Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Kako održavati težinu nakon 50. godine? Držite se ovih jednostavnih savjeta

Tijelo se bitno mijenja kad pređete 50., ali to ne znači da morate prestati s nekim navikama
11. ožujka 2019. u 11:53 5 komentara 15869 prikaza
Foto: Shutterstock

Zapravo biste trebali nastaviti s dobrim navikama i stvoriti neke nove ili ih malo prilagoditi. Što se prehrane tiče, nakon pedesete godine života trebali biste jesti što više povrća i voća, a što manje mesa. Na prehranu izrazito treba paziti, prenosi MensHealth

Osim toga, treba izbjegavati slatka ili zaslađena pića, gazirano. Prebacite se na prirodne sokove, kavu pokušajte piti bez šećera i previše mlijeka, a najbolje bi bilo da ujutro za doručak iscijedite svježi sok od naranče ili nekog drugog omiljenog voća.

Starenjem se usporava metabolizam, a uz to ide i smanjenje tjelesne aktivnosti osoba pa se potrebe za energijom mogu smanjiti. Dnevne energetske potrebe smanjuju se za 10 posto u dobi od 50 do 75 godina, a u svakom sljedećem desetljeću trebali biste unos smanjiti za još 10 posto.

Hrana zdravije Dodajte ove začine jelima za uspješnije mršavljenje

Ne izbjegavajte tjelovježbu. Potražite ono što vaše tijelo može podnijeti. To može biti i obična šetnja ili prilagođeni program s utezima, za koje stručnjaci kažu da su vrlo važan "alat" za tjelovježbu nakon 50. Treba raditi na mišićnoj masi, jer ona opada za dva do tri posto svakih deset godina. Isprobajte nešto poput joge, jednostavno je, a tijelo će učiniti gipkim i čvrstim. 

Neki savjetuju i da nakon 50. godine isprobate povremeni post. Povremeni post je period u kojem se izmjenjuju razdoblja normalne prehrane i razdoblja posta. Dakle, mijenja se vrijeme kada jedete.

Naresci oprez! Ekstremno prerađena hrana skraćuje život, evo koje namirnice spadaju u tu skupinu

Da bi se probavila hrana koju ste konzumirali, potrebno je određeno vrijeme. Kada periodički postite, vaše tijelo neće imati izvor energije pa će zato koristi masnoću iz tijela. I tako mršavite, odnosno topite masti.

U videu pogledajte još savjeta za održavanje zdravog života nakon 50. godine života

[video: 30035 / ]
Nesanica
Nesanica
Ako imate problema sa spavanjem, ne zanemarujte pravila odabira najbitnijeg čimbenika

A1 izdvaja za Vas

  • Avatar joydivision
    joydivision:

    Kako održavati težinu nakon 50. godine?..... ahahaaaa, jel to za hrvate koji su zivjeli u pecinama dok im dezurni copypasteri sa vecernjeg nisu poceli prosvjetljivati pamet. za ostale je odavno poznato da moras potrositi vise kalorija nego ih pojedes ako ... prikaži još! zelis održavati težinu nakon 50. ili bilo koje druge godine.

  • prajdali100:

    Mogu oni pisati što god hoće ali mesa, krompira i luka se nikada neću odreći.Do jučer su tupili da jaja ne valjaju, da svinjska mast ne valja.... a sve je to odlično !!! Kako su ono rekli drevni Grc:" Spoznaj ... prikaži još! sebe i drži mjeru". P.S. i čvarci su dobri.

  • lip_ko_nadan:

    Tjelovježba i ne izbjegavati meso nego tjesteninu, kruh, krompir, sve slatko i gazirana pića.