Naslovnica Lifestyle Meso na meniju

Hrana za oblikovanje tijela i skidanje masnih naslaga

Da dijeta ne mora biti mučenje salatama, malomasnim sirevima i krtim mesom, ovo je sedam vrsta namirnica koje će vam jednako uspješno pomoći u mršavljenju...
28. travnja 2013. u 13:31 0 komentara 2162 prikaza
kokice
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

1. Avokado. Bogat je monozasićenim masnoćama koje se sporije probavljaju, te potiču lučenje hormona koji daju dulji osjećaj sitosti. Ljudi na dijeti s ograničenim unosom kalorija koja uključuje i avokado mogu izgubiti više kilograma od onih koji unose jednaki broj kalorija, ali bez avokada.

2. Maslinovo ulje. Njegov snažan antioksidativni učinak odlično smanjuje upale i sprečava stanična oštećenja koja mogu biti okidači nekih kroničnih bolesti. Monozasićene masnoće kojim je bogato već znate kako djeluju, pa stručnjaci preporučaju da vam maslinovo ulje uvijek bude na dohvat ruke.

3. Jogurt (grčki). Pun je proteina i daje dostatnu energiju, a najbolji je izbor za dobru probavu. U jednoj porciji ima oko 20 grama proteina, jednako kao da ste pojeli pola pilećih prsa. Zbog svoje gustoće i kremaste teksture idealan je za salate umjesto majoneze.

4. Zobena kaša. Zob od svih ugljikohidrata nabolje održava sitost jer se probavlja vrlo sporo. Sadrži osam grama vlakana ili oko trećinu dnevnih potreba. Ako kašu pojedete ujutro, dugo tijekom dana održat ćete stabilnu razinu šećera u krvi.

5. Nemasna junetina. Odličan je izvor proteina, a njihovim unosom tijekom dijete možete sačuvati mišiće od propadanja. Australski znanstvenici nedavno su otkrili da žene koje konzumiraju nemasno crveno meso šest puta tjedno izgube oko 25 posto više težine od onih koje ga ne jedu. No pazite da ne pretjerate jer previše mesa može štetno djelovati na probavu, a povezuje ga se i s pojavom raka.

6. Kokice. One su zapravo cjelovite žitarice, samo raspuknute. Želite li zdrav obrok ispecite ih na maslinovom ulju i nemojte puno soliti. Jedna šalica ima samo 30 kalorija. Dakako, to ne vrijedi za kokice iz mikrovalne jer su kancerogene.

7. Šipak. Sočne sjemenke bogate su folnom kiselinom i pune antioksidansa. Jedan veliki šipak ima samo oko 230 kalorija i odlična je zamjena za obrok, piše Yahoo Shine.

SPAR
Kako smanjiti unos šećera
Zašto osjećamo potrebu za slatkim i kako se oduprijeti tome?
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.