Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Širi asortiman

Konzum svojom Tvornicom snova zagospodario i tržištem igračaka

12.08.2015., Rijeka - Lego figurice. Ime Lego je kombinacija danskih rijeci Leg i Godt, sto znaci lijepo se igraj. U pocetku je LEGO pravio samo drvene igracke, ali zadnjih 40 godina koriste samo plasticne kockice i figurice. Photo: Nel Pavletic/PIXSELL
Foto: Nel Pavletić/Pixsell
15.12.2015.
u 12:00

U sklopu najmodernije Konzumove trgovine, u bivšem Mercatoru u Zagrebu u Vukovarskoj ulici, bit će i najbolji izbor igračaka u regiji

Najmanje trećinu godišnjih prihoda ubrat će u predblagdansko vrijeme hrvatski trgovci igračkama. Kriza je proteklih godina s trona smijenila najveće igrače – Magmu i najvredniji joj brend Turbo limač te one2play – otvorivši prostor za restrukturiranje tržišta i aktivniji angažman trgovačkih lanaca, od kojih se najbolje snašao Agrokorov Konzum.

K plus crtići

U Hrvatskoj gospodarskoj komori objašnjavaju kako je, unatoč turbulentnim vremenima za neke od vodećih trgovaca, riječ o tržišnom segmentu namijenjenom djeci, što svakako treba uzeti u obzir jer se, unatoč aktualnoj gospodarskoj situaciji, na djeci i dalje najmanje štedi. Takvu je situaciju očito najbolje iskoristio Konzum pa je, dok su mnogi proteklih godina padali ili stagnirali, uvjerljivo dizao udjele na tržištu. Prema procjenama, u ukupnom kolaču od oko 500 milijuna kuna teškog domaćeg tržišta igračaka, drži najmanje 30, a prema nekima i 50 posto udjela.

No lanjski uvoz igračaka od čak 63,6 milijuna dolara ili 445,2 milijuna kuna, što je gotovo 130 milijuna više nego godinu prije, govori kako se s kupovnom moći i potrošnja igračaka oporavlja, pri čemu ne spavaju ni trgovci poput Müllera, Spara, Lidla i Kauflanda.

U Konzumu kažu kako su direktna komunikacija s proizvođačima, širenje prostora u trgovinama te širi asortiman bili njihovi prvi poslovni potezi u smjeru osvajanja tržišta igračaka. Danas imaju 22 brendirana Dream Factory odjela igračaka s prosječno 1500 različitih artikala na polici, dok prodaja i dalje bilježi izniman rast. Projekt Dream Factory, koji je prije tri godine počeo donošenjem najpopularnijih licenciranih crtanih filmova na televizije, ovih će dana pak, kako ekskluzivno doznajemo, kulminirati i prvim zasebnim dućanom igračaka u sklopu najmodernije Konzumove prodavaonice, bivšeg Mercatora u Vukovarskoj ulici u Zagrebu.

– Nova prodavaonica imat će u potpunosti odvojen shop-in-shop Dream Factory koji će imati najbolji izbor igračaka u regiji – uvjeren je predsjednik uprave Konzuma Darko Knez. Objašnjava kako o uspješnosti projekta Dream Factoryja ne govore samo ulaganja u izgled i razvoj segmenta igračaka u Konzumu već i to da ova kategorija u ukupnoj prodaji ima veći udio od nekih prehrambenih kategorija.

Dječaci su skuplji

– Vjerujemo kako postoji još neiskorištenog potencijala u kategoriji igračaka i zato se ulaganja u ovaj segment nastavljaju i dalje – kaže Knez, ističući kako se pri odabiru asortimana posebno vodi računa da se pokriju sve kategorije igračaka uz poštovanje standarda kvalitete i sigurnosti. U asortimanu igračaka prilagođenih svim uzrastima velik dio čine i igračke poznatih licencija poput Hot wheels, Frozen, Lego ili Star Wars.

Po prodaji u predškolskoj dobi najzastupljenije su didaktičke i edukativne igračke i plišanci, dok među starijim uzrastima preferiraju lutke za djevojčice te autiće i akcijske figure za dječake. Među svim uzrastima popularne su kocke, i prodaja im je u stalnom rastu. Zanimljivost je da igračke za dječake prednjače u broju prodanih artikala, a mijenjaju se i dječji trendovi. Prije nekoliko godina apsolutni favoriti su bile kocke, dok se u posljednje vrijeme licencirane igračke sve više probijaju na vrh ljestvice prodanosti.

Tko vlada u hrvatskom svijetu igračaka najbolje se ovih dana vidi po oglašavanju u medijima i dječjim televizijskim terminima gdje se naveliko osvajaju najmlađi potrošači. Upućeni tvrde kako "padu" nekadašnjih lidera Turbo limača i one2playa nije toliko kumovala ni kriza koliko smanjeni marketinški budžeti, promocije i akcijske ponude koji roditelje i djecu zovu i potiču na kupnju.

>>Ove subote sve igračke u Konzumu snižene su 30%

>>Primanja u blagdanskom prosincu: Milijarda kuna više za trošenje

Komentara 1

R0
R00kie
12:09 15.12.2015.

meni je konzum najbolji i ima hrpu domacih proizvoda. U lidlu samo uvoz uvoz uvoz

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije