Naslovnica Lifestyle Zdravlje

10 savjeta kako ipak uloviti trenutak za sebe i opustiti se

Priuštite si masažu, ovaj tretman poboljšava krvnu i limfnu cirkulaciju, pospješuje protok kisika, eliminira toksine
17. lipnja 2014. u 10:21 0 komentara 1123 prikaza
sretna žena
Foto: Thinkstock

Danas je teško pronaći vremena za sebe, a posao, svakodnevne obveze i neizbježni stres ostavljaju malo prostora za opuštanje.

Donosimo stoga 10 savjeta kako ipak uloviti trenutak za sebe i opustiti se.

1. Slušajte glazbu

Glazba čini sastavni dio života i utječe na naše emocije. Slušajte glazbu koju volite dok obavljate rutinske aktivnosti – imat ćete puno više i energije i volje za rad.

2. Krećite se

Ako 40 minuta dnevno provedete u hodu (do posla i natrag, do prodavaonice, do škole ili vrtića), napravili ste puno za svoj organizam.

3. Priuštite si masažu

Ovaj tretman poboljšava krvnu i limfnu cirkulaciju, pospješuje protok kisika, eliminira toksine, povećava kapacitet pluća, popravlja kvalitetu sna i stanje kože.

4. Pazite što jedete

Neke namirnice, zahvaljujući svom sastavu, zaista pozitivno utječu na raspoloženje. Čokolada, kamilica, šparoge, naranče....Postoje mnoge namirnice koje nam mogu pomoći u borbi protiv stresa.

5. Organizirajte se

Razmislite još jednom o svojim aktivnostima tijekom dana. Morate li baš sve to obaviti danas? Eliminirajte sve što ne morate napraviti a oduzima vam dragocjeno vrijeme. Što možete, delegirajte.

6. Pravilno dišite

Ispružite se, zatvorite oči, budite mirni i dišite duboko. Ruke stavite na trbuh i udahnite od pet do deset puta. Ovo možete raditi i u uredu i u gradskom prijevozu, kada god osjetite napetost.

7. Njegujte biljke

Rad u vrtu smanjuje rizik od dijabetesa, srčanožilnih oboljenja i osteoporoze. 

8. Smijte se

Smijeh nas tjera da dišemo punim plućima, što opušta tijelo, ali i potiče proizvodnju endorfina – hormona sreće - koji čini da se osjećamo ugodno i rasterećeno.

9. Istežite se

Sjednite na pod, ispružite i raširite noge, pa udahnite dok podižete ruke iznad glave. Polako izdahnite spuštajući gornji dio tijela prema tlu. Ostanite tako nekoliko trenutaka, pa ponovite vježbu.

10. Regenerirajte se Tijekom noći, organizam obnavlja sve procese. Zato je san najbolji način da se opustite, te da se dobro osjećate na duže staze.

>>Ne lupajte glavom o zid i ne čupajte kosu. Probajte 10 namirnica koje će ubiti stres

>>Umor je alarm koji psiha šalje tijelu! 7 savjeta kako ga pobijediti

Adrenalinska Hrvatska
Adrenalinska Hrvatska
Rafting može biti idealna zabava, ali hrvatske rijeke kriju mnoge opasnosti

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.