i sadašnjost hrvatske mode. Bez proizvodnje dizajn nema smisla jer postoji samo za formu prezentacije, tj showa – što po mnogima moda i jest. Ali realno, moda je prije svega biznis, a ne pučka zabava, što bi se prema određenim događajima i njihovu predstavljanju po medijima moglo pomisliti.

Vaše haljine osvojile su domaće celebritije. Posuđujete li vi svoje kreacije ili i te dame moraju platiti redovitu cijenu?

- Nikada nismo imali ni ideju ni želju biti vezani uz celebritije, ta je misao bila novinarsko-medijski privjesak koji je brend dobio na samom početku. To se dogodilo i zbog mojih dugogodišnjih stilističkih angažmana koji su uključivali rad s poznatim licima, ali smo se uvijek kao brend pokušavali izjašnjavati na drugačiji način. Da naše haljine vole i poznate i nepoznate osobe, nama je jednako važno, nikada nismo radili razliku u tome. A što se tiče poznatih osoba, odjeća uvijek ima istu cijenu za sve. A prijateljima volimo darovati neke artikle, bez obzira na to je li riječ o haljini ili torbici.

S kime se od kolega najbolje slažete, čiji vam se rad najviše sviđa?

- Cijenim sve kolege koji marljivo i predano rade svoj posao i od toga pošteno žive. Ne cijenim kampanjce i one koji preskaču sezonu a onda se odjednom pojave, mislim da to nije način na koji se rad može i treba predstavljati. Imao sam priliku upoznati većinu renomiranih dizajnera i s mnogima imam vrlo dobre odnose i privatno.

Imate li uzore u inozemstvu? Koga od svjetskih dizajnera smatrate najkreativnijim?

- Uzori su mi ljudi koji su hrabri i beskompromisni u svojim idejama, takav stvaralački rad i um su mi privlačni. U tom smislu najviše volim Miucciju Pradu i Marca Jacobsa.

Prilagođavate li svoje kreacije modelu ili se model mora prilagoditi njima? Postoji li djevojka koju možete zamisliti u svakoj svojoj kreaciji?

Postoji mnogo djevojaka koje volimo vidjeti u našim kreacijama, a već nekoliko sezona nam je Ivana Severinac iz Talia Modela personifikacija onoga što mi zovemo “Sever žena”. Ona je apsolutno divna i obožavamo je vidjeti u našim kreacijama.

Namjeravate li širiti svoj dizajn i u inozemstvo? Možete li uopće usporediti tržište vani i u Hrvatskoj?

- Apsolutno. Brend koji stvaramo sa San Peterom redovito će se predstavljati na svjetskim sajmovima, počevši već od sajma u Milanu koji će se održati uoči Dove Fashion.hr.   

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije